Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Han tror aldri Tosic kan bli en fast Premier League-spiller.

Ikke jeg heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt rart....

Eg har en kompis fra samme land eg også...

Han er igrunn overrasket over at han ikke har gått til en storklubb før nå. Og at han kommer til å slå raskt gjennom! Han fremhever spesielt den gode venstrefoten pluss en forståelse for spillet som han ikke har sett fra sitt land på lenge....

Skrevet (endret)

Jotun: Tipper han er Scumfan.

Min kamerat er rød, det har nok litt å si. :p

EDIT: Rød = Liverpool-supporter.

Endret av Kjetil
Skrevet (endret)

nei, han er chelsea supporter....

Men liker'n fordet... Er ikke scouser eg, kan like folk av annen religion enn meg! hehe

Endret av Jotun
Skrevet
Noen av dere som har fulgt denne Tosic noe?

- Ja, jeg ser serbisk eliteseriefotball hver eneste helg jeg...

Du har jo aldri noe annet en ironi å fare med her i formet. Kan du ikke klare å diskutere ting litt mer seriøst?

Finnes andre måter å følge spillere og fotballlag på en å se Premier-League og Champions League på TV.

Klubbsider, lokale aviser, fotball-sider, spillet Football Manager og YouTube for å nevne noen muligheter.

Det er uendelig mye informasjon og alle spillere kan holdes bra koll på selv fra egen stue.

Selv har jeg alltid likt å lete, finne og følge talenter som ikke er "main-stream". Føler jeg var tidlig på Michael Owen da han var 15,5 år og det ryktes om bedre avslutter en Fowler og Ian Rush på Melwood.

Men for meg har det veart utrolig kult å ha fulgt Kim Kallstrom fra U-18 Landslaget til Sverige og lille Hacken. Videre gikk turen til Djurgården og så nesten Rosenborg og Champions League spill.

Det ble ikke noe av da RBK synes 10 millioner var for dyrt for en svenske fra allsvenskan. Så jeg "fulgte med" Kim nedover på kontinentet til Frankrike og topp-fotball i Rennes. Idag spiller han for CL klubben Lyon og har over 60 landskamper og rundt 10-12 mål for Sveriges A-lag. Han visste jeg om fra Norge da han spilte i Superettan i Sverige og var 17 år.

Poenget var vel et sted her oppe. Slutt med ironien din, verden er ikke så stor som du tror.

Skrevet
Noen av dere som har fulgt denne Tosic noe?

- Ja, jeg ser serbisk eliteseriefotball hver eneste helg jeg...

Du har jo aldri noe annet en ironi å fare med her i formet. Kan du ikke klare å diskutere ting litt mer seriøst?

Finnes andre måter å følge spillere og fotballlag på en å se Premier-League og Champions League på TV.

Klubbsider, lokale aviser, fotball-sider, spillet Football Manager og YouTube for å nevne noen muligheter.

Det er uendelig mye informasjon og alle spillere kan holdes bra koll på selv fra egen stue.

Selv har jeg alltid likt å lete, finne og følge talenter som ikke er "main-stream". Føler jeg var tidlig på Michael Owen da han var 15,5 år og det ryktes om bedre avslutter en Fowler og Ian Rush på Melwood.

Men for meg har det veart utrolig kult å ha fulgt Kim Kallstrom fra U-18 Landslaget til Sverige og lille Hacken. Videre gikk turen til Djurgården og så nesten Rosenborg og Champions League spill.

Det ble ikke noe av da RBK synes 10 millioner var for dyrt for en svenske fra allsvenskan. Så jeg "fulgte med" Kim nedover på kontinentet til Frankrike og topp-fotball i Rennes. Idag spiller han for CL klubben Lyon og har over 60 landskamper og rundt 10-12 mål for Sveriges A-lag. Han visste jeg om fra Norge da han spilte i Superettan i Sverige og var 17 år.

Poenget var vel et sted her oppe. Slutt med ironien din, verden er ikke så stor som du tror.

Ummm...vet Kim Källström hvem du er. det er ihvertfall sprøyt...

lysstløgner

Skrevet
nei, han er chelsea supporter....

Men liker'n fordet... Er ikke scouser eg, kan like folk av annen religion enn meg! hehe

Hehe, har faktisk bare en kamerat som er Liverpool-fan. Bestekameraten er Charltonfan :p Men holder litt med United også :(

Skrevet

Til alle Man Utd fans....

Dere som sier at det ikke var farlig å tape. Der tror jeg dere tar feil. Nå kommer troppen til å slite X-antall mere minutter for å score 2 ganger mot et Derby lag som vil kjempe som løver hele gjengen.

Ferguson viste vel hvordan han ville at kampen skulle utvikle seg da han satte inn Ronaldo, Rooney og Carrick rundt 25 minutter før slutt.

I omkampen vil flere A-lags spillere få mange minutter som kan koste mye slitasje og kanskje en scoring mindre i angrep eller et ekstra mål i sekken fordi noen er mer slitne en de på motstander laget. Er det en ting som PL har vist oss denne høsten så er det at ALLE lag klarer å ta poeng mot topp-fire klubbene om den nevnte firerbanden ikke er 100%. Sjelden det har blitt så mange poengtap for top 4 lagene mot nederste del av Premier League som vi har sett så langt i år.

Personlig ville jeg nok satt pris på at de fire "store" titlene fortsatt kan vinnes.

Skrevet (endret)
Jeg sier: WHY SO SERIOUS

Med ditt og karen under sitt svar saa stemmer vel det jeg alltid har ment om Man Utd folka her inne. Nemlig at dere kun er supportere som ser en liten del av fotball. Ser sikkert 4-5 kamper i året og ellers noterer dere ned resultatet i kamper og hvem som scoret for Man Utd.

Ikke rart det er 99% svada her inne i Man Utd tråden. . . .

Noen som vet om en Seriøs fotball-tråd eller en annen mer "voksen" fotball diskusjons side på norsk ??

Endret av Kjakan24
Skrevet
Ja, ikke bruk ironi, det er forbudt!

Med ditt og karen under sitt svar saa stemmer vel det jeg alltid har ment om Man Utd folka her inne. Nemlig at dere kun er supportere som ser en liten del av fotball. Ser sikkert 4-5 kamper i året og ellers noterer dere ned resultatet i kamper og hvem som scoret for Man Utd.

Ikke rart det er 99% svada her inne i Man Utd tr[den. . . .

Noen som vet om en Seriøs fotball-tråd eller en annen mer "voksen" fotball diskusjons side på norsk ??

facepalm.jpg

Skrevet

Fytti grisen eg begynner å bli lei veslevoksne hoverende innlegg her inne...

Ikke oss andre sin feil at noen ikke skjønner ironi og sarkasme!

Ikke deg Kjetil! Ingen beskylder deg for noe som helst som har med voksent å gjør :tease:

Skrevet
Jeg sier: WHY SO SERIOUS

Ikke rart det er 99% svada her inne i Man Utd tråden. . . .

Han tøyser om at ironi ikke må brukes = United-supportere ser 4-5 kamper i året. Du vrir og vender som du vil ser jeg :).

Personlig ser jeg alt jeg har mulighet til (dvs ca. 95% av alle PL kampene, 100% av CL-kampene, ca. 90% FA/LC/VM-kamper). Ei heller noterer jeg ned målscoreren og kjøper effekter med Ronaldo på. Generalisering og utheving av skrift er du god på, men noe særlig dypere enn det kommer du ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...