Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns Lucas har vært blant de bedre de siste kampene jeg. Skjønner ikke hvorfor folk er så negative til ham, når noen av de andre på laget spiller som bingofitter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zu Zwat: Innlegget ditt ble feid av banen av LFC-supportere tilogmed. Gidder ikke gi deg noe videre svar nå.

En tøysete Liverpool-supporter prøvde i går å overbevise meg om at Lucas er den spilleren i Premier League med flest taklingsforsøk og høyest prosentandel vellykkede taklinger i år. Noen som har statestikk på dette? Jeg er ingen Lucas-hater og klarer å se kampene hans for det han gjør og ikke det han har gjort, men så bra har han ikke spilt. Var "sjef" mot United forresten, og det er ikke til å stikke under en stol at han får ufortjent mye pepper.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Han hadde nok drukket litt skal jeg tro.

Har nok fått litt ufjortjent pepper han Lucas ja, men har uten tvil fått fjortjent pepper også vil jeg påstå. Ifjor for eksempel var det mye som skurret dårlig fra den kanten.

Spilt bedre i år,og spilt bra i det siste. Men det blir å lyve å si at han fortjener å starte hver kamp for liverpool. Ikke mange som får så mange sjanser av en manager som Lucas.

Ja,begynner og lure på om du har gjort det jeg også SuKa.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Meh, har googla litt etter den, men finner an ikke igjen, men lover deg at jeg har sett den :). Altså det er ikke oppspinn frå kompisene dine.

Edit: Skal nok finne den iløpet av kvelden tenker jeg.

Endret av Smågal
Skrevet

Lucas har vært god de siste kampene, talentet er enormt, men han har slitt å få det ut i England. Jeg er sikker på at Lucas hadde vært på de flestes lepper hvis han hadde valgt Inter over Liverpool i sin tid. For "alle" klubber var etter han når Liverpool fikk has på han. Benitez må ta skylden for at han ikke har lyktes så langt.

Skrevet (endret)

Hmm, beste jeg finner er dette-

"Oppsiktsvekkende statstikk for Mascherano og Lucas

Ifølge OPTAs statistikk er Javier Mascherano den beste pasningsspilleren i Premier League denne sesongen. Han har sendt i vei 547 pasninger og har en presisjon på 87%. Chelseas Michael Essien har like stor treffsikkerprosent, men har færre pasninger.

Lucas Leiva er en av de mest effektive taklingsspillernn i øverste divisjon. Han har lykkes med 69% av taklingene"

Så finner jeg denne etterpå igjen,

Tacklers Team Tackles Success rate

Thomas Wigan 47 83%

Lucas Liverpool 39 69%

Belhadj Portsmouth 30 73%

Cana Sunderland 30 70%

Fletcher Man Utd 29 76%

Alt er tatt herfra da-> http://vgd.no/sport/fotball-premier-league...sitpost25641208

Så kan vel ta alt fint med en klype salt kanskje :).

Endret av Smågal
Skrevet (endret)

Dette er interessant lesing! Skulle likt å sett hvor Lucas lå på pasningslista. (Nok shit om Lucas fra meg i dag).

Endret av SuKa
Skrevet

90% av de passningene Lucas gjør er 5m støttepassninger til Macherano og tilbake, eller tilbakespill til keeper. Ikke rart de 2 ligger høyt oppe.

Skrevet

Gutten har talent, ja. Ikke uten grunn han var kaptein på U20-laget til Brasil, og også fått noen kamper for A-laget. Om jeg ikke husker feil, så spilte han faktisk godt mot Chelsea i 4-4 kampen, og var god mot United også. Det var tider der hvor han scorte selvmål, lagde straffe til motstanderen, og ble utvist forrige sesong. Og jeg mener han ble misbrukt under denne perioden. Han skulle ha fått utviklet seg litt til på reservelaget før han ble satt under så stor press av Rafa. Man får ikke akkurat bedre selvtillit av slike ting.

Skrevet

Men da kan du også tenke sånn at det er en liten gambling fra Rafa sin side. For dersom han skulle spille en god kamp på A-laget vil det være en mye større boost enn en god kamp for 2. laget.

Skrevet
Dette er interessant lesing! Skulle likt å sett hvor Lucas lå på pasningslista.

Du kan jo se på denne, fra Utd-kampen hvertfall ;). (Velg sesongen, Liverpool, mot ManUtd, velg Lucas, deretter Passes.)

Her er også mye kjekt :).

Skrevet
Dette er interessant lesing! Skulle likt å sett hvor Lucas lå på pasningslista.

Du kan jo se på denne, fra Utd-kampen hvertfall ;). (Velg sesongen, Liverpool, mot ManUtd, velg Lucas, deretter Passes.)

Her er også mye kjekt :).

Takker, mye stilig statestikk å se :)

Skrevet
Men da kan du også tenke sånn at det er en liten gambling fra Rafa sin side. For dersom han skulle spille en god kamp på A-laget vil det være en mye større boost enn en god kamp for 2. laget.

Er jo lettere å spille en god kamp for reservene, så Rafa hadde nok vært ganske optimist om han hadde tenkt sånn.

Skrevet (endret)

Utifra pasnings-statestikken har jeg bæsja på leggen. Men pasninger som kommer frem kan jo også være dårlige pasninger, men ser nesten ut som om jeg må krype til korset.

@Latias: Skal du vinne stort må du satse.

Endret av SuKa
Skrevet

Du skal være forsiktig med å legge slike statistikker til grunn når det gjelder Lucas. I fjor, når veldig mange på Arsenal-forum klagde på Denilson, kom de få forsvarerne hans med akkurat de statistikkene, taklinger og pasningssikkerhet. Men hvis du ser på pasningene til Lucas, går de veldig ofte på tvers eller bakover. Da er det så godt som umulig å slå feilpasninger. Lucas er en unyttig spillertype, en defensiv midtbanespiller uten spesielt stor arbeidskapasitet eller god pasningsfot. Selv om jeg må si at Lucas har vært positiv i det siste, og var blant de beste på banen mot United.

Skrevet (endret)
Lucas spiller endel for det brasilianske landslaget ikkesant? I motsetning til en viss rastafarian i Manutd.

Du følger dårlig med :p Er faktisk Anderson som er på landslaget til Brasil for tida :p Vært en stund også faktisk!

Lucas = 4 kamper

Anderson = 8 kamper

Endret av Sameboe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...