Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kjedelig at det klappa litt sammen etter Fulham scorte. Klarte ikke score i de periodene vi spilte de ut før det. Fulhams mål var vel første gang de var over midtstreken i andreomgang og da satt den.

Pisse bort sesongen vet jeg ikke om vi gjør akkurat... Vi kommer dårligst på tredje, det er sånn det har vært en liten stund. Ikke så mye å spille for, de to forrige kampene var selvfølgelig merkelige for spillerne så de skal få litt slæck for de, men i dag burde de har punktert kampen tidlig i andre. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om Leicester slår både Chelsea og Tottenham, samt vi taper mot Wolves, da har vi ikke fortjent bedre.

Det kjedeligste med dagens resultat synes jeg egentlig er at vi ikke klarer å bygge opp noe særlig momentum for/før EL-finalen. 

Endret av blured
Lenke til kommentar

Ja, det er litt dumt. Siste serierunde er også veldig tett på finalen, med bare to dager hvile først inkludert reise til Gdansk. Villareal har en dag ekstra hvile. Litt rart finalen spilles allerede onsdag.

Vi har potensielt mista Maguire og McTominay til skader. 

Villareal knuste Sevilla 4-0.

Noen varsellamper som blinker litt. Må få spilt inn enten Tuanzebe eller Bailly i Wolves-kampen. De vil nok gjøre alt for å få Maguire klar, men plutselig går han av banen etter 7 min med kjenning. Blir sikkert et halvsterkt lag mot Wolves hvor noen hviles fra start.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Så litt på Villarreal - Sevilla. xG ifølge understat var 1.61 - 2.52, og Sevilla fikk rødt kort på en midtstopper etter 52 minutter (da stod det 2-0).

1-0 dødball / corner 
2-0 kunne kanskje vært unngått med litt bedre kommunikasjon mellom keeper og midtstopper
3-0 var passningsfeil av Rakitic
4-0 var keepertabbe

Men det gir selvfølgelig selvtillit...

Matic - Pogba bak Rashford - Bruno - Greenwod og Cavani. Bør kunne fungere det også.  Det er fremdeles helt klart Maguire som er det største tapet.

Lenke til kommentar

Manchester Evening News med nok et lekket lag (de har hatt riktig flere ganger nå):

Sitat

Leaked XI vs Wolves: Henderson; Williams, Bailly, Jones, Telles; Matic, Van de Beek, Mata; Amad, Greenwood, Elanga.

😮

Edit: Eller ikke... haha. (Når jeg tenker meg om, han er vel ikke registrert en gang kanskje?)

Men hadde Ole startet både Tuanzebe og Bailly her i dag om de ville vært involvert til EL-finalen? Eller kan dette være et tegn på at Maguire akkurat rekker det? 

Endret av blured
Lenke til kommentar

https://www.manutd.com/en/news/detail/man-utd-reveal-travelling-squad-for-2021-europa-league-final

Sitat

 

TRAVELLING SQUAD

Goalkeepers: David De Gea, Dean Henderson, Lee Grant, Nathan Bishop

Defenders: Eric Bailly, Victor Lindelof, Harry Maguire, Luke Shaw, Alex Telles, Axel Tuanzebe, Aaron Wan-Bissaka, Brandon Williams

Midfielders: Amad, Bruno Fernandes, Fred, Daniel James, Juan Mata, Nemanja Matic, Scott McTominay, Paul Pogba, Donny van de Beek

Forwards: Edinson Cavani, Anthony Elanga, Mason Greenwood, Marcus Rashford, Shola Shoretire

 

Maguire er med! Ellers ingen overraskelser.

Lenke til kommentar

For de spesielt interesserte, her er en times opptak fra dagens trening. (Hva/hvorvor/hvordan dette har blitt delt slik aner jeg riktignok ikke).

Edit: Nevermind. Det er bare råopptak av treningen, som United sin egen youtube-konto brukte til denne videoen her:

 

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Suksessfull ut fra utgangspunktet og forventningene før sesongen? Ja, definitivt.

Suksessfull ut fra hvor Manchester United skal være? Nei, vinner vi ikke noe er det ikke en suksess.

Får håpe spillerne tar riktig lærdom av hvor vondt det gjør å tape en europeisk finale og bruker det inn i neste sesong. Et steg nærmere, forhåpentligvis tar vi enda noen skritt ️neste sesong

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...