Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte bare at denne mannen er den STØRSTE klysen. Han misliker mange av Uniteds spillere, og mange av Uniteds spillere misliker han. I tillegg har han spilt for Arsenal, og United trenger en som er BEDRE enn Vieira.

 

Legger til denne gamle fine videoen jeg. Bilder sier mer enn tusen ord.

 

6505693[/snapback]

 

Men nå er ikke Keane i United da. Men uansett United burde funnet seg noen andre enn Viera. Som du sier Viera er haeta av United og jeg trur neppe Sir Alex vil kjøpe han. Ville lagt inn på et bud på Gattuso eller enn annen terrier på midtbanen. United trenger det!

Lenke til kommentar

SAF har alltid beundret Vieiras kvaliteter på fotballbanen, så det er ikke utenkelig at han ville ha lagt inn et bud på ham, nei!

 

Om han kommer er en annen sak, ettersom han ryktes å være klar for Inter...

 

Personlig ville jeg heller hatt Gattuso og/eller Mascherano i sommer, med Riquelme som tredjekjøp :)

Lenke til kommentar

Da ser det ut til at united har skaffet seg carrick og senna, i tillegg solgt ruud...

Hva faan? Skal disse løfte united? svaret er nei!

Og salget av ruud var helt håpløst, og han har selv uttalt at grunnen til at han forlot klubben var fergie. Den mannen bør takke for seg nå, etter en 20 år lang - og flott - karriere. Selvom man er god, går man ut på dato.

Eneste problemet er at jeg ikke ser noen brukbar erstatter for han. Capello var jo et bra alternativ før han forsvant til real.

 

Hva med Nils Johan Semb?

ikke? :p

Lenke til kommentar

-----------------Van der Sar----------------

---Neville---Ferdinand---Vidic---Heinze---

-------------------Carrick-------------------

------------Senna------Scholes------------

-------Ronaldo----Rooney----Saha-------

 

Lukter svidd av dette laget.

 

VDS var bunnsolid ifjor, hadde mange gode redninger og styrte bra. Utrolig rutine.

Neville og Heinze på hver sin back-plass, utrolig gode spillere. Heinze er Pls beste back, Neville er en av de bedre høyrebackene. Ferdinand og Vidic er et av Pls beste stopperpar. Vidic med sin utrolige luftstyrke og kraft kan bli viktig. Carrick var fantastisk ifjor, og jeg mener han er Englands nest beste midtbanespiller, etter Gerrard. Ja, han er bedre enn Lampard imo. Han har en fantastisk pasningsfot, noe alà Pirlo. Denne fyren vil garantert gi pasningsspillet i United en ny dimensjon. Senna er en dyktig grovarbeider, noe alà Gattuso, men mer målfarlig, han har et fantastisk tungt skudd. Dere som klager kan klage, dere så tydigvis ikke Villareal ifjor. Dessuten var han fast på Spanias landslag i sommer, foran spillere som Albelda og Fabregas. Scholes er Scholes, han glitrer til tider, og har vært god i Pre-season. Ronaldo har skjerpet seg, det så vi i VM, dessuten har han lagt fra seg dive-taktene i United, for slikt vil vi ikke ha noe av i vår stolte klubb. Rooney, trenger ikke si noe. Saha, meget god i vårsesongen, noen fantastiske scoringer, som den mot Bolton. Syntes han og Rooney funker bra sammen.

 

Vil faktisk si at våre to svake punkt er Scholes og Saha, men jeg er ikke så veldig bekymret. Dette laget kan så absolutt kjempe med Chelsea om gullet, med litt flaks :p

Lenke til kommentar
Da ser det ut til at united har skaffet seg carrick og senna, i tillegg solgt ruud...

Hva faan? Skal disse løfte united? svaret er nei!

6586520[/snapback]

 

Jeg vet ikke om du følger så mye med på fotball, men det kan virke som om du ikke gjør det. Hvis du hadde gjort det, hadde du fått med deg at Carrick var kanskje Tottenhams beste spiller i fjor. Måten han spiller på er akkurat en slik type United trenger, en ballsikker spiller som vet hvordan man slår geniale pasninger fremover på banen! I tillegg er han et enormt arbeidsgjern både defensivt og offensivt!

Når det gjelder Senna, storspilte han for Villareal i fjor, både i La Primera og i Champions League. Det å si at disse ikke vil styrke United, er rett og slett mangel på bedre kunnskap.

Den midtbanen vi hadde før disse kjøpene var ikke mye å skryte av heller, så det skulle ikke så altfor mye til for å forsterke.

 

Med disse to kjøpene tror jeg nå at United har en mye større sjanse til å melde seg på i gullkampen, enn hva de hadde hatt dersom det ikke hadde blit noe kjøp.

 

Ang. salget av Nistelrooy, mener jeg at dette var det korrekte tidspunktet å selge på. Mannen er vel 30 år straks, og mtp. kontrakten hans var det særs gunstig å selge nå. Vi mister en målscorer av rang, greit nok, men det åpner veien for supertalentet Guiseppe Rossi til å vise hva han kan :)

Lenke til kommentar
Jippi. Chelsea byr på torres :w00t:  Fy faen, er det mulig. Da mister vi vel han.

 

Vieira utelukker heldigvis ikke Man Utd, så forhåpentligvis kan Ferguson legge inn ett rimelig bud, og hente Vieira til klubben.

6595236[/snapback]

 

Han hadde en pressekonferanse for litt siden hvor han sa at han ble et år til.

Lenke til kommentar
Jippi. Chelsea byr på torres :w00t:  Fy faen, er det mulig. Da mister vi vel han.

 

Vieira utelukker heldigvis ikke Man Utd, så forhåpentligvis kan Ferguson legge inn ett rimelig bud, og hente Vieira til klubben.

6595236[/snapback]

 

Han hadde en pressekonferanse for litt siden hvor han sa at han ble et år til.

6595912[/snapback]

 

Men han har sagt etter det at han drar videre. Det har Juventus og sagt. Men han skal uansett nå være klar for inter, så vi får vel bare drømme videre. :(

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke om Chelsea er villige til å betale aldri så mye for en spiller når spillere IKKE vil til klubben vettu. Og ja, jeg snakker selvfølgelig om Torres! Han har sagt at han mer enn gjerne spiller for United fremfor Chelsea. Tipper han blir værende i Spania ett år til, for så å vende snuta mot England og Englands største arena, Old Trafford!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...