Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Tørr jeg spørre hvorfor? At du ikke hadde jublet over Robbens scoring etter 93 min mot Real i CL-finalen til neste år? Doubt it.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tørr jeg spørre hvorfor? At du ikke hadde jublet over Robbens scoring etter 93 min mot Real i CL-finalen til neste år? Doubt it.

Liker ikke fyren. Han har spilt for Chelsea, og sliter også med mange skader.

Om målet hadde vært en redusering, hadde jeg ikke jublet. Men hadde vært en annen sak om vi hadde vunnet kampen etter en scoring av han. :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Liker ikke fyren. Han har spilt for Chelsea, og sliter også med mange skader.

Om målet hadde vært en redusering, hadde jeg ikke jublet. Men hadde vært en annen sak om vi hadde vunnet kampen etter en scoring av han. :p

Så du jubla heller ikke for Saha-scoring på slutten, fordi han var skadeutsatt? Se Cole, Gallas, Silvestre osv, alle går til rivaliserende klubber, Robben til og med via Real. Jeg ser virkelig ikke at dette er grunner til å ikke juble over scorede mål.

Skrevet

Det fifaklippet var rått!

Skal man tippe Ribery £50 mill, Valencia £15 mill og Benzema £35 mill totalt £100 mill i sommer.

Skrevet

Hadde vært flott å fått Ribery til tross for at:

- Bayern vil ikke selge.

- Han vil ikke til England.

- Bayern selger ikke til den prisen uansett.

Skrevet

Bayern rasler med sablene og sier ditt og datt, men tror nok de villle solgt for £50M. Tror også Ribery ville gått. Han er for god for tysk fotball, rett og slett.

Skrevet
50 mill for Ribery? Dobbelte av det han er verd. Husk at vi har Park, og Rooney er god på kanten

Rooney skal spille spiss! Bare se hvordan han spiller for England nå på spissplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...