tc47 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Hargreaves sliter dessverre med eit problem som kanskje aldri vil lege 100%. Han kan bli bra nok til å spele i perioder, men sannsynligvis så vil han nok vere ute med jamne mellomrom. Kortare eller lenger. Det var det jeg prøvde å si. Så kan ikke basere laget rundt han.
Raste Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg er ikke negativ, men jeg tenker det som er mest realistisk.
Latias Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg vet det, men det er jo lov å håpe. Synd at akkurat han skulle få dette problemet, men gleder meg til han kan spille igjen.
Jefe Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg kan prøve å tippe lagoppstilling VDS Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani Rooney - Berbatov Dette laget tror jeg er det beste dere kan stille i skrivende stund. Edit: Brown var skada ja. Da kan Rafael eller Neville spille. Endret 1. november 2008 av Jefecito
archanios Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Ikkje med Brown skadd. Derfor er det nok meir sannsynlig at kapteinen bekler høgrebacken denne kampen, muligens at han blit bytta ut med Rafael i andre omgang. Ellers er eg ganske enig Endret 1. november 2008 av archanios
Raste Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 For første gang i historien er jeg enig med en Pool supporter. Vil også se denne lagoppstillingen som Jefecito nevner Da vil jeg se Rafeal på backen
Sveern Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Kuszczak Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra Ronaldo-Carrick-Giggs-Nani Rooney-Berbatov Gjetter jeg på Har troa på storseier idag
tc47 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg har også lyst på laget Jefe skriver (Brown ut, Neville/Rafael inn) Kuszczak Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra Ronaldo-Carrick-Giggs-Nani Rooney-Berbatov Gjetter jeg på Har troa på storseier idag Hvorfor ikke Fletch?
Sveern Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ikke spør meg om det da, SAF har det med å finne på noen overaskelser
tc47 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Haha, vel, håper ikke det! Har lyst å se Carrick og Fletch sammen i dag
Raste Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg mener Fletch bør være sentral istedenfor Giggs, selv om Giggs var utrolig god mot Everton.
Jotun Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Spiser Fox og lader opp til kampen! Gimleveien hos en kompis 15.30! Satser på en kamp med fantastisk spill, mange sjangser og MANGE mål til United i dag!!
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg kan prøve å tippe lagoppstilling VDS Brown - Vidic - Ferdinand - Evra Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani Rooney - Berbatov Dette laget tror jeg er det beste dere kan stille i skrivende stund. Fjern Nina og bytt ut Berba med Tevez så er den der fin.
Manx Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Tenker jeg skal kjøre et eget lite plingparty for å varme opp til en fest jeg skal på rett etter kampen. Så jeg satser på 6-0, hvis ikke så tar jeg en øl hver gang de viser Ferguson tygger på tyggisen sin
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Spiser Fox og lader opp til kampen! Han er Arsenal-supporter okey, men det får da være grenser!?
Latias Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Vi har scoret i hver kamp i Premier League siden 1-0-tapet mot Bolton forrige november. Alt tyder på at vi scorer i dag også!
Latias Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg kan prøve å tippe lagoppstilling VDS Brown - Vidic - Ferdinand - Evra Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani Rooney - Berbatov Dette laget tror jeg er det beste dere kan stille i skrivende stund. Fjern Nina og bytt ut Berba med Tevez så er den der fin. Haha, Nina.
aritalo Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 VDS Brown - Vidic - Ferdinand - Evra Rooney - Fletcher - Carrick - Ronaldo Tevez - Berbatov er det beste laget for øyeblikket. imo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå