Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Mikrofon på TG fungerer ikke, jeg snakker av erfaring. Du hører hva som blir sagt, men du må virkelig anstrenge deg. Hvis en annen snakker i mikrofonen har du uansett ikke sjans til å høre noen lyder fra spillet du spiller, ettersom bakgrunnsstøyen er så høy.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gjør man egentlig hvis det regner når man skal inn på TG med PC'n?

 

Og kan en ha med en "gjest" inn som kan hjelpe deg med bæringa av tinga til plassen?

 

REDIGER: Hotell er for pyser :p Arf... skulle ønske jeg var på hotell jeg også :(

REDIGER2: Sett at man står bakerst i køen på den tiden av døgnet hvor køen er størst, hvor lang tid tar det da?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Alltid når jeg har vært på TG så har fattern hjelpet meg med å bært pc utstyret rett utenfor inngangen til "skipet". Dette har aldri vært noe problemet, men tror ikke det er så god sjans for folk som ikke har billett å få innpass i Vikingskipet.

5858490[/snapback]

 

Stress da, kan jo ikke la masse datautstyr stå igjen ved inngangen? :ermm:

Masse tæssete nerds som kommer og forsyner seg. :!:

Lenke til kommentar
Hva gjør man egentlig hvis det regner når man skal inn på TG med PC'n?

 

Og kan en ha med en "gjest" inn som kan hjelpe deg med bæringa av tinga til plassen?

5858411[/snapback]

Man ser på værmeldingen kvelden før, og hvis nødvendig tar man med seg noe for å beskytte utstyret.

 

Nei, man kan i utgangspunktet ikke ha med seg en til å hjelpe med bæringa til plassen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...