Ed Hunter Skrevet 13. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2005 All respekt for det SAF har oppnådd i klubben! Men eg trur hans æra er over, og at klubben må tenke framtidig og langsiktig. Håper og ber om at SAF veit når tida er inne, og gir seg, helst på topp Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2005 Håper og ber om at SAF veit når tida er inne, og gir seg, helst på topp 5287591[/snapback] Med andre ord; han er på overtid Neida... Han har vært fantastisk for united... Det er ikke det.. Men 19 år!! Han har gjort sitt... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 14. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Hurra!! We're back on track!! Manu 4-0 Wigan Laget chel$ki grein seg til 1-0 mot Edit: Noen som fikk med seg hvorfor Rio ble tatt av enkli? PS: Oppfordrer alle til å stemme på Rossi i Carling Cup new talent award Endret 16. desember 2005 av azzman Lenke til kommentar
ePers Skrevet 17. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2005 Aston Villa - United 0 - 2 =D United er på gang igjen. Om du mener mot Wigan var det fordi han hadde kjent en øm muskel i pausen. De hadde bestemt at Rio skulle si ifra om han skulle byttes, men SAF tok ingen sjanser når de ledet 3-0. Når det gjelder SAF mener jeg absolutt ikke han skal gå. Det har ikke gått på skinner i det siste, men han er i ferd med å bygge opp sitt 3. storlag. Han får fram talenter nå, som vil bli utrolig viktig senere.. Sikker på at vi er tilbake på toppen av Premier League i løpet av 2 år. Ser ikke ut til at sparkingen av Keane har gjort noe på resultatene heller. SAF vet hva han gjør, og når ting må skje i klubben. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2005 Velkommen til forumet medsupporter! Ja var bra kamp idag. No begynner angripet å sitte, samt Scholes begynner å finne tilbake til gamle takter. Litt bekymra over Ronaldo, han er tydeligvis ute av form og det er ikkje bra. Dårlig innhopp idag, viss du ser bort frå det eine magiske øyeblikket der Ruud ikkje gjor det beste ut av situasjonen. Spissparet speler veldig bra for tida. Rooney er bare helten min! Good performance lads! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2005 Yay, vi vinner. SAF er Gud. Gutta rocker. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2005 Yay, vi vinner. SAF er Gud. Gutta rocker. 5306065[/snapback] Ja ikkje sant? Lenke til kommentar
ePers Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Så ikke dagens kamp, men så kampen mot Wigan. Så absolutt lovende ut ja. Tar det ikke CL så tungt lenger nå, som det går mot en spennende juletid! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Nå hopper jeg ikke i taket av og slå Wigan som hadde tapt 4 kamper på rad selv om de har hatt god motstand, eller å slå et Aston villa i motgang da. Villa som i tillegg er et lag united har et ekstremt godt tak på! Men det vi har sett er lovende, målene har startet og komme igjen. Selv om forsvaret ikke har vært 100% i enkelte situasjoner så ser det bedre ut. Uansett, GO gunners! /ignore LarsP Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Uansett, GO gunners! /ignore LarsP 5306983[/snapback] Tull, jeg drømte at Chelsea slo Gunners 2-0 i natt. Jeg er sanndrømt, bare vent å se. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Uansett, GO gunners! /ignore LarsP 5306983[/snapback] Tull, jeg drømte at Chelsea slo Gunners 2-0 i natt. Jeg er sanndrømt, bare vent å se. 5307061[/snapback] /IGNORE ahh faen, wow commandoer funker ikke her... Uansett, jeg tror på uavgjort. Hvis Arsenal får det første målet kan jeg tro på seier, men ikke hvis Josè får første målet. Da blir det Drillo stil så det holder fra Chelsea sin side. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 BBC skal lage film om München tragedien Denne må jeg få med meg... Noen som kanskje har hørt om denne blir sendt på enten MUTV eller en annen norsk kanal? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Uansett, GO gunners! /ignore LarsP 5306983[/snapback] Tull, jeg drømte at Chelsea slo Gunners 2-0 i natt. Jeg er sanndrømt, bare vent å se. 5307061[/snapback] /IGNORE ahh faen, wow commandoer funker ikke her... Uansett, jeg tror på uavgjort. Hvis Arsenal får det første målet kan jeg tro på seier, men ikke hvis Josè får første målet. Da blir det Drillo stil så det holder fra Chelsea sin side. 5307959[/snapback] Forever and ever (Where ever we gooooooo) We'll follow our team 'cause we are the Chelsea and we are supreme Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 JAJA, Lars, stikk! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Uansett, GO gunners! /ignore LarsP 5306983[/snapback] Tull, jeg drømte at Chelsea slo Gunners 2-0 i natt. Jeg er sanndrømt, bare vent å se. 5307061[/snapback] Flaks Lenke til kommentar
ePers Skrevet 19. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2005 Skulle satt no penger på den ja.. Synd Arsenal har rakna helt i år.. Klarte ikke å slå Chelsea engang.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 B'ham 1-3 Manu Jippi! Vi er i semi'n! Fikk desverre ikke sett kampen da... Men alt ordna seg visst da rooney kom inn Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Manu kommer til å vinne både FA og Liga vis vi har ekstra flaks vinner vi t.o.m serien Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg gir meg en god faen i hjalla ligacupen! Det er kun ligaen som teller, om vi ikke vinner så skal vi hvertfall ikke være langt ifra! Det mest positive idag var at Saha er tilbake! Å som alle vet er United best etter nyttår. Så jeg lever i håpet! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Då var ny spelar i boks, Nemanja Vidic (24) frå Spartak Mosva. Serbisk midtstopper som har vært på lista til Arsenal, Liverpool, Tottenham og Fiorentina. Prislappen skal være rundt £7 millioner. Han kjem nok til å gå rett inn i midten, sammen med Rio, slik at Silvestre kanskje blir eit alternativ på venstre kant. Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå