Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som dere på hw-rekka har en del seating problemer. :p Dere må kjappe dere, for det går ikke an å forandre plass etter klokken 18.00 i morgen.

5878708[/snapback]

Det er før klokken 18:00 på Lørdag (jeg er dog litt usikker på klokkeslettet da jeg ikke vet 100% sikkert hvilken tidssone de følger der på siden (den er jo internasjonal).

 

EDIT: Glad for at jeg fant ut at jeg var inne på feil "seat map" tidligere i dag :love:

 

@kd er enda på feil plass danielsn.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Haha, dere fucker totalt opp.

 

 

:love: Xell :love:

5878133[/snapback]

Jeg begynner å bli lei av rotet til Daniel nå... Gi meg tilgang til PTN-kontoen din, så kan jeg fikse det selv! Hvor vanskelig kan det være?

 

Siden du må ha det inn med teskje og tvangstrøye:

Seat 37 Row 36: Sebastian Melbye

Seat 38 Row 36: Jan Erik Hansen Toft

Seat 39 Row 36: Jonas Lihaug Fredriksen

Seat 40 Row 36: Jørgen Karlsen

Seat 41 Row 36: Per Øivind Mikaelsen

Seat 42 Row 36: André Kristoffer Dahl

Seat 43 Row 36: Peter Sørensen Nergaard

Seat 44 Row 36: Kenneth Dammyr

Seat 45 Row 36: Preben Liland Madsen

Seat 46 Row 36: Preben Liland Madsen

Seat 47 Row 36: Eirikeb

Seat 48 (og utover) Row 36: Eirikeb sine venner

Endret av @kd
Lenke til kommentar

 

 

Haha, dere fucker totalt opp.


wub.gif Xell wub.gif

5878133[/snapback]


Jeg begynner å bli lei av rotet til Daniel nå... Gi meg tilgang til PTN-kontoen din, så kan jeg fikse det selv! Hvor vanskelig kan det være?


Hmm, akkurat nå har jeg plass 44 og 45, det vil si at du må flytte alle sammen et hakk lenger bort på rekka danielsn. Det går fint ikke sant? Kan du ikke gi passordet til PTN -kontoen din til for eksempel @kd, han vil helt sikkert ikke gjøre noe tullball, ellers er jo programdeling en fin ting.

@Danielsn: Om du leser dette vil jeg at du skriver et innlegg her, for å bekrefte at du faktisk leser her.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...