Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Dalot på venstreback faktisk

Med skade på både Telles og Shaw, kan det være at Ole ser for seg at han må brukes der i starten av sesongen. Edit: Riktignok mulig Shaw kan spille med skaden sin. Men Telles er i hvert fall ute.

Endret av blured
Lenke til kommentar
blured skrev (8 minutter siden):

Med skade på både Telles og Shaw, kan det være at Ole ser for seg at han må brukes der i starten av sesongen. Edit: Riktignok mulig Shaw kan spille med skaden sin. Men Telles er i hvert fall ute.

Ja, det kan hende. Shaw sin skade virker ikke så halvgæren (ribbein), av det jeg har lest er det trolig at han rekker første kamp :) 

Likte at Dalot forsøkte å slå inn på direkten med venstre nå. Har vel noen kamper på venstre bak seg.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Pereira har alltid hatt gode tekniske kvaliteter. Jeg har alltid dradd meg i håret av hans fotballforståelse. Det går for sakte når han har ballen - han har så godt som aldri en plan for hvor ballen skal før han får den.

Han er forholdsvis dårlig på å oppsøke rom, kommer aldri på overlapp, spiller lite vegg, lite flink til å lage plass til andre. Litt typisk en som har stått mye og terpet mye på skudd/pasninger, med god ballfølelse og godt finterepertoar, men som mangler spilleforståelsen til å bidra godt for et maskineri som United forhåpentligvis skal bli. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...