Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Æsj Vel vel, de imponerte hvertfall ikke i det hele tatt! Endret 3. januar 2009 av Jotun
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Synes at det kom seg i andre, spesiellt siste del. Hadde jo eit mål annulert, pga ein tulling som ikkje var med i spelet fann ut at han skulle ta tak i ein pool-spelar, dermed blåste dommaren på det mens ballen kort tid etter blei heada i gållen.
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 tester ut min nye avatar som blir aktiv hvis utfallet 23 januar blir som eg antar....
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 tester ut min nye avatar som blir aktiv hvis utfallet 23 januar blir som eg antar.... Hahahaha. Herlig bilde
Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Bra Jotun, jeg er stolt av deg. Fin jobb med photoshop/paint.
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jo takk! Har jobbet med den siden nyheten sprakk! Tok sin tid, men resultatet ble ganske ok! Hadde jo et dårlig utgangspunkt.... Et bilde av Gerrard er ikke mye å jobbe med for å si det slik...
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Et bilde av Gerrard er ikke mye å jobbe med for å si det slik... Nei, utseende har han jo fra før
El Pistolero Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Et bilde av Gerrard er ikke mye å jobbe med for å si det slik... Nei, utseende har han jo fra før Den var bra Bruno
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Ser at dere ikke er så godt vandt hvis dere mener Gerrard har utseendet.
Sir Zu Zwat Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Snakker du om? :!: Endret 3. januar 2009 av Zu Zwat
D'Amico Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Noen her som har beskyldt Berbatov for å være lat? ”Whenever a player comes here, people will find a way of criticising him, but his statistics are incredible,” said Ferguson. “He did more running [against Boro] than most of the other players — even Rooney. It’s his languid style that is deceptive. Berbatov’s way of picking a pass is fantastic. I don’t think we’ve had a player with the beautifully-weighted pass that he can produce since Cantona.’’ Endret 3. januar 2009 av D'Amico
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Rart du ikke hosta opp et bilde av Luke Chadwick. Men det er jo klart at dere liker best fire år gamle jenter ala Torres.
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Snakker du om? :!: http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive...y03e_14289a.jpg Aldri sagt at Rooney har utseendet jeg. Image-tagg fjerna frå sitat.-ttt Endret 3. januar 2009 av ttt
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Vi vinner stygghets-konkuransen uannsett, siden vi har Martin.
Manx Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hoho, Chelsea må ut i omkamp! Haha, City. Har planer om å dominere England, men først må de lære seg å slå lag fra lavere divisjoner! :!: Hukommelsen er kort ser jeg, ingen som husker 2 år tilbake? Southend - Man. Utd.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Husker jævla godt, vant 2000kr den dagen. Det var god odds på Southend
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 I morra håper eg pokker meg vi klarer å omsette sjangsene våre i mål!
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Haha, City. Har planer om å dominere England, men først må de lære seg å slå lag fra lavere divisjoner! :!: Hukommelsen er kort ser jeg, ingen som husker 2 år tilbake? haha, BURNED Latias TomHel: Du tippa Southend seier mot United? Ikke dårlig Endret 3. januar 2009 av bruno99
Windows8 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Stilig avatar, Jotun. Tror det blir en vanskelig kamp imorgen, man skal ikke undervurdere Southampton.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå