banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter.
Nistelrooy Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Carrick har ikke en god skuddfot, men den er helt grei. Anderson derimot har en fantastisk skuddfot.
D'Amico Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter. Så ille er det ikke. Carrick viste jo i Roma-kampen at han har det langt inn i seg en plass. Neville derimot, har det ikke i seg i det hele tatt.
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter. Så ille er det ikke. Carrick viste jo i Roma-kampen at han har det langt inn i seg en plass. Neville derimot, har det ikke i seg i det hele tatt. Jeg hadde også noen helt enorme skudd gjennom min "karriere", det betyr ikke at jeg har en god skuddfot.
Windows8 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Carrick har ikke en god skuddfot, men den er helt grei. Anderson derimot har en fantastisk skuddfot. Det siste var ironi?
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Carrick har ikke en god skuddfot, men den er helt grei. Anderson derimot har en fantastisk skuddfot. Det siste var ironi? At du i det hele tatt gidder å spørre? Særlig mtp smileyen.
Windows8 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Carrick har ikke en god skuddfot, men den er helt grei. Anderson derimot har en fantastisk skuddfot. Det siste var ironi? At du i det hele tatt gidder å spørre? Særlig mtp smileyen. Men jeg gadd å spørre...
D'Amico Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Å si at Carrick har en god skuddfot blir som å si at Gary Neville er en god avslutter. Så ille er det ikke. Carrick viste jo i Roma-kampen at han har det langt inn i seg en plass. Neville derimot, har det ikke i seg i det hele tatt. Jeg hadde også noen helt enorme skudd gjennom min "karriere", det betyr ikke at jeg har en god skuddfot. Det spørs hvor mange det var Carrick har jo scoret ett par mål denne sesongen, alle på skudd. Men er enig i at han ikke har skuddfot på lik linje som Gerrard (den var til alle Liverpool-supportere som kommer til å lese dette), Lampard osv.
NightKeeper Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Min shitt, jeg er andys kontaktperson Ta med deg noe av det der i Oslo, så skal vi få det veldig gøy.
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Ser nå at pengepremien for å vinne World Cup er på $16,500,000. Om ikke turneringen har så mye prestisje får så være, dette er en fin liten sum. Endret 15. desember 2008 av Points
Latias Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Ser nå at pengepremien for å vinne World Cup er på $16,500,000. Om ikke turneringen har så mye prestisje får så være, dette er en fin liten sum. Omg, det var mye! Ikke så verst å vinne turneringen likevel. :!:
SpencerReid Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg må innrømme at turneringen ble mye mer interessant nå.. Penger er alltid bra Edit: Ser mutv nå, og guttas første økt i japan. Ser litt kaldt ut Endret 15. desember 2008 av SpencerReid
Raste Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet når kampen på torsdag går? Håper bare det ikke er fem om morgenen... Vis den går i Japan er det nok midt på natta/tidlig om morgenen 11:30 norsk tid, både semi og finale. Da må jeg gå vel fra skolen kl 10 på Torsdag da. Godt at den går på TV2 Sport ^^
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Er det noe poeng i å gå på skolen den dagen da?
D'Amico Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Edit: Ser mutv nå, og guttas første økt i japan. Ser litt kaldt ut Hvis andre også vil se på MUTV: http://mutv.markenet.fr.cr/
SpencerReid Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jævlig flott for oss som ikke har tv2 Sport da.. Typisk
Latias Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Skal rydde klasserommet på torsdag. Burde vel rekke kampen.
D'Amico Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jævlig flott for oss som ikke har tv2 Sport da.. Typisk Fins helt sikkert hundrevis av streams du kan se den på. Finalen blir heldigvis sendt på TV2 Zebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå