Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Pennant iz teh shizzle! Og ikke minst Torres. Men jeg er mer fornøyd med at Pennant scorer. Snakker vi tre hattricks på tre strake hjemmekamper for El Niño?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Da sier jeg: 2-0! Forventet...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

GERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAARD!

jeg gråter nesten :p

Skrevet

Såklart er det noe å feire for dem. Torres og Gerrard storspiller atter engang. Resten av laget spiller vel så som så, spørr du meg. Ganske kjedelig å se på annet enn når Torra eller SteveG har ballen

Skrevet
Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag.

Det er feil imo. Newcastle har et veldig sterkt lag på papiret. Men de underpresterer som f. Syns det er rart de er så langt nede på tabellen.

Skrevet
Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag.

Det er sant.

Men har du sett liverpool i år ;) hehe..

At vi vinner 3-0 ? er bør jo feires :) slik som denne sesongen har vært

Skrevet
haha, tenk å feire seier over newcastle da, huff :)

Det er noe å feire. Du sa jo tidligere at vi kom til å få det tøft, noe som ikke ble tilfellet, fordi vi rundspilte de :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
haha, tenk å feire seier over newcastle da, huff :)

Haha, snakk om å være bitter. For ekte topplag som Manu feirer jo bare seier mot andre topplag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...