Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på mye rart da ja, både om han var skadet eller om han hadde kjørt uforsvarlig og kunne stå ovenfor dommer, etc. Men så viste det seg jo da at gutten heldigvis bare hadde løpt inn i bilen hans, så han er jo ikke alvorlig skadet selv om han nok fikk litt vondt i det beinet, og samtidig at Gerrard både hadde kjørt forsvarlig sakte og samtidig opptrådte helt eksepsjonelt i ettertid med å ta vare på gutten, svare for politiet, ha kontakt med foreldrene og besøke ham i ettertid og slikt. Hederlig Captain Fantastic-oppførsel. :) Sjokket kommer nok til å sitte en stund i Gerrard da, slike ting er jo enhver persons verste mareritt, men regner med at det går bra i og med at det gikk såpass bra.

Lenke til kommentar
Herregud jeg blir så oppgitt.

9621174[/snapback]

Vedder på at du hadde latt deg få kuttet tunga av for å møte Giggs eller Scholes, eller hvem enn det skulle være for å møte vedkommende... :ph34r:

 

Nei, da. Jeg forstår deg godt, jeg hadde heller hatt et uskadda bein, selv hvis det mente at jeg ikke skulle møte Stevie G eller Fernando... Men en finger, eller en hånd derimot :ph34r:

Lenke til kommentar
Herregud jeg blir så oppgitt.

9621174[/snapback]

Vedder på at du hadde latt deg få kuttet tunga av for å møte Giggs eller Scholes, eller hvem enn det skulle være for å møte vedkommende... :ph34r:

 

Nei, da. Jeg forstår deg godt, jeg hadde heller hatt et uskadda bein, selv hvis det mente at jeg ikke skulle møte Stevie G eller Fernando... Men en finger, eller en hånd derimot :ph34r:

9621922[/snapback]

Det var ikke det jeg snakket om. Var mer utsagnet om verdens beste midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Selvsagt. Ting som at Scholes er verdens beste midtbanespiller, Rooney verdens beste angripsspiller, Ronaldo verdens beste kantspiller, Rio verdens beste stopper, Neville verdens beste back osv. er ikke akkurat sjelden kost å høre fra Man Utd-fansen. Og jeg synes det er greit nok, supportere er aldri objektive uansett. Å hylle egne spillere er en del av sjarmen ved det å være supporter.

Lenke til kommentar
Du forventer at vi skal mene noe annet i en Liverpool-tråd? Herregud jeg blir så oppgitt. :)

9622398[/snapback]

Forventer du f.eks. at i United-tråden så synes vi Scholes er verdens beste midtbanespiller?

9622553[/snapback]

Vel, nå ER jo faktisk Gerrard verdens beste midtbanespiller, det er IKKE Scholes. Er vel bare dere som endelig har innsett det.

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Har ikke du en kamp å se akkurat nå?

9622588[/snapback]

Det har kommet noe helt nytt som heter bærbar datamaskin. Denne kan man ha på fanget når man ligger på sofaen.

 

Selvsagt. Ting som at Scholes er verdens beste midtbanespiller, Rooney verdens beste angripsspiller, Ronaldo verdens beste kantspiller, Rio verdens beste stopper, Neville verdens beste back osv. er ikke akkurat sjelden kost å høre fra Man Utd-fansen. Og jeg synes det er greit nok, supportere er aldri objektive uansett. Å hylle egne spillere er en del av sjarmen ved det å være supporter.

9622600[/snapback]

Haha, hjelp!

 

Som om ikke Gerrard er verdens beste spiller, Finnan verdens beste høyreback, Carragher beste stopper og Torres verdens største talent? Det er jo det dere Pool-supportere er best på, IKKE vi.

 

Du forventer at vi skal mene noe annet i en Liverpool-tråd? Herregud jeg blir så oppgitt. :)

9622398[/snapback]

Forventer du f.eks. at i United-tråden så synes vi Scholes er verdens beste midtbanespiller?

9622553[/snapback]

Vel, nå ER jo faktisk Gerrard verdens beste midtbanespiller, det er IKKE Scholes. Er vel bare dere som endelig har innsett det.

 

 

 

:tease:

9622846[/snapback]

Ikke vær latterlig, vær så snill. Å si at Gerrard er bedre enn spillere som Pirlo, Kaka osv. er bare tull og tøys.

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/02/513861.html

 

Haha... Må jo gi bort en United spiller sine sko ja :!:

 

Vis jeg fikk velge hva jeg ville ønske, så ville jeg kjørt over Gerrard.

Litt ironisk at gutten fikk fotballsko, når Gerrard ødela bena til han.

9622970[/snapback]

I Premier Leauge er Wayne Rooney og Steven Gerrard arge fiender. Men privat er de to superstjernene venner. Rooney var derfor ikke vond å be da Gerrard ringte og spurte om han kunne gi en hjelpende hånd.

 

Hvis jeg fikk velge, ville jeg tuppa deg i rævva...

Lenke til kommentar
Har ikke du en kamp å se akkurat nå?

9622588[/snapback]

Selvsagt. Ting som at Scholes er verdens beste midtbanespiller, Rooney verdens beste angripsspiller, Ronaldo verdens beste kantspiller, Rio verdens beste stopper, Neville verdens beste back osv. er ikke akkurat sjelden kost å høre fra Man Utd-fansen. Og jeg synes det er greit nok, supportere er aldri objektive uansett. Å hylle egne spillere er en del av sjarmen ved det å være supporter.

9622600[/snapback]

Haha, hjelp!

 

Som om ikke Gerrard er verdens beste spiller, Finnan verdens beste høyreback, Carragher beste stopper og Torres verdens største talent? Det er jo det dere Pool-supportere er best på, IKKE vi.

9622946[/snapback]

Synes vel ikke akkurat dere er noe dårligere enn LFC-supporterne. Senest nå i sommer så mente jo alle at Tevez var verdens beste spiss, og Nani og Anderson var verdens største og beste talenter. Som sagt, synes ikke nødvendigvis det er noe kjempenegativt heller jeg da, det ligger i en supporters natur. Problemet ditt er at du ikke tåler å lese Liverpool-supportere som hyller sine spillere, det gnager på deg. Trøst deg heller med det faktum at det er 100% subjektive uttalelser.

 

Vis jeg fikk velge hva jeg ville ønske, så ville jeg kjørt over Gerrard.

Litt ironisk at gutten fikk fotballsko, når Gerrard ødela bena til han.

Du mener når gutten fant det for godt å løpe rett ut i gata og inn i nærmeste bil i bevegelse? :) Om noe så burde jo Gerrard sende en eventuell verkstedregning på bilen til foreldrene.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Du forventer at vi skal mene noe annet i en Liverpool-tråd? Herregud jeg blir så oppgitt. :)

9622398[/snapback]

Forventer du f.eks. at i United-tråden så synes vi Scholes er verdens beste midtbanespiller?

9622553[/snapback]

Vel, nå ER jo faktisk Gerrard verdens beste midtbanespiller, det er IKKE Scholes. Er vel bare dere som endelig har innsett det.

 

 

 

:tease:

9622846[/snapback]

Ikke vær latterlig, vær så snill. Å si at Gerrard er bedre enn spillere som Pirlo, Kaka osv. er bare tull og tøys.

9622946[/snapback]

Var ment som en liten spøk, men den tok nå ikke du, selv om du er glad i å spøke med og provosere andre. :)

 

Jeg mener ikke Gerrard er verdens beste for tiden, men når han er på sitt beste er han helt i toppen, synes uansett han er langt bedre enn Scholes når begge er på sitt beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...