Raste Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Fysikken hans har jeg aldri sagt noe negativt om, men jeg vet om noen som har bedre fysikk enn han i PL. Men han mangler endel for å være en toppspiss. H
Herr Brun Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Fysikken hans har jeg aldri sagt noe negativt om, men jeg vet om noen som har bedre fysikk enn han i PL. Men han mangler endel for å være en toppspiss. H Så nå går vi fra "han holder ikke PL-nivå" til "Han mangler en del for å være en toppspiss"? Det er jo ingen som sier at han holder Rooney-, Drogba- eller Torres-nivå. Men han er mer enn god nok for startingen på de aller fleste lagene i PL, og kunne fint vært backup hos både dere og oss.
-Lasse Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Kan ikke skjønne du sier det. Han spiller i PL på et lag som ligger å kjemper om 4-plassen, og er toppscorer på laget. Han er spiss, og har som jobb å score mål. I tillegg har han langt ifra spilt alle kampene til AV. Må da være endel han gjør riktig da, eller?
-Lasse Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Har jeg sagt noe om at han ikke gjør noe riktig? Du sier han ikke holder PL nivå. Nå snakker du deg bare bort. Helt tydelig at du ikke har flere argumenter og er ferdig med å diskutere.
Raste Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 (endret) Lasse, du burde vel vite at Aston Villa så og si er ute av den kampen om fjerde plassen? Kan vel også nevne det jeg sa om PL nivå, da mener jeg de fire øvrige lagene. Jeg tror neppe at han hadde gått inn rett der på laget, men selvfølgelig hadde han greid seg sikkert fint på Bolton, West-Ham osv. Men det er jo også en grunn til at han ikke har greid seg å holde seg i en klubb og det er jo fordi han ikke har greid å prestere i de klubbene. Men så setter jeg en fin strek over denne diskusjonen! ________________________________________________ Endret 27. mars 2010 av Raste
-Lasse Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 (endret) Lasse, du burde vel vite at Aston Villa så og si er ute av den kampen om fjerde plassen? Ja, veit det. Var bare for å sette det litt på spissen. Endret 27. mars 2010 av -Lasse
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Skrevet 27. mars 2010 (endret) Carew er inne i en fin stream nå, men det ebber snart ut og det kan fort å fem år til neste gang han finner nettmaskene igjen. Fysikken er det ikke noe å si på, men han er teknisk ubrukelig og farten er ekstremt oppskyrtt. Mannen har et tregere rykk enn Berbatov. Plasseringsevnene er også middelmådige, selv om A. Young har prestert å skyte ballen på han noen ganger den siste mnd. En klassisk midtpåtreet PL spiss. Verken dårlig eller blendende god. Edit: For øvrig, sjekk ut Tosic.To kæsser på serberen i helga, det er ikke verst! Endret 27. mars 2010 av Game
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EG5-CijHx9Y Litt morsomt at du tror at du er den som ser på mest fotball på forumet av hele 200 000 brukere. Er rimelig sikker på at ikke du ser mest fotball av de 200 000 eller mer som er brukere her. Egentlig ikke morsomt når han ser så sykt mye som han gjør. Av de 200k så ser 20 hver helg Serie A, Primera og PL++. Når det er United kamper så er jeg ofte ikke aktiv her og det bør du vel skjønne. Kanskje du egentlig burde sitte å se på kampen du også og ikke komme med en haug av argumenter som ikke fungerer. Høyde og kg har ikke alt med fysikken å gjøre. Jeg vil nok si at f.eks Drogba, Sol, Viera deriblant. Du nevner Drogba, har du andre spisser som matcher John på fysikken? Du sa jo at det var mange. Det som er så artig er at du tror alltid at du har rett. Du har kanskje litt for høy selvtillit tør jeg å påstå. Men jeg gidder ikke å diskutere mer angående Carew. Jeg har sagt min mening Du gir han rett når du slenger ut teite kommentarer og ikke evner å følge de opp. Og da havner du på person. Ikke ta det ille opp, dette er humoristisk i mindre grad.
PSV Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 (endret) blant de på forumet som ser mest fotball. Når ble dette til: (?) Litt morsomt at du tror at du er den som ser på mest fotball på forumet av hele 200 000 brukere. Er rimelig sikker på at ikke du ser mest fotball av de 200 000 eller mer som er brukere her. Slående logikk. Endret 27. mars 2010 av PSV
Jotun Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 (endret) Hehehe... Der kjekler som gamle kjerringer! Og det vet eg alt om, er tross alt ganske gamel : ) Endret 27. mars 2010 av Jotun
banansplitt™ Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Auch das noch: Zerrung bei Robben! Arjen Robben droht für das Spiel gegen Manchester United auszufallen. Skadefryd!
Raste Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Skjønte ikke bæret, men om han er skadet så er jo det ren fryd faktisk for oss altså
banansplitt™ Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Nå skal ikke jeg skryte på meg å hatt tysk på skolen i 5 år, selv om jeg har det, jeg vil bare ikke skryte av det, men er bare å plukke opp noen av orda som ligner på norsk også har du sånn helt ålreit oversikt.
Latias Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Han skadet seg i dagens tap mot Stuttgart. Ute mot oss. Har btw begynt med kamptråden. Flott for supporterne at vi endelig får en midtukekamp igjen.
Raste Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Nå skal ikke jeg skryte på meg å hatt tysk på skolen i 5 år, selv om jeg har det, jeg vil bare ikke skryte av det, men er bare å plukke opp noen av orda som ligner på norsk også har du sånn helt ålreit oversikt. Hadde tysk i et år på ungdomskolen, fikk faktisk 5 på karakterkortet den ene terminen, men det meste har gått i glemmeboka.
Boll1 Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 (endret) Da ser tabellen slik ut: Lag---------------------Kamper---S------U-------T-------+............-......Poeng Manchester United----32------23------3-------6-------76------25------72 Chelsea------------------32------22------5-------5-------82------29------71 Arsenal-------------------32------21------5-------6-------74------34------68 Endret 27. mars 2010 av Speedfrog
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Skrevet 27. mars 2010 Han skadet seg i dagens tap mot Stuttgart. Ute mot oss. Det står da vitterlig at han er svært tvilsom, ikke utelukket? Forøvrig er det samme skade som Vidic slet med tidligere i sesongen, nemlig strekk i leggen.
Latias Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Vet ikke, kan ikke tysk jeg vel. Leste på Telegraph at han er meget, meget tvilsom. At han i beste fall kunne kommet på som innbytter.
Ol'H Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Jeg regner ikke med noe før jeg ser lagoppstillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå