Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nok ta partí med Game når det gjelder Hargreaves. Synes han er akuratt den ballvinnaren og kjemparen me trenge! Synes han er perfekt eg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nope, Erasus. Altfor dårlig unnskyldning, en liten telefon å si at du er syk elns er bedre enn å jobbe på en sånn festkveld!

Beklager så meget. :hm:

Skrevet (endret)

Bedre innstilling, nå tror jeg faktisk jeg går å legger meg. Er altfor sliten nå, blir godt å drømme om Manchester UNited :D Natta folkens, elsker dere :love:

Endret av Raste
Skrevet
Bedre innstilling, nå tror jeg faktisk jeg går å legger meg. Er altfor sliten nå, blir godt å drømme om Manchester UNited :D Natta folkens, elsker dere :love:

ehm.....raste?? du skulle jo døgne med meg og game :(

Skrevet
Zaltmann. It's just me and you then. Se hvem som holder seg våken lengst konkurranse pågang?

Men er kongen av queens på tv3, bbl

jess ;)

Skrevet

Ikke glem at jeg kommer til å være våken lenger enn dere to til sammen, selv om jeg melder med ut av gruppesexen deres

Begynner ikke dette å bli veldig off topic?

Jeg prøver på noe fornuftig... Ronaldo er flott, og har scoret veldig mange mål. Hele 42 eller noe i den duren. Det var jo sørgelig at han brant straffe, men ble tydeligvis lettet da Anelka bommet.

(det er sikkert fullt av faktafeil fra kampen i den posten, men jeg var i så gledesrus at jeg ikke husker noe)

Skrevet (endret)

jeg er her gutter! :) ser på kampen igjen nå! gleder meg til stolpeskuddene av chelsea og de sjansene vi bommet i første omgang! alltid gøy å se sånne ting igjen når man vet at seieren er vår :grin:

Endret av tc47
Skrevet

Alså! Viss du først skal vere med å slå oss når det gjelder å vere lengst oppe, så kan du rett og slett ikkje melde deg ut av sexen! Det er jo etisk uansvarlig det! :/

Men fra spøk til revolver..hmm, tjaaa den revolveren har vi ikke sett =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...