Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shreck likes Lion King

Wazzaroon08 Wayne rooney

Just watching lion king with Kai for the 100th time haha. Still not bored of it though. Think I like it more than him haha

Sissypants! :p

Skrevet

Mista mye av respekten for han. Siste kamp mot Newcastle tok alle å shaket hands med småguttene, bortsett fra han. Hilste på et par først, så ignorerte han de lille småttisene totalt. En liten ting for de fleste vil jeg tro, men makan.

• Liker 1
Skrevet

Hilste på et par først, så ignorerte han de lille småttisene totalt. En liten ting for de fleste vil jeg tro, men makan.

OMG! Og det skal liksom gjøre at du mister respekten for en av tidenes største spillere? Makan!

• Liker 4
Skrevet

Ja, at man ikke gidder å løfte armen å hilse på barna mellom spillerne, slik alle andre gjør, hele tiden, mister jeg respekten. Ikke av ham som fotballspiller, men som person. Tenk hvor stort det er for et barn, men spilleren trekker bare handa tilbake og driter i ungen. Jeg gir faen i hva du synes om det, jeg synes det er patetisk, og gjør man patetiske ting, da synker respekten for min del. Litt som når man ser en spiller på sitt eget lag filme.

Skrevet

Såklart han har det. Kan ikke se jeg har skrevet noe annet. Nå skrev jeg tilogmed at det sikkert er en liten ting for de fleste her, for min del så betyr det mer. Hvordan kan det være vanskelig å forstå?

Skrevet

Dagens beste fra Rio:

Rio Ferdinand

If u ever see me go off on a stretcher then run back on to play i give every1 on here the green light to hit me with a #2footedtackle !

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...