Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Ingen tvil om at vi hadde fortjent en bedre skjebne.

Skrevet

TV2-kommentatoren (Langli?) mente jo at Stoke-forsvareren holdt armene inntil kroppen og på en naturlig måte.

...en naturlig måte hvis du forsøker å stoppe ballen med hånda, ja. Soleklar viljehands i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så kampen selv, så vet hva som skjedde. Sånn ca. i allefall. Men har sett flere Liverpoolfans slenge ut noen bilder og mene at det er straffe fordi bildene "sier" det.

Skrevet

"Real Madrids president Florentino Perez synes klubben trenger en storsignering på nyåret for å vise verden, og i særdeleshet rivalene Barcelona, at de fortsatt mener alvor. Den spanske hovedstadsklubben vil derfor forsøke å hente Luis Suarez i januar."

Blir nok ikke Suarez uansett, kommer vel til å hente Tevez.

Skrevet

Med dagens klubblojalitet skal man aldri si aldri. Tror eneste klubb som er sikret å beholde spillerne er City, og det er bare fordi de kan tilby 10mill i ukelønn hvis det er nødvendig.

• Liker 1
Skrevet

"Real Madrids president Florentino Perez synes klubben trenger en storsignering på nyåret for å vise verden, og i særdeleshet rivalene Barcelona, at de fortsatt mener alvor. Den spanske hovedstadsklubben vil derfor forsøke å hente Luis Suarez i januar."

Blir nok ikke Suarez uansett, kommer vel til å hente Tevez.

Sies vel at Suarez har støttet Barca som liten så jeg vet ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...