j-- Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 SnittLeif: Ja, ikke sant! Jeg liker ikke noe serlig av techno/trance osv., men det er faktisk mye av den musikken som skaper TGstemningen =) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Nå har jeg seata det jeg kan foreløpig.. Er et par tre stykker som ikke har sendt mail, men har satt meg som seater.. de får bare sende mail SNAREST Også en del som ikke har satt meg som seater enda, de må sette meg som seater SNAREST Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Er det noen som vet hvor man kan skaffe noen høytalere som kan spille relativt høyt til en billig penge? Selv har jeg et Altec Lansing 4.1 400w data annlegg, men det er nesten for fint for å sprenge på tg... Anyone? 5541382[/snapback] Beklager, men jeg vil ikke hjelpe deg å lydforurense TG enda mer. 5544268[/snapback] Luftforurense nei... Det ville gått på Queen Fatboyslim Turbonegro + + + Hater techno musikk:P men jeg overlever tg da hvor mye koster det for de Cerwin Vega høytalerne? Går det feks ann å leie dem? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 hvor mye koster det for de Cerwin Vega høytalerne?Går det feks ann å leie dem? tror ikke det blir billig og leie om du skal sprenge de ? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Altså, for at det ikke skal oppstå noen misforståelser sier jeg det høyt og klart. Jeg skal ikke sitte på HW-Rekka. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 hvor mye koster det for de Cerwin Vega høytalerne?Går det feks ann å leie dem? tror ikke det blir billig og leie om du skal sprenge de ? 5547663[/snapback] Har ikke planer om å sprenge de.. bare sånn just in case Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Da har jeg sikret meg 4 billetter! En dag før seating, jammen flaks. Endret 5. februar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som vet dimensjonene på bordene? høyde*bredde*dybde Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Da har jeg sikret meg 4 billetter! En dag før seating, jammen flaks. 5551634[/snapback] Gratulerer som faen! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som vet dimensjonene på bordene? høyde*bredde*dybde 5560516[/snapback] ...Kan ikke bli sagt nok 80cm bredde 60cm dybde høyde er en europall bredde + bordplate? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Er det noen som vet hvor man kan skaffe noen høytalere som kan spille relativt høyt til en billig penge? Selv har jeg et Altec Lansing 4.1 400w data annlegg, men det er nesten for fint for å sprenge på tg... Anyone? 5541382[/snapback] Beklager, men jeg vil ikke hjelpe deg å lydforurense TG enda mer. 5544268[/snapback] Luftforurense nei... Det ville gått på Queen Fatboyslim Turbonegro + + + Hater techno musikk:P men jeg overlever tg da hvor mye koster det for de Cerwin Vega høytalerne? Går det feks ann å leie dem? 5547626[/snapback] Min anbefaling passer veldig godt til den slags bruk som du prøver å skaffe deg, tipper det passer perfekt til deg som person og Denne! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Nå har vi setene klare gitt ,P så trenger jeg bare å forberede meg på resten av dritten, så Venter jeg bare på turen!!happy hour... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Slenger inn pakkeliste-tråden, i tilfelle noen ikke har sett den Pakkeliste til The-Gathering Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Skjønner ikke hvorfor de anbefaler varme sokker der jeg... Kanskje da man blir bløt på beina av å ha vært på butikken kanskje Selv hadde jeg med "vanlige" sko, og tøfler.. gikk i tøfler HELE tiden.. helt til jeg kom inn døra hjemme.. da ble de slengt på vask x] støvete gitt :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Hadde med et par sandaler jeg, funket supert det. Men ikke for kompisen min, som gikk til butikken med de. (Var masse slaps ute) Han var så trøtt at han ikke merket det nesten. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Jøss merket at hovedsiden har kommet opp nå Kult. Er det ikke logo a? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Jøss merket at hovedsiden har kommet opp nå Kult. Er det ikke logo a? 5564241[/snapback] der er logokompo i år og ser det ut til. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvor sitter folket hen da? Jeg og noen kamerater sitter på 36, sete 7 til 11. Pluss at en god del andre folk vi kjenner godt sitter på rad 35 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Neste helg(18-19) skal jeg og Daniel etter planen sette oss ned å legge kabal. Da får du antakelig et bra svar på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 hvilke rader holdt HW gjengen til ved i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg