ErlendRU Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Tror de blåsegreiene bare er fake, for å skjule at det faktisk er en milliard fluer som surrer rundt mikrofonene.
indahla Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Herlig med hattrick av Torres , selv om motstanden ikke var den beste. Og ikke var han mett da heller. Er vel han som står og veier med armene på 0-4..?
cmyrland Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 "Mauricio has shown he is a great coach," added Benitez. "He is someone with passion who knows the game. But he has the same problem as Sammy Lee - he has to improve his English! hahahahaha, rafa har en herlig humor :!:
Nutjob Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 (endret) he-he...synes ikke den var sååå morsom? Rafa er vel ikke den beste i engelsk han heller? Endret 15. juni 2009 av Zaltatov
cmyrland Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Akkurat, men han sier at Sammy Lee må bli bedre i engelsk.. Sammy har en ganske heftig Scouser-aksent når han blir engasjert, og da er det egentlig ganske få utenom scouserne som skjønner hva som blir sagt Det er den herlige ironien som gjør det så bra
MagnusW Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Rafa i god-hjørnet. Noen som har fått bekreftelse på billetter enda?
guttorm Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg liker å se Rafa fra den siden, virker som en helt annen sinnsteming nå som Parry har trådd tilside.
Jefe Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Nei, ikke enda, men vi får vel det i løpet av dagen. Om noen her får så skriv det her asap.
haarod Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Lenge siden jeg har vært her nå. Mange spennende rykter rundt L'pool nå. http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/span...hp?artid=559387 Hva tror dere om Arjen Robben og Gabriel Heinze i bytte for Xabi Alonso? Selv syntes jeg det er en kjempeavtale. Xabi er dritgod, men vi har ganske god dekning på midtbanen. En klasseving og en god forsvarer inn som har hevdet seg i England før mener jeg er en god deal.
Ol'H Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Jeg ville ikke hatt Heinze, latterlig dårlig egentlig. Kompenserer dette med å takle som en idiot og bruker albuer konstant. Var en favoritt første sesongen, men i andre sesongen så kom svakhetene hans frem. Dere er bedre tjent med Dossena eller Aurelio. Robben håper jeg virkelig ikke dere får, farlig mann.
Smågal Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hva i alle svartens dager skal vi med Heinze? Edit: God dekning på midten? Ja har vi det? Ikke egentlig. Selger vi alonso hvem skal da steppe inn? Aboslutt ingen som vi har pdd som har kapasiteten til å være i nærheten av Alonso. Selvsagt kan vi trekke Gerrard ned, og Benny inn i Gerrard rollen, men det er 10skritt tilbake. Endret 15. juni 2009 av Smågal
guttorm Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Vi har elendig dekning på midten, ikke en eneste inbytter er god nok for Liverpools midtbane.
Smågal Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Sant det. Ikke bare scora Torres en ekte hattrick i går, men det var 3 flotte mål i tillegg. Good for him.
haarod Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Min tanke er å trekke Gerrard ned, mens Robben tar over Gerrard sin rolle.
Smågal Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Fjerne Gerrard+Torres partnerskapet er jeg helt imot, imo 10skritt tilbake. Robben trives vel også best på ving.
ErlendRU Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Er ikke mange Real kan tilby oss som erstatning for Xabi altså. Er overhodet ikke interessert i å selge han, men tar gjerne Sneijder eller VdV uansett. Som jeg har sagt tidligere, Robben er et stk syk fotballspiller, men et stk ufyselig person som overhodet ikke passer inn i Liverpool. Nei takk. Heinze gidder jeg ikke diskutere en gang. Dossena, Aurelio og Insua er samtlige bedre enn den idioten.
Sveern Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Er ikke Robben mer ving, og Gerrard sentral da? Uansett, å fjerne Gerrard fra den possisjonen han hadde i denne sesongen vil kanskje være litt dumt siden han var så fordømt god der i år?
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ja takk til Heinze, nei takk til Robben.
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Ja takk til Heinze, nei takk til Robben. Jeg håper dere får Heinze og vi får Robben Så kan Robben rundlure en av de dårligste backene i Spania gang på gang. Vil du seriøst ha en venstreback som er så dårlig som Heinze? Han er dårlig til å takle og treig som ..., og attpåtil så ville du sagt nei til Robben? En spiller som hadde vært en massiv forsterkning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå