Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutter, under 16 timer igjen nå. uffa meg, kommer til å bli helt sinnsykt før kampen. eller mens det er 0-0 eller noe, dette er altfor mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blander også de to noen ganger, så er ikke bare du :p

Men hvis du har feilkobling i hjernen, så er det nok best å besøke lege. :)

Skrevet

Reading? I wish :(

men ja, om Wigan scorer først, så skal jeg seriøst se på chelsea kampen til jeg hører at vi scorer utligningsmålet. blir bare altfor mye.

Skrevet
Lykke til med kampen om seriegullet i morgen. Måtte Chelsea rane dere foran trynet for gullet;)

og jeg håper dopapiret ditt blir sandpapir

bare sandpapir? hadde kanskje sagt noe verre men sparer det til etter kampen i morgen dersom vi ikke vinner. men det skjer jo ikke (i pray to god) så det går bra. tenker kanskje at jeg bør be til Gud før jeg sover i natt :p

fix: HVIS jeg sover i natt.

Skrevet (endret)

Går det galt (etter det jeg mener er gale dommeravgjørelser eller uflaks (igjen)) i morgen blir jeg utestengt lenge. Jeg kommer til å klikke fullstendig.

Vi fortjener flaks nå

Endret av Limbeck
Skrevet

snakket om det tidligere i dag ja. blir vel utestengt med en gang i morgen om det verste skulle skje pga. uflaksen i de siste kampene våre. kan bli farlig i morgen, også er jeg også brann supporter og vet hvor god Scharner er så frykter han egentlig når de får corner/frispark. også er han jo solid bak og, så blir vanskelig uten Rooney, syns jeg.

Skrevet

tror tevez/anderson/ronaldo avgjør i morra, og vi er seriemestere! God natt folkens, nettopp vert ute og cruisa lett mc :p Nå skal jeg såve, så på jobb til klokka er 17.00(!!!)

Good luck i morgo everybody.

Skrevet

Benneth kaster hvertfall ikke bort tiden, å lar avbrudd i spillet være på et minimum. Når Clattenburg dømmer så dreper han ene og alene tempoet i kampen med den jævla pratingen som kanskje er på sin plass av og til. Men faen ikke på hver avgjørelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...