Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Skuffende å dårlig at vi ikke får en ny spiss.

Irriterende er det også at vi re-signerer en skadeforfulgt spiller i Aurelio å leier ut Insua med opsjon på kjøp , ville heller hatt konchesky og Insua en Aurelio og Konchesky.

 

Ikke bra at vi måtte kvitte oss med Dalle Valle å Kacaniklic for å få Konchesky heller.

Salget av Nemeth likte jeg heller ikke,kunne benyttet han på benken eller sammen med Torres å byttet med N'Gog

 

Salget av Plessis var bra,ditto skuffende er det at vi ikke klarte å bli kvitt El Zhar.

 

 

Men vi har ikke hatt et så bra Transfervindu på årevis å Hodgson er mannen å takke, Rafa var jo handlingslammet ved slike sammenhenger virket det som.

 

Blir irritert om det viser seg at Nemeth,Dalle Valle å Kacaniklic blir storspillere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var skuffende at vi ikke fikk en inn solid og grei spiss. Vi sliter så jævlig om en langvarig skade kommer på Torres, og med de to siste sesongene i minne er det sannsynlig at det vil skje, hvert fall flere mindre opphold. Ngog har tatt store steg, men han er ikke god nok til å lede angrepet vårt på et mer permanent basis, han trenger å vokse mer og spille regelmessig, men per dags dato holder det ikke med bare Ngog som backup-spiss/partner. Babel kan spille spiss og det er noe jeg liker å se egentlig, men han har ikke vist nok til at vi kan stole fullt og helt på han over en lengre periode. Å få inn en grei spiss var noe av det viktigste i dette transfervinduet, men vi får bare prøve å greie oss frem til forhåpentligvis januar med det vi har.

Lenke til kommentar
For the 2010-11 season, top-flight clubs must register a squad of up to 25 players for league games, which must include at least eight 'home grown' players and no more than 17 'non home grown' players.

 

Home grown players are defined as those who irrespective of nationality or age, have been affiliated to the FA or Welsh FA for a period of three seasons or 36 months prior to their 21st birthday.

 

This is the squad Liverpool have submitted today:

 

Home grown players

 

Jamie Carragher

Joe Cole

Stephen Darby

Steven Gerrard

Glen Johnson

Brad Jones

Paul Konchesky

Jay Spearing

 

Non home grown players:

 

Daniel Agger

Fabio Aurelio

Ryan Babel

Milan Jovanovic

Dirk Kuyt

Sotirios Kyrgiakos

Lucas Leiva

Raul Meireles

Christian Poulsen

Pepe Reina

Maxi Rodriguez

Martin Skrtel

Fernando Torres

 

Clubs can supplement their squads with an unlimited amount of players under the age of 21, meaning Roy Hodgson will also be able to call on the services of Peter Gulacsi, Martin Kelly, Daniel Wilson, Jonjo Shelvey, Daniel Pacheco, Nathan Eccleston and David Ngog for Barclays Premier League games this season.

 

This squad list applies to Barclays Premier League games only.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Tror det skal gå helt fint uten Dalla Valle. Mener enkelte overdriver her.

 

Fremdeles irritert over at det ikke ble noen spisskjøp.

 

Ja, helt klart. Dalla Valle er ung og lovende, men det er det tusenvis av andre som er også. Likevel er det typisk at han blir dritgod når vi har gitt slipp på han.

Lenke til kommentar
Midtbanespilleren ble presentert for Anfield-publikumet foran søndagens ligakamp mot West Bromwich, etter overgangen fra Porto. Queiroz føler at spilleren har alt som skal til for å lykkes i Premier League.

 

- Jeg mener at Raul Meireles fremstår som en fantastisk spiller på landslaget. Han er en av nøkkelspillerne våre. Han er en stor spiller og veldig profesjonell. Han har alt som skal til for å bli en suksess i engelsk fotball med Liverpool, siteres den tidligere assistentmanageren i Manchester United av Liverpoolfc.tv.

 

- Liverpool har sikret seg tjenestene til en spiller som går foran med god oppførsel og profesjonell oppofrelse. Han er teknisk god, og har mange kvaliteter som fotballspiller. Han vil vise seg å bli en nyttig tilvekst for Liverpools lag, legger Queiroz til.

 

- Han er en hardtarbeidende midtbanespiller som løper mye. Han er kreativ, stabil og en god avslutter. Han er rett og slett solid. En lagspiller. Han er også en trivelig kar, som er veldig seriøs. Han er også veldig god til å kommunisere. Han vil utvilsomt styrke Liverpools lag.

 

 

Kjenner jeg begynner å bli forelska allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det skal gå helt fint uten Dalla Valle. Mener enkelte overdriver her.

 

Fremdeles irritert over at det ikke ble noen spisskjøp.

 

Ja, helt klart. Dalla Valle er ung og lovende, men det er det tusenvis av andre som er også. Likevel er det typisk at han blir dritgod når vi har gitt slipp på han.

 

FM, anyone? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper ingen uansett lag brekker noe, men jeg håper spillerne finner hverandre godt og at de mest erfarene klarer å gjøre noe stort ut av de som er yngre og mindre erfarene. Må si jeg er litt skjelven ang. dette PL-året, tror det kan bli meget tungt, men håper så klart jeg tar feil.

 

Håper ingen uansett lag brekker noe, men jeg håper spillerne finner hverandre godt og at de mest erfarene klarer å gjøre noe stort ut av de som er yngre og mindre erfarene. Må si jeg er litt skjelven ang. dette PL-året, tror det kan bli meget tungt, men håper så klart jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...