Latias Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Skulle likt og sett en Park på banen idag. Han har ikke vært i god form i det siste, så greit at han får hvile. Håper at Tevez og Kiko kommer inn når det er spilt 65-70 minutter. Hadde vært herlig med en scoring fra Macheda, men det skjer vel ikke.
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Tok a av banen, satte a på benken og ga a pølse! Du kan jo ikke vinne en kamp med å sitte å spise pølse på benken! Nei dette blir gøy. Fikk trua igjen når jeg så lagoppstillinga.
tc47 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Alrighty folkens, lykke til i kveld. Husk, ikke krise om vi ryker i kvarten etter vi har vunnet CL nylig i fjor. Men vil se 100% innsats fra guttene, det er det viktigste. One United.
NightKeeper Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg liker laget. Roon og Ron må jobbe defensivt i dag, ingen tvil om det. Men selv om jeg liker laget så blir går nok ikke dette, tipper det blir 1-1.
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Ingen engelske lag har vunnet på 11 forsøk i Porto
Stonemeister Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Om Macheda scorer igjen i dag og vi kommer videre skal jeg bytte nick til MachedaLovah og ha han som avatar, pluss en signatur som forguder han såpass at man kan begynne å bli tvilsom på legningen min. Dette sverger jeg på.
Latias Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Tok a av banen, satte a på benken og ga a pølse! Du kan jo ikke vinne en kamp med å sitte å spise pølse på benken! Haha, genial reklame. :!: Blir en jevn kamp, men Porto stikker av med semifinaleplassen. Håper United spiller som Pool gjorde i går, for da er vi sikra en plass i semien.
Vix'D^ Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Dette blir bra ! United må score og Porto kommer aldri til å vinne kampen med defangsivt spill 2-1 eller mer tror jeg det blir iallefall jevnt !
Latias Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Har VDS spilt i den drakta før? Kan ikke huske å ha sett han med en slik drakt.
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Tok a av banen, satte a på benken og ga a pølse! Du kan jo ikke vinne en kamp med å sitte å spise pølse på benken! Hahahaha Genial! Stonemeister: Jeg vurderer det samme!
banansplitt™ Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Etter å sett og hørt livet på tribunen mista jeg fullstendig trua. Vet jo hvor ræva spillerne tåler litt motgang.
Latias Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Stonemeister: Jeg vurderer det samme! Jeg også! Vi kan lage en gruppe slik Berbatov-folka gjorde det tidlig i sesongen. :!:
DJ_Dark Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Berbatov langt tilbake... Han var 35m fra Portos mål :!:
Latias Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Skal de vise hele kampen med den kameravinkelen? Fy faen, irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå