Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Dette er faktisk en større bombe enn resultatet Rangers fikk mot Lyon igår.

9631353[/snapback]

Må dessverre være enig med deg der... Tenkte før kampen at vi skal i alle fall vinne denne kampen med mer enn ett mål, i motsetning til det et visst annet lag har for vane å gjøre... Så greit, dere unitedfans skal få lov til å kose dere litt nå, så lenge det varer...

9631370[/snapback]

Har vart i rundt 20 år hittil..

9631377[/snapback]

20 år nei? Her snakker vi Champions League, og alle vet at vi har vært i finalen to av de tre siste gangene. Selv om vi har vært ustabile i serien lenge, har vi normalt vært konger i CL. Derfor er dette en kjempebombe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på karakterene på Liverpool.no, dette må være de verste jeg har sett hittil. Reina fikk 6 og Hyppiä fikk det også. De andre fikk jo 3-4, unntatt Finnan som fikk 5. Det var jo velfortjent egentlig...

 

Jeg bare lurer på om formfallet skyldes at Pako har dratt... Håper ikke dette forsetter slik ellers så ser denne sesongen svart ut... :no:

Lenke til kommentar

Jeg stusser også litt over Pako sin avreise. Kan det ha en innvrikning på Benitez om dagen? Hva var det egentlig Pako gjorde som ikke Benitez og laget har idag?

 

Så til Harry Kewell sin situasjon. Jeg blir mer og mer frustrert over at han enda ikke er skadefri. Jeg glemmer aldri hans sesong i 05\06 hvor han var en av våre beste spillere i omtrent alle kampene han spilte. Mange hadde før den tid gitt opp håpet om å få Kewell tilbake, men ikke Benitez. Benitez hadde tro på han hele tiden, og vips var han tilbake. Men vil det skje i år og? Konkurransen på kantene er langt større idag. Jeg må dessverre si at jeg ser sett det mest logiske og at vi kanskje bør selge. Jeg håper bare det ikke skjer til en annen engelsk klubb. For da er det typisk at han blir skadefri og er god. De siste årene har altfor mange spillere jeg har likt som har gått fra Liverpool gått til andre engelske klubber. Som eks: Jamie Redknapp, Patrik Berger, Danny Murphy, Emilie Heskey, Dietmar Hamann og for å ikke snakke om Robbie Fowler og Leeds. Jeg håper ikke det skjer med Kewell.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg noe jævlig i at benitez bytter på laget hele tiden. hvorfor ikke la de beste spillerene spille i Cl og i PL. de aller beste spillerene orker det. og heller rulere utover.

 

han burte stilt med følgene lag og jeg trur han hadde vunnet

 

reina

finnan

carragher

hyypia

riise

 

benayoun

gerrard

mascherano

babel

 

torres

kuyt

 

crouch er fjerde-valget som spiss hvorfor får han spille i CL da? han kan få lov og spille i Ligacupen, og bli solgt til nyttår :love:

Lenke til kommentar

Jeg er med på et salg av Crouch. Han er for dårlig for tiden, i tillegg til at jeg som tidligere sagt ikke synes han er god nok for Liverpool på et generelt grunnlag heller. Greit, han scorte mye i fjor, men han er ingen spiss av et kaliber som en klubb for Liverpool. Da synes jeg både Kuyt, Torres og Voronin er å foretrekke. Men et salg av Kuyt og Sissoko er jeg ikke med. Kuyt er god, han skaper masse og han og Torres har et bra samarbeid de gangene de spiller sammen (de må spille mer sammen dammit!), og Sissoko er et av verdens beste midtbanetalent. Kom igjen folkens, det er jo ikke lenge siden vi skrøt så iherdig av ham og Juventus var interessert i å betale dyre dommer, osv. Han har en down-periode nå, det er greit, men det har jo hele laget, til og med Gerrard. Skal vi selge Stevie G også da? Jeg vet ikke hva som feiler spillerne for tiden, men noe er det hvert fall. Og Sissoko er ingen skyld i det. Han er en del av Englands beste midtbane og blant verdens 3-4 beste midtbaner, og det skal han forbli en stund til. Makan til kriger skal du lete en god stund etter. Han har masse å jobbe med, pasninger først og fremst, men han er vel bare 22 år, har mange år foran seg og kommer til å bli bedre og bedre med tiden.

Lenke til kommentar

Et salg av Crouch har jeg lenge vært positiv til. Jeg er lei av sytingen hans over at han ikke får spille. Jeg glemmer aldri den lange perioden han gikk i 05\06 uten å score, men hvem andre enn Benitez støttet han og fikk Crouch til å ikke miste troen på seg selv? Og i ettertid mener jeg at Crouch må gi Benitez noe tilbake. Men det virker ikke Crouch særlig lysten på.

 

Jeg er også negativ til et salg av Sissoko. Han har uten tvil stort talent, men han har mye å lære og forbedre. Jeg mener at litt mange stempler han som syndebuk etter gårsdagens flaue tap, selvom det kanskje er Sissoko som mister ballen er ikke gårsdagens tap Sissoko alenes skyld. Sissoko kommer nok som resten av laget til å heve seg flere hakk. Han har vist opptil flere ganger at det bor mye i ham og at han kan bli nyttig for laget.

Lenke til kommentar

Det jeg mente med kansje salg av kuyt var om vi kunne finne en som var en veldig god spiss. sammen med torres, men kuyt jobber mye og torres scorer.

men hvis de skal bli et veldig bra spisspar så må de spille mer sammen hjelper ikke ha det sånn her

 

kuyt\torres

kuyt\crouch

veronin\torres

veronin\kuyt

veronin\crouch.

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere det ville blitt med f. eks Gerrard, Masch og Alonso på midten, og Voronin, Kuyt og Torres fremme?

 

Selvsagt veldig lite ute på kantene, men kunne hvert morsomt.

 

Evt. spille med 3 bak (Carra, Hyypia og Agger), og sette Babel og Pennant på kantene på midten.

 

Det ville hvert gøy spør du meg.

Lenke til kommentar
Hvordan tror dere det ville blitt med f. eks Gerrard, Masch og Alonso på midten, og Voronin, Kuyt og Torres fremme?

 

Selvsagt veldig lite ute på kantene, men kunne hvert morsomt.

 

Evt. spille med 3 bak (Carra, Hyypia og Agger), og sette Babel og Pennant på kantene på midten.

 

Det ville hvert gøy spør du meg.

9633272[/snapback]

 

 

er enig

 

--------------------------------reina-------------------------------------

-----------agger---------carra---------------hyypia------------------

 

-------------------------------macherano---------------------------

----pennant-----------alonso-------------gerrard------------babel

--------------veronin-------------torres--------------kuyt

 

hadde vært gøy :love:

Lenke til kommentar

Problemet til Sissoko er jo at han overhodet ikke har noen som helst form for ballkontroll eller pasningsferdigheter. Han suger jo så enormt til å sende pasninger at det er helt vilt. Sa det i hele fjor også, hvis Sissoko får orden på disse tingene så blir han glatt en av verdens beste defensive midtbaner. Trodde han hadde blitt litt bedre, har jo vist litt prov på det i tidligere kamper i år hvertfall.

 

Det skal jo også sies at det ser ut som Rafa ikke går så hardt inn for CL i år, det kan jo forsvare laguttaket hans. Synes alikevel de beste skal spille til en hver tid, sammen. Viktig med en stamme i laget.

Lenke til kommentar

Det er greit å satse mest på PL for så vidt, men jeg synes likevel vi skal stille det 100% beste laget til CL-matchene, CL er så viktig! Og vi kan hvert fall ikke ryke ut før knock-out-rundene begynner! Om det er noe vi bør nedprioritere så bør i så fall det være Carling Cup og FA Cup. Jeg forventer hvert fall at vi går videre i CL og at vi de neste kampene hever prestasjonene betraktelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...