Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daniel, du skulle seate Jonas Lihaug Fredriksen. Men hva gjorde du? Jo, du satt han til å ikke ha noe plass i det hele tatt, for deretter å putte inn Jon Niklas (aka Kosera). Dette er hvordan området rundt der jeg sitter _SKAL_ se ut:

 

Seat 37 Row 36: Sebastian Melbye

Seat 38 Row 36: Jan Erik Hansen Toft

Seat 39 Row 36: Jonas Lihaug Fredriksen

Seat 40 Row 36: Jørgen Karlsen

Seat 41 Row 36: Per Øivind Mikaelsen

Seat 42 Row 36: André Kristoffer Dahl

Seat 43 Row 36: Peter Sørensen Nergaard

Seat 44 Row 36: Kenneth Dammyr

 

Begynner å bli lei av å mase på deg nå... Hvert øyeblikk er det ikke mulig å skifte plasser heller.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
det gikk folk som ba deg gå ut av programmer som DC++ osv. om de så det hvertfall..

5873696[/snapback]

hva med deling på lokalnettet?

5873704[/snapback]

Norske lover gjelder fortsatt på TG, du får ikke lov å dele via nettverk, DC, FTP eller noe annet. Dette gjelder musikk, filmer, bilder, osv som man ellers ikke får lov å dele/laste ned.

Lenke til kommentar
det gikk folk som ba deg gå ut av programmer som DC++ osv. om de så det hvertfall..

5873696[/snapback]

hva med deling på lokalnettet?

5873704[/snapback]

Norske lover gjelder fortsatt på TG, du får ikke lov å dele via nettverk, DC, FTP eller noe annet. Dette gjelder musikk, filmer, bilder, osv som man ellers ikke får lov å dele/laste ned.

5873865[/snapback]

 

Vil dette si at de to nye harddiskene mine ikke vil være i drift under TG.. ? :p

Lenke til kommentar
altså, hvem deler/kopierer ikke på tg ?

en fyr som satt vedsiden av meg i fjor ble bedt om å "gå ut av programvare for fildeling" x]

5874114[/snapback]

 

Kom crewet bort til ham, eller kom det sysmsg? :)

Hehe...Hadde vært litt artig å få opp midt i sin 670'ne film på tur over TP'n.

Lenke til kommentar
Tror de harddiskene vil få det så hot som de aldri har hatt det før :wee:

 

Seff blir det fildeling så det holder.. Hva skal purken gjøre a? Arrestere oss? :lol:

5873993[/snapback]

trur ikkje dei har plass til 5000 kåte gutter/jenter i cellene sine i Hamar/Oslo, me havner sikkert på death row i USA :!:

Endret av toen
Lenke til kommentar
Nå har jeg lett over alt på partyticket etter sted å få refundert tg billetten min, vet dere evnt om jeg må sende en mail eller noe?

 

Eller må jeg bare bite i det sure eplet og se 670,- rett i dass?

5875405[/snapback]

det er nok bare å bite seg i tissen...erhhhm eple ja :D Det er lenge siden partyticket stengte muligheten for å refundere billetten den.

Lenke til kommentar
Nå har jeg lett over alt på partyticket etter sted å få refundert tg billetten min, vet dere evnt om jeg må sende en mail eller noe?

 

Eller må jeg bare bite i det sure eplet og se 670,- rett i dass?

5875405[/snapback]

Du kan jo alltids prøve å selge den til noen andre. F.eks noen her fra forumet som vil, men mangler billett. Men da må du nesten gjøre det før Lørdag klokken 15:00 tror jeg, for etter det kan man ikke bytte plass og det å selge 100% fastbestemte billetter blir nok ikke lett.

Lenke til kommentar

 

 

Daniel, du skulle seate Jonas. Men hva gjorde du? Jo, du satt han til å ikke ha noe plass i det hele tatt, for deretter å putte inn Jon Niklas (aka Kosera). Dette er hvordan området rundt der jeg sitter _SKAL_ se ut:

Seat 37 Row 36: Sebastian
Seat 38 Row 36: Jan Erik 
Seat 39 Row 36: Jonas
Seat 40 Row 36: Jørgen
Seat 41 Row 36: Per Øivind
Seat 42 Row 36: André
Seat 43 Row 36: Peter 
Seat 44 Row 36: Kenneth 

Begynner å bli lei av å mase på deg nå... Hvert øyeblikk er det ikke mulig å skifte plasser heller.

5873833[/snapback]


Ok, nå har du endelig klart å gi Jonas en plass. MEN, du har seata oss totalt feil! Jeg skal ha hylle med Peter, Kenneth og Preben, så plassene _SKAL_ være slik:

Seat 37 Row 36: Sebastian
Seat 38 Row 36: Jan Erik
Seat 39 Row 36: Jonas
Seat 40 Row 36: Jørgen
Seat 41 Row 36: Per Øivind 
Seat 42 Row 36: André 
Seat 43 Row 36: Peter 
Seat 44 Row 36: Kenneth
Seat 45 Row 36: Preben 
Seat 46 Row 36: Preben 
Seat 47 Row 36: Eirikeb
Seat 48 (og utover) Row 36: Eirikeb sine venner Endret av TSP
fjernet flere fulle navn
Lenke til kommentar

 

Hva har du gjort nå da?! Det skal være slik som @kd poengterer der, i tillegg skal Eirikeb sitte ved siden av de to plassene mine og ved siden av der igjen skal alle vennene til Eirik sitte. Dette har jeg blant annet snakket med deg før om, hva har du gjort nå, Eirik var jo ikke i nærheten av meg engang. Jeg sitter ikke en gang i nærheten av Kenneth!!

 

EDIT: Satan hva har skjedd nå da? Prøvde å finne meg selv på søk, men fant ikke, gikk inn på min konto og sjekka plasseringene, så utifra det som sto på billetten gikk jeg til den plassen "manuelt", men der var det en annen en meg som satt. Og jeg finner ikke meg selv ved å søke :cry:

EDIT2: Dette er situasjonen for meg (Preben), Kenneth Dammyr, @kd, Peter Sørensen Nergaard og Eirikeb.

 

tallet helt til venstre er "seat", tallet til høyre er "row".

*@kd sine venner*

@kd: 68 - 29

Peter: 45 - 30

Kenneth: 46 - 30

Preben: Ingen steder...* (***)

Preben: Ingen steder...** (***)

Eirikeb: 50 - 31

*Eirik sine venner*

 

Dette er plasseringer som ingen av oss skal ha, alle er spredd for alle vinder.

 

* = Denne skulle i følge "Min profil ha plassering 44 - 36, men den plassen er det en med navn Geir Ståle Hatlemark som sitter på visstnok.

** = Denne skulle i følge "Min profil" ha plassering 45 - 36, men der sitter det en med navn Kristoffer Olafsen visstnok.

*** = Jeg har søkt på mitt eget Handle, e-post, telefonnummer og navn, men jeg finnes rett og slett ikke, selv om jeg i følge "Min profil" er der jeg skal være.

 

Dette må fikses opp i!

 

Alt det som står her stemmer ikke, jeg gikk feil et sted... :blush:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...