Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ince har fått sparken i Blackburn. Han er ikke like god trener som han var spiller. Jeg fryktet det da han ble ansatt jeg Er jo som om Rosenborg hadde ansatt en trener som fikk et lag fra tredje til andre divisjon
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Han skulle fått litt mer tid. Hadde vært uffattelig gøy om Hareide hadde tatt over x)
D'Amico Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Han skulle fått litt mer tid. Hadde vært uffattelig gøy om Hareide hadde tatt over x) Han hadde bare gjort skam på Norge og nordmenn. Endret 16. desember 2008 av D'Amico
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Han skulle fått litt mer tid. Hadde vært uffattelig gøy om Hareide hadde tatt over x) Å fyyyyyy faen......
Corey Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Left back Pat gjør seg selv mer populær. “Every day in my life is a dream,” the full back said last week. “Manchester United is not just a big club. It’s a big family. I’m so happy to travel the world with this club. Last year in South Africa was the same. Now we’re in Asia, it’s just a dream every day.” Tevez snakker om fremtiden i United? Tevez går et langt skritt på vei i å avfeie alle rykter om at han mistrives/skal andre steder enn Manchester Endret 16. desember 2008 av Corey
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Den siste der var vel ikke akkurat noen gladnyhet.
Latias Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Left back Pat gjør seg selv mer populær. “Every day in my life is a dream,” the full back said last week. “Manchester United is not just a big club. It’s a big family. I’m so happy to travel the world with this club. Last year in South Africa was the same. Now we’re in Asia, it’s just a dream every day.” Trodde Evra ble igjen i England etter å ha lest de tre første ordene i setningen. "Left back Pat"
Corey Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 What? Trodde alle hadde hørt Evra sin nye chant
Jørgen Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Den siste der var vel ikke akkurat noen gladnyhet. Haha. Jeg lo som bare, men jeg er helt enig.
Corey Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Den siste der var vel ikke akkurat noen gladnyhet. Haha. Jeg lo som bare, men jeg er helt enig. Wow,slik snakker du om en som har avgjort eller scoret mot Liverpool,Chelsea,Blackburn,Tottenham,West Ham osv i viktige faser av kampene. Jeg vet ihvertfall at sekundet han signerer svart på hvitt for Manchester United,så er en rød drakt med nummer 32 bakpå,på vei hjem til meg.
genser Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg fikk nå bekreftet fra Canal Digital at man kun betaler for perioden man har en kanalpakke, selv om prisen oppgis i mnd-pris. Man har også 14 dager angrerett selv med binding. Jeg har derfor nå bestilt Tv2 Sport, og avbestiller dette på torsdag. Bør koste meg maks 15,9 kr. Endret 16. desember 2008 av arehei
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg fikk nå bekreftet fra Canal Digital at man kun betaler for perioden man har en kanalpakke, selv om prisen oppgis i mnd-pris. Man har også 14 dager angrerett selv med binding. Jeg har derfor nå bestilt Tv2 Sport, og avbestiller dette på torsdag. Bør koste meg maks 15,9 kr. What?! Genialt!
Giallorossi Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Finnes jo steder hvor man kan bestille enkelte kamper
genser Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Finnes jo steder hvor man kan bestille enkelte kamper til TVen din til 15,9 kr? Bestiller man tidlig på dagen og avbestiller på kvelden bør prisen være svimlende 5,3 kr.
banansplitt™ Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Finnes jo steder hvor man kan bestille enkelte kamper til TVen din til 15,9 kr? Bestiller man tidlig på dagen og avbestiller på kvelden bør prisen være svimlende 5,3 kr. Absolutt ingen andre avgifter?
Latias Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Går vel ann å bestille kamper på TV2 Sumo? Faen, jeg var kun ett poeng unna fra å være i topp 10 av "Tippeligaen Super 6" (tippespill). Da hadde jeg vunnet et år med gratis TV2 Sumo...
Giallorossi Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Finnes jo steder hvor man kan bestille enkelte kamper til TVen din til 15,9 kr? Tja, usikker, men med internett/Pc så er det iallefall mulig. Men nå sverger jeg til en eller annen stream. Endret 16. desember 2008 av Giallorossi
Latias Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Finnes jo steder hvor man kan bestille enkelte kamper til TVen din til 15,9 kr? Bestiller man tidlig på dagen og avbestiller på kvelden bør prisen være svimlende 5,3 kr. Hva om man bestiller rett før kampen, og avbestiller rett etter kampen da? Eller går det ikke an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå