Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Må vel nesten få tak i mobilnumrene deres så vi unngår å ikke finne hverandre. Tror vel jeg har ditt nummer Kenneth men Andre sitt har jeg ikke.

5862118[/snapback]

45 85 01 86.

 

Ja, alle sammen, det er bare å sende snuskete meldinger midt på natten. Noen ekstra LCD-skjerm har jeg dessverre ikke, men et monster av en CRT-skjerm har jeg. Kanskje ikke så aktuelt? :p

 

Edit: Du har ekstra plass? Kan jeg kjøpe litt plass der for noen brus? Blir gruelig trangt når jeg skal ha med meg så mye. ^^

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koster 200 kroner dagen :whistle::p

 

Bare for å forberede dere litt på hva min noe spessielle personlighet har å by på (så dere ikke får helt sjokk på selve dagen) så kan jeg jo nå i starten nevne (siden du tar opp temaet) at jeg ikke drikker brus :wee: .

 

REDIGER: Er den CRT -skjermen større enn 19"?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Mulig dette er spørt om 128937129871923 ganger før...

Men er det en liste ett eller annet sted ute på nettet der det står hva som er anbefalt/lurt og ha med seg?

:love:  :love:

5861734[/snapback]

 

Jepp, det er det!

Pakkeliste til The-Gathering

 

Frac er nede for øyeblikket, som alltid. Får bytte host..

Skal nok funke litt senere i kveld, må bare få tak i Danielsn eller ThaMezzy og få lagt det opp på serveren dems :)

Lenke til kommentar
Mulig dette er spørt om 128937129871923 ganger før...

Men er det en liste ett eller annet sted ute på nettet der det står hva som er anbefalt/lurt og ha med seg?

:love:  :love:

5861734[/snapback]

 

Jepp, det er det!

Pakkeliste til The-Gathering

 

Frac er nede for øyeblikket, som alltid. Får bytte host..

Skal nok funke litt senere i kveld, må bare få tak i Danielsn eller ThaMezzy og få lagt det opp på serveren dems :)

5862204[/snapback]

 

Da var det fikset.. En stor takk til Hrisebro for hosting.. :)

Den komplette pakkelisten til TG!

DEn realistiske/anbefalte pakkelisten til TG!

Tråden finner du her..

Lenke til kommentar

Haha, han drikker ikke brus! :p

Kan jeg litt sånn uoffisielt lodde stemningen for felles grilling... Synes det ble mye drittspising i fjor, tenkte å gjøre det litt mer ordentlig i år.

 

Rekonstruert hylle for 5 plasser. Tanken bak er at vi skal ha et sted å legge bagasje og sånn(oppå hylla), samtidig vi trekker et stoff rundt den(kan selvsagt la det være åpent ut til gjengen din André) slik at vi isolerer oss litt. Høres ut som en ego-tanke, men vi gjorde det samme i fjor og det er veldig greit av tre grunner:

1. Liten tvil om hvor plassgrensene går.

2. Man kan la ting flyte litt fritt rundt på plassen ut at det flyter over til feil sidemann.

3. Det er rett og slett ganske koselig.

 

 

tghylle14ca.jpg

tghylle26yh.jpg

 

 

Plasseringen midtstøtte og "utvidelsesplankestøtte" er ikke fast, den får vi ta litt på feelingen. Og så får vi løse plasseringen av oss litt lurt. Jeg liker regnestykket 5/4, for de som skjønner det. Og Peter har bare en bærbar, så han er ganske slim.

 

Vi kommer til å ha med et gulvteppe med gummi under som egentlig er laget for utendørsbruk. Men det dekker bare to plasser. Ta gjerne med noe lignende selv, gjør omgivelsene litt mer hjemmekoselige :)

Lenke til kommentar

Hvor sitter jeg midt oppi det der :dontgetit: Den plassen med de to skjermene er vel deg, han ved siden av der er Peter, og der igjen @kd, hvor er jeg? Jeg skal jo sitte på høyresiden av deg. Dropper du ut meg bare fordi jeg ikke drikker brus? :(:p

 

REDIGER: Hva mener du med det stoffet? At vi trekker det rundt hele hylla, bare oppe på toppen, eller et annet sted? Kunne du klart å tegne det du mener med det?

Har forresten funnet ut at (etter å ha lest den huskelista) at jeg ikke har noen 5 meter nettverkskabel, tror jeg må handle litt jeg. Om ikke noen kan donere en da, har litt lite med penger :(

 

REDIGER: (se neste innlegg) Kenneth! Hva er det dere ikke har fortalt meg :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Sånn bortsett fra at runkefaktoren var heller laber i fjor prøver vi igjen i år ja :p

 

Som jeg mener å ha nevnt, Preben, plasseringen er ikke bestemt, det er bare en sample. Stoffet rundt hylla er helt enkelt tøystoff som jeg kjøper i en stanersjappe i byen. Det trekker vi rundt sidene på plassen vår. Slik at ingen kan se baksiden av skjermenen våre hvis det forklarer nok.

 

EDIT: Jeg har forresten sett lite til bergensere i TG-planleggingen. Skal han ikke være med?...

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Aha ja. Den ideen liker jeg ja. Er enig med dine punkter jeg da. Det er faktisk noe jeg har sett på som en selvfølge.

 

Hva mener du med han? Er bergensere bare en person, som er en mann Kenneth? :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

EDIT: Jeg har forresten sett lite til bergensere i TG-planleggingen. Skal han ikke være med?...

5862812[/snapback]

Ifjor var det HW-rekka, hylle og hele pakka, men i år tar vi det rolig. Jeg reiser ikke med kompisene denne gangen, og da bruker jeg ikke tiden på hyllebygging og slikt. Det er artig, men TG06 handler, for meg, om nok søvn (på hotell), avslappet innstilling og forhåpentligvis et hjørne av TG som ikke er like bråkete som rekka.

 

Jeg stikker selvsagt innom, og er med på pizza/grilling, og en evt fotballkamp utenfor. :)

Lenke til kommentar

EDIT: Jeg har forresten sett lite til bergensere i TG-planleggingen. Skal han ikke være med?...

5862812[/snapback]

Ifjor var det HW-rekka, hylle og hele pakka, men i år tar vi det rolig. Jeg reiser ikke med kompisene denne gangen, og da bruker jeg ikke tiden på hyllebygging og slikt. Det er artig, men TG06 handler, for meg, om nok søvn (på hotell), avslappet innstilling og forhåpentligvis et hjørne av TG som ikke er like bråkete som rekka.

 

Jeg stikker selvsagt innom, og er med på pizza/grilling, og en evt fotballkamp utenfor. :)

5862906[/snapback]

Høres bra ut!

 

Selvom jeg ikke helt klarer å se for meg moroa ved å sitte i et lite hjørne, men det er jo din sak :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...