Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er ikke tilfeldigvis Grønn og tidligere spilt av Jim Carrey i en julefilm? 

8354889[/snapback]

Men fra spøk til Halvor: Chelsea eller Liverpool i finalen. Håper på Liverpool, for dem vet jeg at vi kan slå, og vi har et godt tak på dem.

8354945[/snapback]

Nå blir du sikkert dritforbanna og skjeller meg ut, men jeg tror ikke (selv i denne tråden) at jeg er alene om å le litt av den kommentaren. :wee: Og husk, dere har fortsatt Milan eller Bayern Munchen igjen. :)

Skrevet

Det skal fortsatt spilles to kvartfinaler og to semifinaler før det er finale, så ikke prat for store ord enda :) Hvis United møter et engelsk lag i finalen er det jo riktig at det var to engelske lag som var best i år, så da ser jeg ikke noe galt med det. Man har jo spilt mot andre europeiske lag i hele år så :)

Flyr enda jeg :love:

Skrevet
Jeg må si at det blir en nedtur å møte et engelsk lag i en eventuell finale. Hele vitsen med europacup er jo at man skal møte de beste lagene fra andre ligaer.

8355024[/snapback]

Møter de Liverpool skal jeg sitte i et isolert rom med avslått mobil under hele kampen, noe slikt har jeg ikke nerver til å se. Å i tilfelle Liverpool vinner for den nærmeste LFC supporters sikkerhet.

Skrevet

Akkurat nå er jeg sikker på at United kommer til å slå hva som helst, dagens oppvisning burde skremme selv Chuck Norris.

Fly on the wings of love, Manchester United :love:

Skrevet
Du er ikke tilfeldigvis Grønn og tidligere spilt av Jim Carrey i en julefilm? 

8354889[/snapback]

Men fra spøk til Halvor: Chelsea eller Liverpool i finalen. Håper på Liverpool, for dem vet jeg at vi kan slå, og vi har et godt tak på dem.

8354945[/snapback]

Nå blir du sikkert dritforbanna og skjeller meg ut, men jeg tror ikke (selv i denne tråden) at jeg er alene om å le litt av den kommentaren.

8355027[/snapback]

Resultatmessig, ja. Delvis spillemessig også, med unntak av sist kamp.

Skrevet

Haha! Jeg sendte en sms til en kompis av meg hvor jeg sa det ble 5-0 til United. Mest for spøk. Målene rant inn og jeg gikk i bakken. Fikk en morsom mld tilbake :wee:

Skrevet

Nå ble jeg litt usikker her...

Men hvem er det egentlig United kan møter i neste CL kamp? Er det trekning eller bestemt?

Skrevet

Men hvem er det egentlig United kan møter i neste CL kamp? Er det trekning eller bestemt?

8355195[/snapback]

Enten Bayern eller Milan.

Skrevet

8355195[/snapback]

Enten Bayern eller Milan.

8355214[/snapback]

Takk, var det jeg trodde.

Håper på Bayern egentlig, men gjør de som i dag blir det det samme hvem de møter...

Skrevet
For all del, la oss pisse på Italia en gang til!

8355236[/snapback]

Vil ikkje ha ITALIA. Sende fleire United-supportera til italia i år? Iallefall ikke SanSIRO

Skrevet

8355236[/snapback]

Vil ikkje ha ITALIA. Sende fleire United-supportera til italia i år? Iallefall ikke SanSIRO

8355283[/snapback]

Enig, det er i alle fall litt mer siviliserte takter på den nye arenaen til Bayern enn på SanSiro. Skummel stadion...

Skrevet

8355236[/snapback]

8355283[/snapback]

Enig, det er i alle fall litt mer siviliserte takter på den nye arenaen til Bayern enn på SanSiro. Skummel stadion...

8355369[/snapback]

Men kanskje det ikke hadde vært så dumt.. Rosenborg har jo faktisk slått Milan ut fra CL på Sansiro :D:cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...