Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Velkommen tebars Tc! En forsvinner ut, og en annen kommer tilbake Spørs om Tosic starter på onsdag, Ferguson ville visst ikke bruke han før tidligst i februar... Ville gi han tid til å akklimatisere seg...
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Spørs om Tosic starter på onsdag, Ferguson ville visst ikke bruke han før tidligst i februar... Ville gi han tid til å akklimatisere seg... Han burde gi "f" i å akklimatisere. Det er Derby vi møter i Ligacupen!
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ville gi han tid til å akklimatisere seg... TC eller Tosic? :!:
Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Litt seint ute her, men noen som sa vi ikke trengte Sheazy? Ordentlig fin heading fra han. Mulig det var offside på Welbeck, vi vant uansett og det er deilig. Nani imponerte idag syns jeg(kanskje fordi Ronaldo ikke spilte?).
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nani imponerte idag syns jeg(kanskje fordi Ronaldo ikke spilte?). Han har en tendens til å spille bra når Ronaldo er ute. Vi husker jo mot Arsenal i FA-cupen hvor han dominerte spillet, og scorte to mål!
Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ronaldo spares sikkert til Chel$ki kampen, eller skal han spille mot Derby?
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ronaldo spares sikkert til Chel$ki kampen, eller skal han spille mot Derby? Han er i Portugal. Skal prøve å finne formen der. PS: Det er sant. Jeg er ikke ironisk..
Giallorossi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ronaldo spares sikkert til Chel$ki kampen, eller skal han spille mot Derby? Ville vært litt forsiktig med å bruke de Dollar-tegnene i Chelsea
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 United videre etter «billige» scoringer Lettere skulle det ikke bli da United ble tildelt et straffespark av den feilaktige sorten, som Nani omsatte i tellende resultat og punktering av kampen.
Alastor Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg lurer jæævli på hva den journalisten har røyka.. Greit, den første scoringen var offside. Men straffespark var det, lurer på hva kilden hans er jeg.. EDIT: De som lurer på hvorfor vi på diskusjon.no er strenge, kan ta en titt i kommentarfeltet på db.no - skremmende lavmål på debatten der.. Endret 4. januar 2009 av Alastor
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hehe... Reagerte også på den artikkelen, men leste litt her inne og trodde det var såpass rævv som mange vil ha det til.... Edit: Orker.... Ikke.... la de styre på.... Endret 4. januar 2009 av Jotun
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Neville får ny kontrakt - Jeg har ikke snakket med med David (Gill) (adm.dir. i Man. Utd. journ.anm.), men jeg er sikker på at det vil bli en ny kontrakt siden Gary er tilbake på sitt beste. :!:
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Han gjorde jo et svært godt innhopp mot MBrough da....
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Bare fordi han har en bra kamp, betyr ikke det at han er tilbake på sitt beste.
Kjartan1234 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Dagbladet sitt forum er vel det verste vi får tak i. Taper du en debatt blir du kallt en taper, vinner du en debatt så blir du kalt taper..
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det høres sånn ut når du sier at han hadde et svært godt innhopp mot Boro... EDIT: Svar til Jotun. Dagbladet sitt forum er vel det verste vi får tak i. Taper du en debatt blir du kallt en taper, vinner du en debatt så blir du kalt taper.. Det beste er å holde seg unna. Endret 4. januar 2009 av Latias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå