D'Amico Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg håper vi spiller med den blå drakten hvis vi skulle komme så langt, for å ære alle legendene/heltene våre som vant "CL" i 1968.
genser Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Apropos drakter, hva er det det står på drakta vi brukte bl.a. i VM?
Nutjob Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) fy faen for ein elendig artikkel av dagbladet. Dessuten syns eg at Poortvliet hadde mange dumme svar eller kommentar etter kampen om det viser seg at dagbladet har sitert riktig da vel og merke. Eg dreg eitt eksempel: - Det var et billig straffespark. Ballen traff armen hans, men det er noe som er normalt når man står i mur, sier Poortvliet. Herregud EDIT: "Fifa Club World Cup Japan 2008" du mener? Som står med gullskrift mitt på drakta like under halsen? Endret 4. januar 2009 av Zaltatov
Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det sto faktisk at ballen traff bakhode(og ikke armen) da jeg leste den. "United videre etter billige scoringer." Edit: liker ikke DB United? Endret 4. januar 2009 av RePaC
Manx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 - Det var et billig straffespark. Ballen traff armen hans, men det er noe som er normalt når man står i mur, sier Poortvliet. Herregud Skjønner jo poenget hans, er da helt normalt å ha albuen langt over hodet, den er jo ikke i veien for noe der...
Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 - Det var et billig straffespark. Ballen traff armen hans, men det er noe som er normalt når man står i mur, sier Poortvliet. Herregud Skjønner jo poenget hans, er da helt normalt å ha albuen langt over hodet, den er jo ikke i veien for noe der... Så du kampen?
Nutjob Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 er ikke heeelt sikker, men tror kanskje han var ironisk?
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 - Det var et billig straffespark. Ballen traff armen hans, men det er noe som er normalt når man står i mur, sier Poortvliet. Herregud Skjønner jo poenget hans, er da helt normalt å ha albuen langt over hodet, den er jo ikke i veien for noe der... Så du kampen? Vroooooommm vroooommm.... <--- Ironi-bilen som kjører rett forbi RePaC
Manx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 er ikke heeelt sikker, men tror kanskje han var ironisk? Bare litt
Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Straffe eller ei, vi hadde uansett vunnet kampen.
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) er ikke heeelt sikker, men tror kanskje han var ironisk? Kan jo hende han bare var generelt interessert i om Manx fikk med seg dagens kamp Edit: Navnekrøll Endret 4. januar 2009 av SpencerReid
Manx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 er ikke heeelt sikker, men tror kanskje han var ironisk? Kan jo hende han bare var generelt interessert i om Manx fikk med seg dagens kamp Jeg går for at han missforsto ironien, men ja jeg så kampen så er det oppklart også.
genser Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 EDIT: "Fifa Club World Cup Japan 2008" du mener? Som står med gullskrift mitt på drakta like under halsen? Ja, det jeg mente. Har vi ikke hatt skrift samme sted på tidligere turnering i år også? CL? SuperCup?
Nutjob Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 EDIT: "Fifa Club World Cup Japan 2008" du mener? Som står med gullskrift mitt på drakta like under halsen? Ja, det jeg mente. Har vi ikke hatt skrift samme sted på tidligere turnering i år også? CL? SuperCup? tror det var i Supercupen
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 LC mot Derby på Onsdag (?) Håper vi stiller med følgende lag: -------------------- vds -------------------- --------------------------------------------- Rafael ----- Evans ------ Vidic ------- Oshea --------------------------------------------- Nani ------ Gibson ------ Possebon ---- Giggs --------------------------------------------- ----------- Rooney ------ Tevez ------------- Dermed skal vi kunne ha dette laget klart mot Chelsea: -------------------- vds -------------------- --------------------------------------------- Neville ----- Rio -------- Vidic ------- Evra --------------------------------------------- Ronaldo --- Anderson --- Carrick ------- Park --------------------------------------------- ------------ Rooney ----- Berba -------------
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 LC mot Derby på Onsdag (?) Håper vi stiller med følgende lag: -------------------- vds -------------------- --------------------------------------------- Rafael ----- Evans ------ Vidic ------- Oshea --------------------------------------------- Nani ------ Gibson ------ Possebon ---- Giggs --------------------------------------------- ----------- Rooney ------ Tevez ------------- Dermed skal vi kunne ha dette laget klart mot Chelsea: -------------------- vds -------------------- --------------------------------------------- Neville ----- Rio -------- Vidic ------- Evra --------------------------------------------- Ronaldo --- Anderson --- Carrick ------- Tosic --------------------------------------------- ------------ Rooney ----- Berba ------------- FIXED
Limbeck Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 - Det var et billig straffespark. Ballen traff armen hans, men det er noe som er normalt når man står i mur, sier Poortvliet. Herregud Skjønner jo poenget hans, er da helt normalt å ha albuen langt over hodet, den er jo ikke i veien for noe der... Hadde armen vert i en naturlig stilling så...
kandinsky Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Skjønner jo poenget hans, er da helt normalt å ha albuen langt over hodet, den er jo ikke i veien for noe der... Hadde armen vert i en naturlig stilling så... Med mindre du stuper ut i vann så er vel albuen over (? alt er relativt) hodet høyst unaturlig spør du meg. Manx mente det motsatte av det han skrev forresten Såkalt ironi. Endret 4. januar 2009 av niko_90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå