Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det slutt. Jeg har ikke annet å si enn at laget rett og slett bør skamme seg og være flau over dette. Marseille på hjemmebane skal være en klar seier, men på et eller annet mirakuløst vis greier de å rote det bort, og attpåtil la Marseille vinne. For dårlig. Nå er det nesten så jeg håper vi ikke går videre, så får spillerne oppleve konsekvensene av spillet sitt. Nå scoret også Porto så da vinner vel de, og da ligger de tre poeng foran oss. Med andre ord, vi har fortsatt greie sjanser til å gå videre, men da må Porto slås på hjemmebane og vi må stort sett vinne alle resterende kamper også, med mindre Porto eller Marseille skulle feile underveis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For en tragisk forestilling. Helt forferdelig. Dette er første gangen jeg virkelig blir forbanna på førstevalgene til Rafa. Leto og Crouch holder ikke mål. Gerrard henger med hodet hele kampen. Kuyt får nesten ikke spille og Babel sitter hele kampen på benken. Forbanna møkk! Tøvete taktikk.

Lenke til kommentar

Svarte satan, taper mot et lag vi skulle brilliert mot. Og vi spiller elendig, skuffende, men sant. Noen grep må gjøres fram mot neste kamp, vi må slutte med all denne rulleringen og finne en første elver som fungerer og blir trygg. Så kan vi heller bytte ut en spiller i ny og ne.

Lenke til kommentar

Jeg gir ikke opp Liverpool. Men jeg er sint, frustrert, og lei meg over at vi spiller dritt i første omgang og begynnelsen av andre. Sissoko spilte tragisk, Crouch får ikke noe til. Torres har få baller og jobbe med, og de ballene han får er for lange eller for høye. Utrolig synd at han ikke putta på slutten. Kuyt er vår andre beste spiss helt klart. Jeg mener at Voronin er en klar tredje. Gerrard har enda et stykke til toppformen. Vi får bare håpe at han er der når vi møter Tottenham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg elsker Liverpool, men jeg liker slettes ikke situasjonen. Det er som om dama skulle drikke seg drita full og deretter drite seg, meg og alle vennene mine ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...