Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
På spillerkjøp fronten skal jeg inrømme at dere er overlegent bedre enn oss, vi har gjort mange feilkjøp og spesielt i spissposisjonen, med noen unntak selvfølgelig :D

Synet mitt på hva som er et tap for fotballen om Liverpool eller Manu skulle vinne serien er det samme.

Ikke kom inn i tråden vår, og skriv det der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er berbatov og tevez på den lista da? Poff, 50 mill£ ekstra. Ikke det at liverpool har gjort glimrende kjøp de siste åra nei, men gudene vet hva annet som er feil på den lista. John Obi Mikel og ja. En litt heldig situasjon som ga 12 mill pund.

Skrevet
Hvor er berbatov og tevez på den lista da? Poff, 50 mill£ ekstra. Ikke det at liverpool har gjort glimrende kjøp de siste åra nei, men gudene vet hva annet som er feil på den lista. John Obi Mikel og ja. En litt heldig situasjon som ga 12 mill pund.

Vi har ikke kjøpt Tevez enda. Og Berba er nok ikke der fordi lista er litt gammel.

Skrevet

Og om man tar med disse to så vil man allikevel ikke være i nærheten av å være det kjøpelaget liverpool er! haha!

Faller for sin egen fisk!

Kanskje pools supporterne bare bør gi seg i den saken nå! Driter dere jo bare ut!

Skrevet

Du må gjerne gå gjennom lista å lete etter store feil og mangler. Forøvrig har vi ikke kjøpt Tevez. Konklusjonen er uansett at Liverpool har handlet for mer enn United.

Skrevet

Diskusjonen dreide seg om det var et tap for fotballen om liverpool vant serien Jotun.

Og selv om vi har brukt mer på stygge bomkjøp er dere en rikere klubb. Dere har kjøpt kvalitet, vi har kjøpt kvantitet som har resultert i mye kjøp og salg og mye penger ut av vinduet...

Ville det virkelig være et tap for fotballen om Liverpool eller Aston Villa for den slags skyld vant serien i steden fot Chelsea eller United?

Skrevet (endret)

Ja eg mente ikke deg når pools supporterne dreit seg ut Bruno! Du gav deg på den!

Det med tap for fotballen er at pools har vært mye heldig, og fått med seg billige seiere av forskjellige grunner til tross for begredelig spill til tider!

Og eg snakker ikke om newcastle kampen, der viste vel liverpool spill som en PL leder er verdig ja! Har aldri sagt noe annet eg hvertfall!

Endret av Jotun
Skrevet
Diskusjonen dreide seg om det var et tap for fotballen om liverpool vant serien Jotun.

Og selv om vi har brukt mer på stygge bomkjøp er dere en rikere klubb. Dere har kjøpt kvalitet, vi har kjøpt kvantitet som har resultert i mye kjøp og salg og mye penger ut av vinduet...

Ville det virkelig være et tap for fotballen om Liverpool eller Aston Villa for den slags skyld vant serien i steden fot Chelsea eller United?

Det er kun Liverpools stil jeg har problemer med, selv om den er blitt bedre med årene er det fortsatt ikke underholdende fotball. Nå skal jeg ikke si at det er så underholdende å se United spille heller for tiden, men det er jo fordi ingen lag vil spille mot oss.

Skrevet

Jeg ser poenget deres godt jeg, men hvis det er det som er tankegangen fortjener jo verken United, Chelsea eller Arsenal å vinne heller da. Alle de 4 store har jo spilt dritt denne høstsesongen, så da fortjener vel ingen å vinne heller. Ja dere spilte jævlig bra i fjor og fortjente å vinne da, men det betyr ikke dermed at dere automatisk fortjener å vinne i år når dere spiller dritt. Uansett er bare sesongen halvspilt og jeg føler egentlig det er mer givende å diskutere en verdig vinner på slutten av sesongen når alle kampene er spilt. Fortsetter Liverpool å spille som de har gjort de to siste kampene ut sesongen gleder jeg meg til å se den som sier at ligaseieren var ufortjent. Samme gjelder motsatt vei angående United om dere skulle begynne å storspille i kjent stil nå. :)

Skrevet
Wow, det var en statistikk som fikk meg til å sperre opp øynene. At Liverpool hadde brukt så mye mer hadde jeg ikke anelse om.

Nei, det er få som vet om den statistikken der. Til og med de fleste Liverpool-supportere er ikke klar over det. Sier bare Dossena. Mye var det han kostet? 90 millioner? :!:

Skrevet

Det er kun Liverpools stil jeg har problemer med, selv om den er blitt bedre med årene er det fortsatt ikke underholdende fotball. Nå skal jeg ikke si at det er så underholdende å se United spille heller for tiden, men det er jo fordi ingen lag vil spille mot oss.

Ikke nekt på at kampen i går var underholdene iallefall :)

Skrevet
Tja, tevez er ikke på et gratis lån hos dere. Ser forøvrig Riera mangler for liverpool og vet ikke hvor mye Rafael og broren har kostet dere.

Det ryktes om 5 millioner pund hvert år for Tevez, på lån, som vil si at han ikke har noe å gjøre på en liste over spillerkjøp og -salg. Rafael og Fabio fikk vi for 5,2 til sammen.

Skrevet

Ikke nekt på at kampen i går var underholdene iallefall :)

Vi slo også Newcastle 5-1 borte forrige sesong, samt. 6-0 hjemme. Vi går ikke rundt og skryter av at vi har slått et middemådig lag i PL. En så stor seier skjer bare en gang for dere i løpet av sesongen, så skjønner hvorfor dere er glade. :)

Skrevet

mask.jpg

Ronaldo: Hva heter han igjen..? Skal han fyren spille mot oss?

garynevillescousers-300x210.jpg

Neville: Det er jul. Til og med dere fortjener mat. Her, ta burgeren min. Feed the scousers. Let them know its Christmas time.

andersonhair2.jpg

Ronaldo: Æsj!

Tror jeg går og leggger meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...