Windows8 Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd. Hvordan smiley er det?
banansplitt™ Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Var forøvrig United-kjerring på puben jeg var på. United-kjerring tenker du, wow? DIGG United-kjerring. Fiksa sitteplass til henne osv. Hadde vi derimot vunnet kampen hadde jeg fiksa henne en enda bedre sitteplass if you know what i mean.. Men den gang ei.
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd. Hvordan smiley er det? Du får se på bildene og se om du finner en som ligner.........
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd. Eventuelt: Alle trenere som noen gang har levd > Rafa
Raste Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Var forøvrig United-kjerring på puben jeg var på. United-kjerring tenker du, wow? DIGG United-kjerring. Fiksa sitteplass til henne osv. Hadde vi derimot vunnet kampen hadde jeg fiksa henne en enda bedre sitteplass if you know what i mean.. Men den gang ei. Haha
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Nå må verken Drillo, Eggen eller Busby undervurderes ...
Sir Zu Zwat Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd. Eventuelt: Alle trenere som noen gang har levd > Rafa Haha, blir for dumt. Men enig i at Sir Alex er tidenes trener, resultatemessig ihvertfall.
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Var forøvrig United-kjerring på puben jeg var på. United-kjerring tenker du, wow? DIGG United-kjerring. Fiksa sitteplass til henne osv. Hadde vi derimot vunnet kampen hadde jeg fiksa henne en enda bedre sitteplass if you know what i mean.. Men den gang ei. Jeg fant ut dagen før kampen at ei digg jente jeg kjenner var United-fan (mtp at 75% av folket her omkring er Liverpool-supportere er det faktisk ganske spesielt). Det første jeg tenkte var at dette må jo være et tegn. Men den gang ei. Endret 15. mars 2009 av D'Amico
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd. Eventuelt: Alle trenere som noen gang har levd > Rafa Haha, blir for dumt. Men enig i at Sir Alex er tidenes trener, resultatemessig ihvertfall. Forget it Zwat, this is United-town.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Points: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg naila henne som trøst.
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd. Eventuelt: Alle trenere som noen gang har levd > Rafa Haha, blir for dumt. Men enig i at Sir Alex er tidenes trener, resultatemessig ihvertfall. Jeg fikk deg i det minste til å le. Ingen må ta noe av det jeg sier eller har sagt i tidsrommet, lørdag 16.00 - present, seriøst. Jeg er ute etter å få ut en kraftig depresjon.
Limbeck Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Rafa er da flink han, men han kunne latt det arket ligge. Busby skal ikke undervurderes. Situasjonen hans var litt annerledes siden Manchester United var i ruiner etter krigen og at han bygde opp klubben igjen etter flyulykken. Vi har veldig mye å takke Busby for. Men med de resultatene Fergie har så er det vanskelig å diskutere i mot. (det er helt greit at Zlatan ikke gjorde sånt mot oss)
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Forget it Zwat, this is United-town. Jepp. Her inne er ikke manageren gud ene helgen og ønskes sparket neste helg. Mon tro hvor det skjer.... Endret 15. mars 2009 av Jotun
banansplitt™ Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Var forøvrig United-kjerring på puben jeg var på. United-kjerring tenker du, wow? DIGG United-kjerring. Fiksa sitteplass til henne osv. Hadde vi derimot vunnet kampen hadde jeg fiksa henne en enda bedre sitteplass if you know what i mean.. Men den gang ei. Jeg fant ut dagen før kampen at ei digg jente jeg kjenner var United-fan (mtp at 75% av folket her omkring er Liverpool-supportere er det faktisk ganske spesielt). Det første jeg tenkte var at dette må jo være et tegn. Men den gang ei. De- .. wait for it.. -nied. DENIED!
Raste Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Venter faktisk på linserens fra lenway og linser. Dessverre bruker jeg ikke briller og har da ikke brillerens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå