Smågal Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ikke særlig omtenksomme dere nei. Bursdagen min går ubemerket forbi. Takk for det! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Søren. Glemte det helt! Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Men Smågal da. Du kunne jo ha sagt at VG hadde skrevet en artikkel om deg da. Neida, gratulerer med dagen. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer med dagen, Smågal. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi har hørt det før og nå får vi høre det igjen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Tror virkelig ikke at Torres kommer til å gå til hverken Man Utd eller City. Som i sommer gidder jeg ikke å fokusere på rykter som innvolverer Torres da det kommer noe nytt stort sett hver dag. Er bare glad for at han er Liverpoolspiller og forhåpentligvis snart er tilbake i toppform, får også håpe at salget av klubben går igjennom i løpet av uka og at han kan få en opptur av det. Endret 11. oktober 2010 av Termo Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er umulig å unngå rykter av denne sorten, tatt situasjonen vår i betraktning. Men at Torres skulle gå til Man Utd er intet annet enn helt utenkelig, og kommer aldri til å skje. Klubben kommer aldri til å selge til en av de konkurrerende klubbene hvis de har et valg, og Torres kommer heldigvis ikke til å ville for hverken United eller City, det er jeg sikker på. Gutten har lojalitet, og hadde han forlatt Liverpool er jeg omtrent helt sikker på at det i så fall ville vært til fordel for utlandet og spesielt hjemlandet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 More good news; http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1319571/Rafa-Benitez-wants-raid-Liverpool-Lucas-Leiva.html ! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå henger eg ikke med her Smågal, om du er ironisk eller ei. Slik eg tolker ditt innlegg så er det ironisk ment, at du synest det er dumt at Rafa vil kjøpe han. Noe eg, for å være helt ærlig ikke kan forstå at du mener Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Så dum kan selv ikke Rafà være. At han ville hente Masche kan jeg skjønne rimlig godt, men Leiva, hoho. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Synes du har et helt feil syn på det hele, i tillegg til at du misforstår poenget mitt. Poenget er ikke at han er for gammel generelt sett, poenget er at jeg synes han ikke har kommet langt nok i utviklingen i forhold til alderen. Han har ikke utviklet seg spesielt mye de siste årene, og ikke tror jeg han kommer til å utvikle seg spesielt mye heller. Det forventes litt om man skal spille på Liverpool (burde i teorien det hvertfall) og da synes jeg man kan forvente visse ting når man har fylt 21-22 år. For meg er ikke Spearing en spiller som kommer til å spille fast for Liverpools førstelag. Tipper han blir solgt til en championshipklubb ganske raskt. Edit: Litt spesielt å sammenligne med de United-spillerne også. Giggs slo jo ikke gjennom når han var 36. Flott at det er delet syn, det er jo det som gjør det spennende på diskusjonsforum. Jeg tar meg i nakken over at jeg kanskje så utviklingspotensialet i forhold til tid som en større mulighet enn mulig. Jeg er helt enig i at Spearing burde vært på et annet nivå enn det han er i dag, spesielt om han har håp om en fast plass på førstelaget, men jeg ser at det fortsatt er tidsperiode hvor alt kan skje og hvor en forbedring/utvikling ikke er umulig. Setter et halvt øye på han og det blir spennende å følge med både han og en del av reservelagsspillerne. Det hadde vært morro å sett flere av reservelagsspillerne på førstelaget, og med situasjonen til Liverpool er det bare å håpe at sultne spillere får komme på banen og prøve seg selv om det bare er i mindre porsjoner. Og min sammenligning med alderen på Unitedspillere og liverpools bakre rekker var bare å vise at Jay i dette tilfellet har mange år foran seg i dette gamet når man ser nevnte spillere holde koken etter passert 30. Ingenting er umulig, men det er jo klart at visse ting forventes etter at en er passert 20. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Peter Lim kobles til kjøpet av Liverpool. En kinesisk milliader, Signapore's 8. rikeste. Eier allerede et par Man Utd barer i Asia, og har sett at fotballen på øya er et godt foretningsmateriale. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er litt mistenkelig/rart nyhetene rundt budet fra Lim blir offentliggjort så og si samtidig med at Hicks er i desperat nød for å bevise at han kan/kunne fått mere penger for klubben. I forbindelse med rettsaken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Grugleder meg til rettsaken imorgen ja. Håper Hicks og co blir dømt til gapestokk. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er litt mistenkelig/rart nyhetene rundt budet fra Lim blir offentliggjort så og si samtidig med at Hicks er i desperat nød for å bevise at han kan/kunne fått mere penger for klubben. I forbindelse med rettsaken. Er da vel ikke så rart? Hvis Lim har lyst å kjøpe klubben må han nesten offentliggjøre budet hvis han skal ha sjanse til å gjøre det. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Papirene skal være signert, så det står bare på rettsaken. Vinner styret/rbs/klubben, så er klubben solgt til NESV. Lucas haddde etter det jeg har lest på RAWK en meget god kamp for Brasil i dag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Etter hva jeg har sett, lest og hørt var han veldig imponerende ja. Hadde vært digg med noe som dette fremover: ----Torres---- --Cole--Gerrard--Kuyt-- ---Meireles--Lucas--- Konchesky-Agger-Carragher-Johnson ----Reina---- 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 I like it! Er generelt i mot dødsstraff, men kjenner at jeg nesten kunne gjort ett unntak når det kommer til vår godeste Hicks. Rettsaken blir utvilsomt en spennende affære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå