Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av grunnen til at det er rødt å takle med strake ben, er at man får så sinnsykt mye kraft i den(de) strake foten(føttene). Hvis man tenker seg litt om, så skjønner man fort at kreftene som er i spill når en ~80kgs mann kaster hele seg inn i en takling er tilsvarende, om ikke større.

Skrevet
Fytti rakkern. Rob Styles er på trynet. Det der er knapt gult en gang.

Edit : dubblepost

For 2 år siden var det hardt dømt. Siden 1.5 år siden er det dømt helt etter normen ved å gi rødt der.

Alt starta med beinbruddet til han på Arsenal.

Skrevet

Styles har alle regler på sin side når han dømmer rødt. Hopper inn på en liggende spiller med full kraft, selv om han trekker til seg bena har det ingenting å si. Carson kan klage til sine egne spillere, ren keepertabbe uansett.

Forresten herlig å se Carrick de første 30, bevegelig og styrer alt på midtbanen. Å Giggs bidrar til fart i spillet og spill i lengderetning. Rio virker litt rusten, håper ikke det skaper noen situasjoner i andre.

Skrevet (endret)

Ser den og (Manx), men er ikke feildømt, bare litt hardt dømt. Taklingen var stygg.

Hmm, så straffesituasjonen nå, jeg er faktisk litt usikker om han tar litt på ballen eller ikke.

Endret av tc47
Skrevet

Du kan ikke trekke deg når du oppnår maksfart og er i lufta. Han treffer park på låret, samme hva han treffer med, det er rødt etter gjeldende praksis.

Skrevet
Isj, ikke minn meg på den taklinga.

Den var forsåvidt mye verre. Robinson trekker seg i taklinga, ergo syns jeg ikke rødt kort er forsvarlig.

Trekker seg?! Hvor i all verden trekker han seg? Da hadde han hoppet over.

Skrevet (endret)

Haha Dalglish, trekker seg? Hva skal det bety? Ser det ut som han trekker seg?

Ehm, nei. uansett om han hadde prøvd hadde det vært altfor sent uansett.

Endret av tc47
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd etter første omgangen. Klarer ikke å se om det skulle vært straffe så jeg synes det er greit att det ikke blir blåst. Sånne er veldig vanskelig for dommeren. Det røde kortet er jeg veldig enig i. Synes det er veldig farlig spill. Synes det er bra det blir gitt rødt kort på det, men det er nok noen dommere som ville valgt å gi gult der.

Mål 1: Veldig bra av Berba. Har aldri vært noe spes fan av han, men jeg synes han har vært veldig god i de siste kampene.

Mål 2: Latterlig dårlig keeper spill og bra av Tevez å vøre på rett sted til rett tid..

Synes Ronaldo virker utrolig umotivert denne kampen. mister han ballen gidder han ikke mer. Er ofte sånn med han men i dag synes jeg han har vært ille. Synd han ikke fikk satt muligheten sin, men det er ikke en enkel sjangse. Keeper er helt oppe i han. Da hadde han kanskje blitt i bedre humør.

Skrevet

Syns egentlig både straffen og det røde kortet er 50/50-situasjoner. 1 av 2 virker da helt greit.

Forventer forøvrig overhøvling i andre omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...