Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, en trener, manager, har mye å si, ja. men det er spillerene som teller og gjør jobben. Og Paul Jewell har absolutt ikke fått endre noe på Derby laget iforhold til B. Davies. De legger sikkert om taktikken, men spillerene er garantert ikke vant til denne typen taktikk. så vi bør egentlig forvente en stor seier, altså alt over 3 mål er bra.

Men dessverre kan også Managere ha en effekt, at spillerne gir 110 prosent.....og det tror jeg Paul Jewell har....men de var allerede hardtarbeidende under B. Davies. Og jeg forventer en 3 måls seier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rykende fersk lagoppstilling fra redcafe

GK: VDS

RB: Brown

CB: Ferdinand

CB: Vidic

LB: Evra

RM: Ronaldo

CM: Hargreaves

CM: Anderson

LM: Giggs

CF: Tevez

CF: Rooney

Subs: PIG, O'Shea, Carrick, Fletcher, Saha

Skrevet

Det tror jeg ikke i dag, idag tror jeg vi putter de fleste av sjansene. 5-0.

Det er jo på hjemmebane, bånnlag, og dem skal bli så gruset.

Skrevet (endret)

Jeg tror det blir Ronaldo, det fortjener han. Han har ikke gjort det før, pluss moren hans spør hvorfor i all verden han ikke greier å score Hat-trick. :p Han pleier jo å score ofte 2 mål i hver kamp ;) Så idag håper jeg han putter 3, en av dem kommer på straffe.

Endret av Raste
Skrevet

Sånn blir kampen:

1-0 kommer innen de første 15

2-0 kommer mellom 20 og 30

3-0 kommer i det 55-65 min

4-0 kommer i det 70-90 min

Just a guess

Skrevet (endret)
Hargreaves klart å skade seg på oppvarmingen, jeg griner for faen. Helvetes sicknote altså, faen heller.

Kilde?

EDIT: Satt faktisk akkurat å så på dem varme opp, og tenkte før første gang at jeg håper noen ikke skader seg under oppvarming.

Endret av banansplitt
Skrevet

Jeg syns det er dumt at han i det hele tatt ble tatt ut til denne kampen. Skal han liksom være ryddegutt mot et lag vi skal styre kampen mot og overkjøre?

Skrevet
Jeg syns det er dumt at han i det hele tatt ble tatt ut til denne kampen. Skal han liksom være ryddegutt mot et lag vi skal styre kampen mot og overkjøre?

Jepp. Carrick burde startet i denne kampen. Noe også han forsåvidt har gjort nå da...

Skrevet
Keane en er som tar og gir med samme ånd. Gir du han en kakk så fikk du igjen. Det spredde frykt hos motstanderene. Det er få sånne igjen i fotballen og jeg er ikke sikker på om fotballen har tjent på det.

Sludder. Gir du han en kakk får du 10 tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...