Gå til innhold

DVD m/DivX støtte


Anbefalte innlegg

Jeg fikk ei avis fra elkjøp, og så en DivX spiller fra Magnavox til kr.479,-. Noen som har noen erfaringer med denne? Panasonic hadde også en, men denne kostet kr.799,-. Jeg føler egentlig at det er mer for pengene når du kjøper et "ikke merkenavn".

 

Noen som har noen synspunkter på / erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Philips DVD med DivX/XivD/MP3/JPG støtte...

 

Philips har bra bilde og lyd, og flott utseende...

 

Mustec og Magnavox er Ræva.... (min mening, bla bla bla bla....)

Det er litt morsomt at du skryter av Philips, og samtidig sier at Magnavox er "ræva". Begge merkene er faktisk i samme selskap, og inntil nylig fikk man kjøpt "Philips Magnavox"-produkter i USA.

Lenke til kommentar

Jeg har en spiller fra asono, og denne støtter alt av vanlige formater, xvid/divx/wmv osv. Den har god støtte for undertekster og strengt tatt alt man trenger. Spilleren er veldig anbefalt, den har også en ganske hyggelig pris, samt en god norsk support om du skulle trenge dette. Jeg tror den ble testvinner på dinside.no for en stund siden.

Lenke til kommentar

Vil bare legge til at jeg har en "vanlig" DVD-spiller fra Magnavox. Den er noe merkelig - blant annet klarer den ikke alltid undertekstene på enkelte filmer (veldig irriterende når jeg skulle se på "Taxi", som har fransk tale). Den leser heller ikke alltid alle MP3-filene på en CD; ofte klarer den bare å lese noen av de. Det sistnevnte er veldig irriterende, da muligheten til å kunne spille MP3-filer var en av de største grunnene til at jeg kjøpte spilleren.

 

Er ikke sikkert Magnavox-spilleren du nevner har de samme problemene, da.

Endret av Ümlaüt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...