DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 EDIT:Party Stevie! Hahahaha Blir nok seier med et par måls margin i dag ja
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Svarte..har eg bare 960 innlegg da.... ÆSJ.....
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Fint tips før Alastor kommer og sjekker tråden: Ikke snakk om hvor mange innlegg dere har i en tråd
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Gå på mine innlegg og trykk på det kolonen som står "svar" trykk på tallet...er vel 38602 som står der nå
soundamia Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Tipper på en 2-0 seier i dag. Ronaldo putter ett og Tevez ett. Tror det blir overkjøring og sjangse sløseri på høyt nivå. Og denne Evra saken er så tragisk att jeg finner ikke ord engang. FA er så korrupt som faen.
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hva er det FA har gjort nå? Hvorfor har Evra 4 kampers utestengelse?
Raste Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Pga Chelsea-kampen i April. FY faen, hater laget Chelsea. Slipper unna med alt. FAEN.
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Havnet i bråk med en rasistisk banemann, som seff slapp unna. Her er det Chelsea som har handlet uproft, men vi straffes. Håper bygningen FA holder til i, er på targetlista til Osama Bin Laden og co.
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Meld dere på United-treffet da jenter.
Latias Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 DERBY - MANCHESTER UNITED Det er kampen i Ligacupens semifinale! Bra vi møter Derby. Er nok det svakeste laget som er igjen i cupen!
Latias Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Den kampen går garantert på TV! Det er jo bare en kamp på begge dagene, så de må vise den!
Alastor Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Gå på mine innlegg og trykk på det kolonen som står "svar" trykk på tallet...er vel 38602 som står der nå Og da har vi fått svar på det, så nå diskuterer vi united .
Jørgen Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 (endret) 4 mål eller mer til oss i dag. Jeg har ingen tro på Sunderland uten Keane og Gordon. Men jeg ser ikke bort ifra at vi tabber oss ut defensivt, men hvis vi klarer å være halveis effektive bør vi score 4+ Endret 6. desember 2008 av Wisbatov
Latias Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Får håpe City går på en smell mot Fulham i dag.
Windows8 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 DERBY - MANCHESTER UNITED Det er kampen i Ligacupens semifinale! Bra vi møter Derby. Er nok det svakeste laget som er igjen i cupen! Hehe, gøy. Skal bli lett.
Latias Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 DERBY - MANCHESTER UNITED Det er kampen i Ligacupens semifinale! Bra vi møter Derby. Er nok det svakeste laget som er igjen i cupen! Hehe, gøy. Skal bli lett. Blir spennende å se om han topper laget, eller spiller med unggutta. Håper han spiller med unggutta. De har spilt bra i løpet av turneringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå