Gå til innhold

LOTR, Billig på elkjøp!


SineTwo

Anbefalte innlegg

Kanskje litt snik reklame her, ville bare si at jeg var innom elkjøp og kjøpe 2 disc Lotr greia (1 cd bonus disc med masse crap) for 179,-. Så den andre steder for hele 300,-. Synes synd på dere hvis dere er såpass forelska i Ringen at dere tyr til dyrere priser (greit hvis det er Sone 1, men alikevel :smile: ). Og de av dere som lurer på lyd, det stod iallefall 5.1EX eller noe liknende, så jo filmen og lyden var jo bra, men så var ikke dette anlegg til en million, men ganske bra fordet.

 

_________________

Vi har da alle problemer? :cool:

 

[ Denne Melding var redigert av: SineTwo på 2002-08-18 18:03 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.... ja, Warcraft 3 og diverse andre spill er også billigere på slike steder. Men det er jo egentlig ganske innlysende, ettersom Elkjøp og Nille kjøper 10.000.000 eksemplarer av ett spill e.l. mens f.eks. Akers Mic og Ram&Rom kanskje kjøper "bare" 100.000.......... :smile:

 

Spørsmålet er om man vil ha august - eller november -utgaven da.... Men hvem vet? Kanskje Elkjøp kommer med et pakketilbud i 2004 der alle filmene + masse ekstra stuff selges i samme pakke, omtrent som "Star Wars Special Edition" :razz:

 

Gleder meg til "Two Towers" !! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 16:25, yummy skrev:

Etter hva jeg har lest, var sone 2 elendig på lyd. Men det virket som om anmelderen var lydfreak, så...


 

Nei, det er visstnok noe galt. R2No har iflg en troverdig kilde feil på lydsporet, og tyskerene som har stått for produksjonen av dette har bommet på referansenivået (15dB er mye).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 21:48, Anders Leipsland skrev:

åjoda, dem kan ikke selge den til 179kr med fortjeneste.


 

Hvem? Elkjip? Det er et velkjent (jeg trodde iallefall at det var) faktum at enkelte butikker får enkelte varer til radikalt lavere innkjøpspris enn andre butikker, f.eks Platekompaniet og nettopp Elkjip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...