spicedgold Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 United burde ikke kjøpe altfor mange spisser. Vi har tross alt noen unge talenter som også må slippe til får å kunne utvikle seg til stjernespillere, så hvis United har for mange "etablerte" spisser vil ikke disse unge slippe til i like stor grad når det er for mange spisser i laget. Men gleder meg veldig til seriestart for å se hvordan laget er uten Ronaldo og Tevez. Jeg tror at som alltid så er det andre spillere som vil blomstre når de beste drar, da tenker jeg spesielt på Rooney som det virker som har selvtilliten på topp:)
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2803243.ece Hvad tycks?
Manx Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Kan ikke se at vi helt har behovet for han, men ikke jeg som er bossen
spicedgold Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Kan det stemme at han er 26år? Hvis han er det vil ikke Ferguson bruke mye penger på han pga. den nye regelen han har
archanios Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Er det nokon av nerdane her inne som har noko informasjon om Gabriel Obertan? Ser fleire media quotar L'Equipe på at vi mest sannsynlig vil signere han om kort tid. Har ikkje hørt så mykje om spelaren, men at han vart kåra til turneringa sin mest verdifulle spelar under Toulone-turneringa i år, gir ein peikepin på at det er eindel kvalitet i fyren. Det var nemlig i samme turnering eg såg CR for første gang for eindel år sidan, då han også endte opp som turnering sin mest verdifulle, og blant andre som har fått denne utmerkelsen, så er eller var dei aller fleste store stjerner i europeiske toppklubbar. Kan f.eks nevne Zidane, Shearer, Henry, Ginola, Riquelme, Cisse.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg synes det er ganske mange som henger seg opp i denne "regelen". Om Ferguson hadde fått grønt lys for å hente Eto'o til £25m, så hadde han garantert hentet han.
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hehe, ja. Fergie henter hvem han vil, når han vil og hvor han vil. Anyways. Blir nok ingen nye spisser i år. Det vil ødelegge for Welbeck/Macheda. Men om det ikke kommer en superduperstjerne inn på kanten blir jeg kjempeskuffa. Jeg trodde det var meningen at vi skulle erstatte Ronaldo / Tevez. Dette har vi jo muligheten til nå, i stedet henter vi et talent samt en skadeforfulgt, avdanka spiss som tidligere var helt på Anfield. Snakk om å synke dypt.
Jotun Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg trodde det var meningen at vi skulle erstatte Ronaldo / Tevez. Vi har jo erstattet Tevez nå, med Owen. Han var jo også bedre enn Tevez. I Newcastle som rykket ned. Så.... Owen vs Tevez
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Statistikk er statistikk. Kan da umulig påstå at Owen er bedre enn Tevez.
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Noen som vet når spillerne vil returnere fra ferie?
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hehe, ja. Fergie henter hvem han vil, når han vil og hvor han vil. Anyways. Blir nok ingen nye spisser i år. Det vil ødelegge for Welbeck/Macheda. Men om det ikke kommer en superduperstjerne inn på kanten blir jeg kjempeskuffa. Jeg trodde det var meningen at vi skulle erstatte Ronaldo / Tevez. Dette har vi jo muligheten til nå, i stedet henter vi et talent samt en skadeforfulgt, avdanka spiss som tidligere var helt på Anfield. Snakk om å synke dypt. Det er nettopp det du sier nå jeg oxo mener, bare vridd litt på, det er et lite men, det finnes ingen erstatter for Ronaldo, men en verdensklasse wing er det jeg vil ha inn, måten United har handlet på med Owen ser jeg på som å gå på loppemarket. jeg håper selvsagt han gjør det fantastisk for klubben, men det er ikke det som er poenget. Når vi først har fått inn så mye penger på en enkelt spiller, lukter det veldi at mesteparten av Ronaldosalget går til gjelda.
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Gutta på KopForum planlegger å hevne seg på Fergie, de vil nemlig hente RvN. http://liverpool.no/forum/t/6333.aspx :!:
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Gutta på KopForum planlegger å hevne seg på Fergie, de vil nemlig hente RvN. http://liverpool.no/forum/t/6333.aspx :!: jeg har ikke sett RvN spille siden han forlot OldTrafford, så jeg vet ikke hvor god han er lenger
Ol'H Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Enig der! ingen ting hadde vært bedre enn å sørge for at michael owen aldri får en eneste ligatittel. Hoho, ja de gjorde jo en god jobb med det mens han var der
spicedgold Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg vil veldig gjerne se en ving til United. Men jeg vil heller at de får en midtbane "kriger", en som virkelig går inn i krigen som Keane gjorde i sine glansdager. Da en spiller som kan få ett rødt kort pga. en hodeløs takling, jeg føler det er dette United kan trenge.
Manx Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Gutta på KopForum planlegger å hevne seg på Fergie, de vil nemlig hente RvN. http://liverpool.no/forum/t/6333.aspx :!: jeg har ikke sett RvN spille siden han forlot OldTrafford, så jeg vet ikke hvor god han er lenger Han har spilt 93 kamper for Real og scoret 63 mål, han ble vel toppscorer i spania første året også. Før han ble skadd i fjor så rakk han å spille 12 kamper å score 10 mål, så han gjør det han kan best ennå.
spicedgold Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Er det ikke en seriøs interesse fra Blackburn og da? Eller er det bare jeg som roter nå?
fox Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Gutta på KopForum planlegger å hevne seg på Fergie, de vil nemlig hente RvN. http://liverpool.no/forum/t/6333.aspx :!: jeg har ikke sett RvN spille siden han forlot OldTrafford, så jeg vet ikke hvor god han er lenger Han er fremdeles god, har sett ham i R-M og Nederland. Fyfaen, som før Måltjuv trenger ikke å løpe så mye, ergo lang holdbarhet i forhold til andre hurtige spisspillere.
Chicharito Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ifølge BBC's ryktebørs så skal vi ha blitt enige med Bordeaux om å hente en 20 år gammel ving derfra. 0935: Manchester United have an agreement in place with Bordeaux to sign 20-year-old winger Gabriel Obertan, according the French club's president. "It's actually a great possibility," said Jean-Louis Triaud. "United want him and we would be delighted to see Gabriel develop in such a club. We will make it official when the moment comes." Han ser god ut. Hadde vært morro å sett han i United. Endret 6. juli 2009 av ''BerSerK''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå