Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Van Nistelrooy er unntaket heller enn regelen i United i Fergusons tid. Hverken Cole, Yorke, Cantona, Kanchelskis eller andre av klubbens toppskårere skåret mer enn 20 ligamål hver sesong, men likevel kom ligatrofeet til Old Trafford år etter år. I de fire årene van Nistelrooy har spilt i United, har klubben kun vunnet serien én gang. Målet må være at hele laget skårer mål, slik at man slipper å sette sin lit til én enkelt spiller. Det er ikke sunt å være så avhengig av enkeltspillere. Dersom alt klaffer, kan både Smith, Giggs Scholes, Ronaldo, Solskjær, Saha og Rooney skåre tosifret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Van Nistelrooy er unntaket heller enn regelen i United i Fergusons tid. Hverken Cole, Yorke, Cantona, Kanchelskis eller andre av klubbens toppskårere skåret mer enn 20 ligamål hver sesong, men likevel kom ligatrofeet til Old Trafford år etter år. I de fire årene van Nistelrooy har spilt i United, har klubben kun vunnet serien én gang. Målet må være at hele laget skårer mål, slik at man slipper å sette sin lit til én enkelt spiller. Det er ikke sunt å være så avhengig av enkeltspillere. Dersom alt klaffer, kan både Smith, Giggs Scholes, Ronaldo, Solskjær, Saha og Rooney skåre tosifret.

6654429[/snapback]

 

I Treble-sesongen scorte Yorke 29 og Cole 23...

Lenke til kommentar

Fra vg:

Vil ha Rooney på livstid

Manchester United-manager Alex Ferguson sier at han håper Wayne Rooney blir i klubben resten av karrieren. I forrige uke sa Rooney at han gjerne forlenger kontrakten sin med United, og utelukket ikke at det kunne være interessant å bli i klubben karrieren ut. Rooney har fire år igjen av dagens kontrakt.

 

Gode nyheter. :thumbup: Får håpe Ferguson ikke greier å rote bort enda en viktig spiller for laget :hrm:

Lenke til kommentar

Nå husker jeg vel ikke helt, men det bygget seg opp. Først likte ikke Fergie at han var sammen med Posh, så sparka Ferguson en sko (Solskjærs sko :w00t: ) i trynet på Beckham slik at han fikk kutt. Dermed ble Beckham vraka fra kamper osv. Jaja, les boka hans, egentlig en jævelig bra bok som jeg selv har lest 2 ganger. Eneste boka jeg har lest i mitt liv btw.

Lenke til kommentar

Beckham, kanskje ikke. Men nå har jeg alltid ment at navnet Beckham var større en fotballspilleren Beckham. Men han er en god spiller, så slipper vi den diskusjonen.

 

Men det var jo ting med Beckham som kan være irritasjons momenter for en trener, han skulle jo ikke bo i Manchester, deler av tiden så pendlet han jo fra London. Alle premierer og ting han skulle på etter at han traff fruen, han ble jo en helt annen person etter henne. Så uten henne så er jeg ganske sikker på at han antagelig hadde hvert i United ennå.

 

Men at folk kommer på kant med trenere/klubb det skjer jo hele tiden. Er skjelden man hører at treneren setter seg selv foran klubben som så mange her skal ha det til. Mido i Ajax, Zlatan i Axja/Juventus, Cassano i Roma osv, osv alle spillere som har kommet på kant med det meste de har vært borti. Så da er det mye bedre å kvitte seg med de spillerene som lager bråk ødelegger moralen i laget og heller satse på de spillerne som gir 110% prosent for klubben.

Lenke til kommentar
Biler i garasjen hadde han helt sikkert brydd seg om, han er jo en mann. :D ..

6665538[/snapback]

 

Men ikke i like stor grad.

 

Han hadde i hvertfall ikke blåst av 20 høvdinger på en fille fra Gucci om han ikke hadde vært gift med Posh.

 

Og du sier han er mann... mjaaa, fysisk hvertfall.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Posh Spice er faen meg datter'n til Satan.

 

Uten henne hadde Beckham vært en jordnær fyr i Manchester som ikke hadde brydd seg om hvor digert huset hans er eller hvor mange biler han har i garasjen.

 

I hvertfall ikke i like stor grad.

6661564[/snapback]

 

Det er forresten det samme som skjer med Ashley Cole og Cheryl Tweedy no. Ashley Cole sitt nyaste påfunn.

6668641[/snapback]

 

Jævla mote"babes" som vil ha seg rik fotballspiller og gjøre dem alle til homser!

Fotballen skal være menn! Ikke feminine slasker i D&G-støvler med platinaknotter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...