Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hjelper ikke om Chelsea er villige til å betale aldri så mye for en spiller når spillere IKKE vil til klubben vettu. Og ja, jeg snakker selvfølgelig om Torres! Han har sagt at han mer enn gjerne spiller for United fremfor Chelsea. Tipper han blir værende i Spania ett år til, for så å vende snuta mot England og Englands største arena, Old Trafford!

6600679[/snapback]

 

Du kan si hva du vil, men jeg er ikke i tvil om at hvis Chelsea VIL ha ham, så får de ham. Alle har en pris, selvom de i utgangspunktet ikke vil spille for den og den klubben.

Lenke til kommentar
Du kan si hva du vil, men jeg er ikke i tvil om at hvis Chelsea VIL ha ham, så får de ham. Alle har en pris, selvom de i utgangspunktet ikke vil spille for den og den klubben.

6601710[/snapback]

 

Selvfølgelig kan jeg si hva jeg vil. Er det noe du ikke skjønte med hva jeg skrev? Chelsea kan betale hvor mye de vil, men det hjelper da vitterlig ikke på spilleren? Om ikke en spiller vil spille for en klubb, så vil han ikke det, så enkelt er det faktisk! Penger er ikke alltid det viktigste.

Lenke til kommentar
Du kan si hva du vil, men jeg er ikke i tvil om at hvis Chelsea VIL ha ham, så får de ham. Alle har en pris, selvom de i utgangspunktet ikke vil spille for den og den klubben.

6601710[/snapback]

 

Selvfølgelig kan jeg si hva jeg vil. Er det noe du ikke skjønte med hva jeg skrev? Chelsea kan betale hvor mye de vil, men det hjelper da vitterlig ikke på spilleren? Om ikke en spiller vil spille for en klubb, så vil han ikke det, så enkelt er det faktisk! Penger er ikke alltid det viktigste.

6602702[/snapback]

 

Men penger spiller en STOR rolle i dagens fotball. Og jeg er ikke i tvil om at hvis Torres får tilbud om nok penger, så går han til Chelsea, uansett hva han har sagt tidligere.

Lenke til kommentar
Ikke mye å juble over. Vi mister Rooney og Scholes i sessongåpningen.

6615029[/snapback]

 

Slapp av! Jeg tviler meget sterkt på at dette vil skje! For øvrig var dette ALDRI i nærheten av rødt kort, kanskje et gult et, men aldri rødt! Latterlig av dommeren! Rooney hadde full fokus på ballen, og det var garantert ikke tilsiktet fra Wayne sin side!

Lenke til kommentar
Ikke mye å juble over. Vi mister Rooney og Scholes i sessongåpningen.

6615029[/snapback]

 

Slapp av! Jeg tviler meget sterkt på at dette vil skje! For øvrig var dette ALDRI i nærheten av rødt kort, kanskje et gult et, men aldri rødt! Latterlig av dommeren! Rooney hadde full fokus på ballen, og det var garantert ikke tilsiktet fra Wayne sin side!

6616110[/snapback]

 

Nope, traff ganske bra men var ikkje tilsikta trur eg. Så no ikkje sånn ut, men gult hadde han fortjent. Fergie blei forbanna iallefall.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Mister dem? Pga. utvisning i TRENINGSKAMP? Det har jeg aldri hørt om før. Eller var det noe annet du tenkte på?

6615382[/snapback]

 

Jepp. Dommeren kan rapportere de røde kortene til FA, og vi vet jo alle hvor godt FA liker United så da har vi jo de ute.

6616270[/snapback]

 

Kommer ikke til å bli noe problem, kampen må være arrangert av FA og det vil si liga, fa eller ligacupen. Dette er en turnering i Amsterdam i regi av Ajax, det eneste som kommer til å skje er at han kanskje må stå over neste kamp i turneringen.

 

Hvis en spiller får et rødt kort i champions league eller uefa cupen så står man over kamper i den turneringen det gjelder og ikke i den hjemlige serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...