monza Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 hei. kommer ikke inn i kontrollpanelet, får denne feilmeldingen når jeg skal åpne kontrollpanelet instruksjonen i "0x038fe56"referete til adresse "0x00000000" minnet kunne ikke være "written" har flere ganger prøvet å reinnstalere win uten det hjelper.har skannet for virus også.noen som vet hva det er eller kommer jeg ikke utenom en formatering. mvh monza
L O G I M A N Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Kan være feil på minnebrikken(e), men mest sannsynlig kan du trenge en formatering...
TCi Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hva slags oppgradering er det snakk om? Og har du prøvd å reparere Windowsinstallasjonen?
wil Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 hvis det ikke hjelper med formatering, så kan jeg aldri i verden tenke meg at det hjelper med Reparering heller. Hvis det ikke hjelper med formatering så prøver man ikke Reprasjon veit dere. Da prøver man å skifte litt hardware da. Trådstarter: Prøv å ta ut den ene rambrikken din om du har flere i maskina di, se om det forbedrer seg. eller kanskje du prøve å ta ut alle USB enheter. Lykke til.
monza Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 hvis det ikke hjelper med formatering, så kan jeg aldri i verden tenke meg at det hjelper med Reparering heller. Hvis det ikke hjelper med formatering så prøver man ikke Reprasjon veit dere. Da prøver man å skifte litt hardware da. Trådstarter: Prøv å ta ut den ene rambrikken din om du har flere i maskina di, se om det forbedrer seg. eller kanskje du prøve å ta ut alle USB enheter. Lykke til. hei. tror ikke det er minne har kjørt prime95 i to timer ikke noen feil raport,oppgraderingen er fra xp home til xp pro. det er den eneste feilen som kommer pcen funker som bare det ellers med alle tilkoblinger som usb osv kun kontrollpanelet da svikter det mvh monza
djheaven Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Vist jeg ikke tar helt feil nå,så har du tatt en upgrade fra home til pro? Ikke formater å lagt inn pro? Vist du har kjørt upgrade til pro,kan probleme ligge der.. Da anbefaller jeg der å kjøre en repear.. Det probleme du har,er et typisk tegn på at en av komandoene i systeme ditt,ikke har det bra.. Tenker da på system32 mappa i pc din..Når man kjører en upgrade,er det en av problemene som kan komme.
monza Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Vist jeg ikke tar helt feil nå,så har du tatt en upgrade fra home til pro? Ikke formater å lagt inn pro? Vist du har kjørt upgrade til pro,kan probleme ligge der.. Da anbefaller jeg der å kjøre en repear.. Det probleme du har,er et typisk tegn på at en av komandoene i systeme ditt,ikke har det bra.. Tenker da på system32 mappa i pc din..Når man kjører en upgrade,er det en av problemene som kan komme. hei. stemmer har kun tatt en oppgradering fra home til pro uten formatering,får prøve en rep og se om det hjelper håper jeg slipper å formatere takk for alle svar mvh monza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå