Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fucked up, klarer ikke tenke på morgendagen, tror det hele går til helvete for å være ærlig. Like mye til pises som det gikk med meg når jeg entra denne døra.. For å si det sånn. :p

post-155399-1256409549_thumb.jpg

Jævla sykt å være/oppleve Camp Nou egentlig, syk stadion. Men må si jeg er litt skuffa både resultatmessig,stemning,og oppmøte i en champions league kamp. Stemningen var god når Barca scora og når Bojan varma opp, ellers var gikk det i piping og mye stille perioder, trodde ikke det var slik egentlig. Hadde vel aldri vært slik i England. Var ikke mer en 60-70 000, av 98?

Men still, sykt å være tilstedes.

post-155399-1256409925_thumb.jpg

.. I morra..

Reina

Johnson-Kelly-Agger-Insua

Kuyt-Gerrard-Mascherano-Aurelio/Benayoun..

Pacheco :).

Torres

Endret av Smågal
Skrevet

Vinner vi kampen er vi 4 poeng bak United. Taper vi er vi 10 poeng bak. Alt annet enn seier er for dårlig, men jeg er overbevist om at det blir uavgjort.

Btw. Om United er mer populære enn Liverpool, so what? I couldn't care less.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Bare mer brensel på utrykket '' Du heier på manu baaaare fordi alle andre gjør det''.

Syns forøvrig at kampen kan spilles nå.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er i likhet med Super nesten 100% sikker på at det blir uavgjort. Hvis ikke, så tror jeg vi taper. Må si at uavgjort vil føles litt som et tap i morgen, da vi fortsatt vil være like langt bak som vi er nå.

Overbevist om at vi stiller slik. Aurelio på backen pga dødballer og slikt + var positiv mot Lyon.

Reina

Johnson - Carra - Skrtel - Aurelio

Lucas - Masche

Kuyt - Benayoun - Riera

Torres

Skrevet

Finner jeg alle 3, carra-skrtel-lucas i startoppstillingen i morgen kommer jeg ikke til å takle å se kampen, skrtel eller lucas må benkes i fordel til Agger uansett faen, sånn er det bare.

Skrevet
Finner jeg alle 3, carra-skrtel-lucas i startoppstillingen i morgen kommer jeg ikke til å takle å se kampen, skrtel eller lucas må benkes i fordel til Agger uansett faen, sånn er det bare.

Håper - selvfølgelig - også at Agger starter. Men blir overrasket om han gjør det siden han har spilt såpass mange kamper på kort tid, og Skrtel ikke har spilt. Mulig Agger starter pga vi spilte på tirsdag og har fått godt med hvile siden vi har søndagskamp.

Skrevet

For å være helt ærlig synes jeg at både Carragher og Skrtel har hatt altfor mange dårlige opptredener i Liverpool-drakta i år. Agger har ikke spilt mange kamper så langt i år, og er litt vanskeligere å vurdere. Men jeg vil være litt skeptisk til ham også i en kamp som dette, med tanke på at han fortsatt er litt kamprusten. Så med andre ord synes jeg ikke vi har noen soleklare førstevalg som stoppere for øyeblikket. Det positive må være at Ferdinand og Vidic heller ikke er like suverene som de en gang var.

Tipper vi tar ledelsen 1-0 på en Ferdinand tabbe, og at United utligner etter en tabbe av Agger...

Skrevet
Håper fortsatt dere kan komme med en kilde som beviser at United var mer populære enn Pool på 70/80 tallet. Hadde ikke forundra meg om det var sant. Liverpool har vel aldri vært en populær by i England, og Engelsk fotball var ikke like utbredt i verden på tiden som det er nå.

Da United rykket ned i 73, og var en sesong i daværende 2.divisjon (Rykket opp igjen etter en sesong), så hadde vi det høyeste tilskuersnittet i hele England. Det vitner om klubbens posisjon i England.

Stretford End var den mest høylytte tribunen i England, og gutta til Tony O'Neil var de mest hardbarkede i England.

Skrevet
Tipper du tar feil SP og at Giggs avgjør kampen i andre omgang etter soloraid forbi fire Liverpool-spillere.

Kan nok tenkes jeg tar feil med tanke på hvem og hvordan målene kommer, men at det blir uavgjort er jeg ikke i tvil om.

Skrevet (endret)
Tipper du tar feil SP og at Giggs avgjør kampen i andre omgang etter soloraid forbi fire Liverpool-spillere.

Kan nok tenkes jeg tar feil med tanke på hvem og hvordan målene kommer, men at det blir uavgjort er jeg ikke i tvil om.

Hoho, blir overaskert om jeg i det hele ser Gigs på banen. Kansje jeg blir overasket om jeg i det hele ser banen. Det blir i såfall mitt problem.

Jeg skal gi United kreds for å spille såpass bra uten Ronaldo i år, alene er han ett dass, men sammen med en sveiset gruppe er det dynamitt.

Jeg står fast på det jeg har sagt tidligere, om Rooney blir lantids skadd får dere alvorlige problemer. Berba har utvilsomt sine kvaliteter til tider, mem uten Rooney og et usikkert lag, vorth a pile of shit. Det skiller bla Torres fra en haug med andre.

Skertel er den stopperen som har tredd fram i Liverpool, mange er nok uenige, men det er bare å se på innsatsen og spilletiden. Agger kan gjøre det så bra han bare vil, men det hjelper nada når han er skadet halve sessongen.

Vi har hatt en tøff tid nå, jeg kan bare håpe og tro på forandring. Hadde vi scoret først i chelsea kampen...

Gleder meg til kamp, siste jeg gjor før jeg gikk hjem fra byen var å diskutere i det vie og det brede med en United supporter jeg aldri har møtt før.

Jeg sa måtte det beste laget vinne :)

Game: Spotify: Melody Gardot, baby i`m a fool.

Annbefales i ensome stunder, og ved tap. Virker ellers også, men helst ved nedturer. Har aldri likt sjangeren, men hun forandret alt.

Vårt svar på Edith Piaf i world war 3, mye mulig det.

Endret av guttorm
Skrevet
Berba har utvilsomt sine kvaliteter til tider, mem uten Rooney og et usikkert lag, vorth a pile of shit. Det skiller bla Torres fra en haug med andre.

Tullekommentar. Han har da ene og alene bært hele fordømte United i opptil flere kamper denne sesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...