Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi kommer til å få se noe slik:

VDS

Rafael - Vidic - Evans - O'shea

Fletcher - Gibson - Scholes - Park

Berbatov - Tevez

Tar vi ledelsen tror jeg vi får se Tosic og Welbeck på banen. Tror ikke SAF kommer til å stille med et reint unglag.

Skrevet
Tror vi kommer til å få se noe slik:

VDS

Rafael - Vidic - Evans - O'shea

Fletcher - Gibson - Scholes - Park

Berbatov - Tevez

Tar vi ledelsen tror jeg vi får se Tosic og Welbeck på banen. Tror ikke SAF kommer til å stille med et reint unglag.

Trur neppe VDS står, trur ikkje han er i troppen. Trur heller ikkje vi startar med både Vidic og Evans. Muligens ein av dei. Berba er visstnok ikkje i troppen. Trur nok også vi kan få sjå Possebon eller Anderson frå start. Ser heller ikkje vekk ifrå at SAF kan komme til å bruke Nani eller Tosic frå start.

Skrevet

Dårlig oppstilling av meg. Har ikke sett hvem som er med eller ikke. Men jeg trur Vidic og Evans kommer begge til å spille. Tror ikke dette er kampen for å teste ut et nytt stopperpar

Skrevet

Trur vel heller SAF tenker dette er ei flott muligheit til å kvile ein av dei. Han prioriterer ligaen foran ligacupen, og har sagt at han vil la dei unge sleppe til. Vidic burde kvile, men vi får sjå, no må eg på skule ein tur.

Skrevet
Foster

Rafael-Evans-O'Shea-Fabio

Nani-Gibson-Scholes-Tosic

Manucho-Wellbeck

Mulighet det også ;)

Fullt mulig, det er bare det at Manucho er på lån hos Hull :)

Skrevet
Foster

Rafael-Evans-O'Shea-Fabio

Nani-Gibson-Scholes-Tosic

Brandy-Wellbeck

Mulighet det også ;)

Fullt mulig, det er bare det at Manucho er på lån hos Hull :)

Oh, har ikke fått med meg det ettersom at jeg ikke har nett hjemme for tida... bedre nå eller :p?

Skrevet

For å ungå vidre forvirring så er troppen:

(Foreløpig): Kuszczak, Foster, Amos, Rafael, Neville, Vidic, Evans, Chester, O'Shea, Fabio, Ronaldo, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Tevez, Welbeck, Macheda.

Skrevet

VDS er heller ikke i troppen nei. :)

Troppen:

(Foreløpig): Kuszczak, Foster, Amos, Rafael, Neville, Vidic, Evans, Chester, O'Shea, Fabio, Ronaldo, Nani, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Possebon, Anderson, Giggs, Park, Tosic, Tevez, Welbeck, Macheda.

Skrevet
VDS er heller ikke i troppen nei. :)

Troppen:

Skrevet (endret)

Den skulle vært postet for to dager siden, men orker så vidt å være her for tiden. Begynner å bli for mange dumme nye brukere :p

Endret av Raste
Skrevet (endret)

PIG

Rafael/Neville - Evans - Vidic - Fabio

Ronaldo/Park - Possebon - Fletcher - Tosic

Tevez - Welbeck

Rafael starter hvis Park starter. Neville starter hvis Ronaldo starter.

Endret av Latias

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...