tc47 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Vi er veldig heldige som har en keeper som VDS ja. Når han drar, blir det tøffetider i et par år ser jeg for meg. Btw, O'Shea var jo helt fantastisk på høyreback i går, skjønner ikke at han ikke får litt mer ros. Og se på dette: "conceded one goal in the league with him on the pitch." Fakkt Endret 19. februar 2009 av tc47
Latias Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Vi har sluppet inn ti mål i serien. Sju av dem har kommet mot Pool, Arsenal og Hull. Dvs. at vi kun har sluppet inn tre mål på de andre 21 kampene (mot Newcastle, Everton og Chelsea)! Da står vi igjen med 18 clean sheets. Helt sykt!
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Mhm, og O'Shea var bare med på EN av de kampene vi slapp inn. Jeg har veldig stork respekt for mannen og når han faktisk er sterk defensivt så ser jeg ingen problemer med at han spiller. Faktisk, så vil jeg ikke tenke negativt om vi starter med O'Shea - Rio - Evans - Evra mot Inter. Rafael er for urutinert, og Neville har jo ikke spilt på en stund nå også er Brown fortsatt skadet og får ikke nok tid til å komme seg tilbake i form før kampen. Så jeg ser egentlig bare O'Shea som et godt valg mot Inter. Litt skummelt, men jeg stresser ikke pga. det.
Latias Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 "conceded one goal in the league with him on the pitch." Fakkt Rafael har aldri sluppet inn ett PL-mål.
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Gleder meg til helga. Jeg har tro på 3p mot Blackburn og hvilket press vil ikke det sette på Liverpool, som spiller på Søndag? Jeg tror ikke de hamler opp med å ha den bagasjen på skuldrene. Chelsea møter Villa borte også, noe som er en vinn vinn situasjon for oss. Endret 19. februar 2009 av The Game
bruno99 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 United seier eller ei. Vil ikke ha noe å si for kampen mot City, men jeg tror det blir tøft å ta dere nå...
Latias Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 United seier eller ei. Vil ikke ha noe å si for kampen mot City, men jeg tror det blir tøft å ta dere nå... Joda, det blir større press på dere om vi vinner.
D'Amico Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Da står vi igjen med 18 clean sheets. Helt sykt! Vi har faktisk 19
Latias Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Da står vi igjen med 18 clean sheets. Helt sykt! Vi har faktisk 19 Ja, det er sant. Så på en tabell som ikke hadde tatt med hengekampen.
NightKeeper Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Men Nightkeeper, som jeg nevnte tidligere og, at jeg ikke hadde sett Scholes spille sånn siden 06/07. Men syns du virkelig ikke at det var en 10'er på børsen på Scholes uansett med 97% completion rate, utrolig mange av de viktige pasninger og mtp. 2. og 3. målet, også at han åpner scoringen med en syk volley? Enig at det er sånne kamper man faktisk fikk fra Scholes på regular basis før, men i går var det seriøst en 9.99/10 ihvertfall. Btw, så at Limberbatov nevnte at det ble 4-4 i reservekampen; men fikk alle her med de at reservelaget som spilte samtidig som kampen våres mot Fulham i går, snudde 4-1 til 4-5 seier for oss borte mot Wigan reserverne? Macheda med to, Welbeck med to og Lee Martin med seiersmålet! Fantastisk kveld for klubben i går, ja. Og til slutt, fy faen så morsom VDS var med det blikket til kameraet etter Zamora nesten scorte med en "toepoke". Ser i kameraet en gang som å si, "Hmmm, close one", også en gang til fordi så tenkte han plutselig liksom "Oh shit, too close!". Her er det å se for alle som ikke fikk det med seg i går. Syntes det var en 9, ikke en 10. Skal man få en 10er må det virkelig noe spesielt til, og det må gjerne være i en storkamp. Vidic hadde fortjent det mot Chelsea. Det er min mening hvertfall, syntes bare det må noe utenomjordisk til for å få 10 på børsen. Noe ala Keano mot Juve i 99 f.eks. Har sett van Nistelrooy putte 4 mål i CL og ikke få 10. Jeg pleier som regel å se spesielt på pasningene til Scholes, og i går var intet unntak, fordi jeg vet at han ligger opp i mot 90 % i pasninger hver kamp, og jeg VET at Scholes hadde flere enn to feilpasninger i går, det er jeg bombesikker på. Så jeg vet ikke hvordan den statistikken der teller, men Scholes hadde flere enn to feilpasninger i går. Virker som folk tar litt av, fordi i 06/07 spilte Scholes slik en hel sesong. Det var samme sesongen hvor han dominerte PL, og var minst like god som Ronaldo etter min mening. Han pisset på folk som Gerrard og Lampard, og viste hvem som var kongen. Virker som folk har dårlig hukommelse her
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Hvis dere skal slå den rekorden i verden, må dere vel holde det rent mot oss?
Latias Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Hvis dere skal slå den rekorden i verden, må dere vel holde det rent mot oss? Ja, det burde ikke være noe problem. Tror det er større sjanse for at vi slipper inn mot Newcastle, enn mot dere.
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Night, jeg husker veldig godt hvordan Scholes var i 06/07 og er absolutt enig at han var der oppe med Ronaldo den sesongen. Men det hindrer ikke det at Scholes var nesten perfekt i går, og jeg tror faktisk det stemmer at han hadde 3-4 felpasninger (kanskje ikke 2 ja) og et par av de var jo første touch "flcks". Han var så og si perfekt i går, og jeg er ikke enig at det må være storkamp for å få 10. Det er en annen ting hvis det er en treningskamp eller til og med ligacupen, men det er PL vi snakker om her og å ta en 5 poengsledelse kontra 2-3 poengsledelse. Det er en viktig kamp, og Scholes herjer og er nærmere 10 enn 9 i går når han utmerker sånn. Bare min mening da.
Ol'H Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Clattenburg tilbake i Premier League, tør vi vedde på at vår neste uavgjort eller tap kommer med han som dommer?
Latias Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Å nei, ikke han apen. Ga oss sju gule mot Spurs i fjor!
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/19/sport/f...helsea/4933036/ Berba om Scholes Hvertfall litt. Eneste eg er litt uenig i er at Liverpool er eneste gullkandidaten. Villa slår jo pools i år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå