Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herlig med hattrick av Torres :), selv om motstanden ikke var den beste.

Og ikke var han mett da heller. Er vel han som står og veier med armene på 0-4..?

Skrevet

"Mauricio has shown he is a great coach," added Benitez. "He is someone with passion who knows the game. But he has the same problem as Sammy Lee - he has to improve his English!

hahahahaha, rafa har en herlig humor  :!:

Skrevet

Akkurat, men han sier at Sammy Lee må bli bedre i engelsk.. Sammy har en ganske heftig Scouser-aksent når han blir engasjert, og da er det egentlig ganske få utenom scouserne som skjønner hva som blir sagt ;) Det er den herlige ironien som gjør det så bra :p

Skrevet

Jeg ville ikke hatt Heinze, latterlig dårlig egentlig. Kompenserer dette med å takle som en idiot og bruker albuer konstant. Var en favoritt første sesongen, men i andre sesongen så kom svakhetene hans frem. Dere er bedre tjent med Dossena eller Aurelio. Robben håper jeg virkelig ikke dere får, farlig mann.

Skrevet (endret)

Hva i alle svartens dager skal vi med Heinze?

Edit: God dekning på midten? Ja har vi det? Ikke egentlig. Selger vi alonso hvem skal da steppe inn? Aboslutt ingen som vi har pdd som har kapasiteten til å være i nærheten av Alonso. Selvsagt kan vi trekke Gerrard ned, og Benny inn i Gerrard rollen, men det er 10skritt tilbake.

Endret av Smågal
Skrevet

Er ikke mange Real kan tilby oss som erstatning for Xabi altså. Er overhodet ikke interessert i å selge han, men tar gjerne Sneijder eller VdV uansett. Som jeg har sagt tidligere, Robben er et stk syk fotballspiller, men et stk ufyselig person som overhodet ikke passer inn i Liverpool. Nei takk.

Heinze gidder jeg ikke diskutere en gang. Dossena, Aurelio og Insua er samtlige bedre enn den idioten.

Skrevet

Er ikke Robben mer ving, og Gerrard sentral da? Uansett, å fjerne Gerrard fra den possisjonen han hadde i denne sesongen vil kanskje være litt dumt siden han var så fordømt god der i år?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ja takk til Heinze, nei takk til Robben.

Skrevet
Ja takk til Heinze, nei takk til Robben.

Jeg håper dere får Heinze og vi får Robben :) Så kan Robben rundlure en av de dårligste backene i Spania gang på gang. Vil du seriøst ha en venstreback som er så dårlig som Heinze? Han er dårlig til å takle og treig som ..., og attpåtil så ville du sagt nei til Robben? En spiller som hadde vært en massiv forsterkning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...