Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør man egentlig hvis det regner når man skal inn på TG med PC'n?

 

Og kan en ha med en "gjest" inn som kan hjelpe deg med bæringa av tinga til plassen?

5858411[/snapback]

Man ser på værmeldingen kvelden før, og hvis nødvendig tar man med seg noe for å beskytte utstyret.

 

Nei, man kan i utgangspunktet ikke ha med seg en til å hjelpe med bæringa til plassen.

5858773[/snapback]

Du og Kenneth får komme ut og hjelpe meg når jeg kommer da :whistle: Er ikke akkurat så sterk, så må nesten ha hjelp. Kan jo ikke la noe stå utenfor heller, om man da ikke får noen til å passe på.

 

Men hva hvis jeg gir den ekstra billetten jeg har da og gir den til pappa. Så får han også billett, så kommer jo på en måte ikke pappa og vi kan da bruke den plassen som plassbesparingsplass, det kan vel gå?

 

Men dere svarte ikke på det andre spørsmålet mitt om hvor lang tid det tar å stå i kø om man har papirbillett og kommer på den delen av dagen hvor det er mest kø.

 

Og en ting til, en PC er vel litt for tung til at man kan ha den i en bag vel? Kunne jo kanskje se om jeg fikk plass til PCen i trillebag kanskje. :hmm:

Lenke til kommentar

I fjor satt vi alle PC-er og skjermer på en hjemmelagd tralle(André: Dollyen som vi brukte til HW-filmen). Det gikk trått, men vi fikk ihvertfall alt fram samtidig. Jeg skal se om vi ikke finner en bedre tralle i år, ellers så tar jeg med den gamle "jæveln". Og jeg vil tro du ikke ha så fryktlig mye å bære på. Vi skal da alltids klare å bære inn det på en tur ;)

 

Du har fortsatt ingen reisekamerat Preben?

Da blir det 4 plasser som skal få hylledesign alá Kenneth. Må nok redesigne litt da. Mer planker å bære...

Lenke til kommentar
I fjor satt vi alle PC-er og skjermer på en hjemmelagd tralle(André: Dollyen som vi brukte til HW-filmen). Det gikk trått, men vi fikk ihvertfall alt fram samtidig. Jeg skal se om vi ikke finner en bedre tralle i år, ellers så tar jeg med den gamle "jæveln". Og jeg vil tro du ikke ha så fryktlig mye å bære på. Vi skal da alltids klare å bære inn det på en tur ;)

 

Du har fortsatt ingen reisekamerat Preben?

Da blir det 4 plasser som skal få hylledesign alá Kenneth. Må nok redesigne litt da. Mer planker å bære...

5860042[/snapback]

Jeg ringer i 4-tiden, møt meg ved inngangen med trallen.

Lenke til kommentar
Hva gjør man egentlig hvis det regner når man skal inn på TG med PC'n?

 

Og kan en ha med en "gjest" inn som kan hjelpe deg med bæringa av tinga til plassen?

5858411[/snapback]

Man ser på værmeldingen kvelden før, og hvis nødvendig tar man med seg noe for å beskytte utstyret.

 

Nei, man kan i utgangspunktet ikke ha med seg en til å hjelpe med bæringa til plassen.

5858773[/snapback]

Du og Kenneth får komme ut og hjelpe meg når jeg kommer da :whistle: Er ikke akkurat så sterk, så må nesten ha hjelp. Kan jo ikke la noe stå utenfor heller, om man da ikke får noen til å passe på.

 

Men hva hvis jeg gir den ekstra billetten jeg har da og gir den til pappa. Så får han også billett, så kommer jo på en måte ikke pappa og vi kan da bruke den plassen som plassbesparingsplass, det kan vel gå?

 

Men dere svarte ikke på det andre spørsmålet mitt om hvor lang tid det tar å stå i kø om man har papirbillett og kommer på den delen av dagen hvor det er mest kø.

 

Og en ting til, en PC er vel litt for tung til at man kan ha den i en bag vel? Kunne jo kanskje se om jeg fikk plass til PCen i trillebag kanskje. :hmm:

5859953[/snapback]

 

Du bør regne med å stå i kø i mange timer..

Lenke til kommentar
Du bør regne med å stå i kø i mange timer..

5860075[/snapback]

Nei, det kommer helt an på når man kommer. Så vidt jeg vet er det ingen kø ved åpningen, men et par-tre timer senere begynner det å strømme på med folk. Utover dagen er det heller ikke spesielt lang kø. Kom vel i 1-2-tiden i fjor, måtte stå maks 10 mintter i kø.

Lenke til kommentar

Interresant. Stor hylle er bare gøy det. Men dere må nok skippe inn litt på plankene. Skal se om jeg kan lage nytt design i løpet av kvelden. Her er ihvertfall "2 pers versjonen". Utfordringen blir å finne en måte å støtte oppe 2. etasjen uten å sette inn for mye støtter imellom. Det lukter forresten godt med plass til de to 19" mine.

post-33083-1144070827_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Du bør regne med å stå i kø i mange timer..

5860075[/snapback]

Nei, det kommer helt an på når man kommer. Så vidt jeg vet er det ingen kø ved åpningen, men et par-tre timer senere begynner det å strømme på med folk. Utover dagen er det heller ikke spesielt lang kø. Kom vel i 1-2-tiden i fjor, måtte stå maks 10 mintter i kø.

5860090[/snapback]

 

Ah. Da endret seg seg faktisk i fjor.

Lenke til kommentar

Når skal du være der Kenneth?

 

Har hørt at dørene åpner klokken 09:00 om jeg kommer da, kan det vel ikke være så mye kø, for ingen skikkelige nerder er vel våkne da :p . Men gidder liksom ikke komme så tidlig om ikke Kenneth, Andre eller Eirik er der allerede, det blir nesten litt for skummelt :wee: .

 

Tror forresten ikke at det blir plass til PC'n i trillebagen, får finne en annen genial løsning å få det inn på om det regner.

 

REDIGER: Har Andre eller Kenneth tilfeldigvis en ekstra flatskjerm. CRT -skjerm føler jeg blir stress å få med.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Når skal du være der Kenneth?

 

Har hørt at dørene åpner klokken 09:00 om jeg kommer da, kan det vel ikke være så mye kø, for ingen skikkelige nerder er vel våkne da :p . Men gidder liksom ikke komme så tidlig om ikke Kenneth, Andre eller Eirik er der allerede, det blir nesten litt for skummelt :wee: .

 

Tror forresten ikke at det blir plass til PC'n i trillebagen, får finne en annen genial løsning å få det inn på om det regner.

 

REDIGER: Har Andre eller Kenneth tilfeldigvis en ekstra flatskjerm. CRT -skjerm føler jeg blir stress å få med.

5860300[/snapback]

Jeg, Peter og André kommer nok nærmere 13:00 enn 08:00 for å si det sånn. Men forhåpentligvis ikke senere. Har faktisk en LCD-skjerm ekstra, men skal ikke love at du kan låne den. Er nemlig ikke min. Hvis man er så desperat av regn kan man jo alltids ta en sort søppelsekk ;)

Lenke til kommentar

Nærmere 13:00 ja. Tenkte meg vel det. Hadde vært hjerterlig om jeg kunne lånt en LCD -skjerm som sagt (du kunne kanskje lånt en av hw.no til meg :p )

CRT blir vel ikke akkurat stress å ta med, men syns det blir litt tungt blant annet for meg å få med meg en 19" CRT skjerm, samt at det blir brukt så innmari mye plass av plassen da.

Lenke til kommentar
Nærmere 13:00 ja. Tenkte meg vel det. Hadde vært hjerterlig om jeg kunne lånt en LCD -skjerm som sagt (du kunne kanskje lånt en av hw.no til meg :p )

CRT blir vel ikke akkurat stress å ta med, men syns det blir litt tungt blant annet for meg å få med meg en 19" CRT skjerm, samt at det blir brukt så innmari mye plass av plassen da.

5860619[/snapback]

Vi var mye tidligere ute i fjor, men Peter kommer hjem fra treningsleir samme dagen og så skal vi hente André og sånn. Jeg skal se hva vi får til med skjerm. Gjør ikke meg noe at dere tar mindre plass, blir bare mer til meg da :p

Lenke til kommentar

Hehe, men vi kan jo uantsett bruke min ene plass som plassbesparingsplass da om det er ønskelig :) .

 

Hadde det ikke vært for at jeg bor så langt unna hadde det forresten vært artig å få sitte på med dere, men det får jeg gjøre når jeg en gang i fremtiden starter å jobbe i NRK og bor nærmere :p

 

Må vel nesten få tak i mobilnumrene deres så vi unngår å ikke finne hverandre. Tror vel jeg har ditt nummer Kenneth men Andre sitt har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...