Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har sett at jeg å mine venner har fått ye plasser nå, er dette sånn det blir, eller kan det bli flere endringer?

5654977[/snapback]

De forrige plassene var bare for å holde av plasser. Det er slik det er nå det blir. Med mindre noen faller fra osv.

5655809[/snapback]

 

 

Vil bare si at det er en kamerat som er med på rekka(som er meldt på)

og skal/må sitte hvedsiden av meg og ThaMezzy.

Dette er pga spacesaver over 4 plasser.

[ThaMezzy -> Meg -> "kameraten" -> "lagringsplass"]

 

Ville bare nevne det til deg, Danielsn vet det allerede.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Vi har tegnet hylle..

Hylla blir fin.

Her er en tegning av hylla.

*bilde*

5681152[/snapback]

 

Morsomt å tegne hylle ja :)

 

Får vel komme med mitt bidrag til hylle.

..Og forhåpentligvis så er dette siste 'update',

så den skal se slik ut når den er ferdig.(med unntak hengsler, skruer her og der osv..)

 

 

 

 

 

Får også annonsere litt på 'Pakkeliste til The-Gathering', så alle får med seg den.

 

 

Mvh Scotty :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Vi har tegnet hylle..

Hylla blir fin.

Her er en tegning av hylla.

*bilde*

5681152[/snapback]

 

Morsomt å tegne hylle ja :)

 

Får vel komme med mitt bidrag til hylle.

..Og forhåpentligvis så er dette siste 'update',

så den skal se slik ut når den er ferdig.(med unntak hengsler, skruer her og der osv..)

 

 

 

 

 

Får også annonsere litt på 'Pakkeliste til The-Gathering', så alle får med seg den.

 

 

Mvh Scotty :)

5681191[/snapback]

 

 

Ser bra ut detta gitt :wee:

får se på onkelig om det blir like bra

 

---------------

 

Jøss.. litt liv i maze og jo.. lenge siden jeg har sett :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det med dusjer der? Mange dusjer, få dusjer, lite brukt, mye brukt, kabinettdusjer, "gymdusjer" (hva heter egentlig dusjer, der mange dusjer sammen igjen?), gode dusjer, stinkende dusjer, eller hva?

 

@Kennethdammyr: Var det slik at du kunne fikse så jeg fikk en spacesaver med dere?

 

@Scotty: Hvorfor står det ikke en PC i den ene plassen? Har dere kjøpt en ekstra plass for å få spacesaveren enda bedre?

 

@Kennethdammyr: Du lager ikke en spacesaver til andre enn deg og Petter akkurat nå? For hvis jeg ikke får med en venn, kan jo vi ta omtrent det samme designet som scotty om han synes det er greit, så har vi ekstra plass :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvordan er det med dusjer der? Mange dusjer, få dusjer, lite brukt, mye brukt, kabinettdusjer, "gymdusjer" (hva heter egentlig dusjer, der mange dusjer sammen igjen?), gode dusjer, stinkende dusjer, eller hva?

 

Det er 2 dusjgarderober der tror jeg, med 8 dusjer i hver eler noe sånt. Det var ikke så mange som brukte de så ofte, så de var fine de. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...