Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter.

Så ille er det ikke. Carrick viste jo i Roma-kampen at han har det langt inn i seg en plass. Neville derimot, har det ikke i seg i det hele tatt.

Skrevet
Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter.

Så ille er det ikke. Carrick viste jo i Roma-kampen at han har det langt inn i seg en plass. Neville derimot, har det ikke i seg i det hele tatt.

Jeg hadde også noen helt enorme skudd gjennom min "karriere", det betyr ikke at jeg har en god skuddfot.

Skrevet
Carrick har ikke en god skuddfot, men den er helt grei. Anderson derimot har en fantastisk skuddfot. :wee:

Det siste var ironi?

At du i det hele tatt gidder å spørre? Særlig mtp smileyen.

Men jeg gadd å spørre...

Skrevet

Jeg hadde også noen helt enorme skudd gjennom min "karriere", det betyr ikke at jeg har en god skuddfot.

Det spørs hvor mange det var ;)

Carrick har jo scoret ett par mål denne sesongen, alle på skudd. Men er enig i at han ikke har skuddfot på lik linje som Gerrard (den var til alle Liverpool-supportere som kommer til å lese dette), Lampard osv.

Skrevet
Ser nå at pengepremien for å vinne World Cup er på $16,500,000. Om ikke turneringen har så mye prestisje får så være, dette er en fin liten sum.

Omg, det var mye! Ikke så verst å vinne turneringen likevel. :!:

Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at turneringen ble mye mer interessant nå.. Penger er alltid bra :D

Edit: Ser mutv nå, og guttas første økt i japan. Ser litt kaldt ut

Endret av SpencerReid
Skrevet
Noen som vet når kampen på torsdag går? Håper bare det ikke er fem om morgenen...

Vis den går i Japan er det nok midt på natta/tidlig om morgenen :(

11:30 norsk tid, både semi og finale.

Da må jeg gå vel fra skolen kl 10 på Torsdag da. Godt at den går på TV2 Sport ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...