Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Om du ikke har mange hardisker og klokker mye kan du kjøpe deg et ssf-barebone ? ;)

5602042[/snapback]

Har klokket litt, P4 2.4 GHz --> 2.75. Har bare en harddisk, kjøper kanskje en til eller bytter ut den jeg har. :hmm: Men tenkte mer på et enkelt lite kabinett, så billig som mulig. Finnes jo noen til rundt 300-400,-.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Har dere noen forslag på et kabinett jeg kan kjøpe meg til TG? Har et svært Chieftec kabinett nå, så ville hatt et lite og lett som er greit å få med seg.

5601995[/snapback]

Har selv Lian-Li PC6070B-Scand. Kjempelett miditower. Kjempefint og. <3

Se signaturen. :)

 

Edit: Så ikke det med pris, det kabinettet her koster 1200,- :wee:

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

er det for seint å melde seg på Hw rekka? jeg og en kamerat skal på tg, og vi vil gjerne sitte med resten av folket, men det er kameraten min som har kjøpt billetter og sånt, og han er glemsk og treig som F til å ordne ting...

 

hvis jeg får han til å fikse mail og sånt til dere som ordner plass i dag, går det bra da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Edit: Så ikke det med pris, det kabinettet her koster 1200,- :wee:

Hehe, litt dyrt det ja. Jeg får med meg det kabinettet jeg har nå, men det er litt stort og jeg har ikke orginaleska, som jeg ville hatt siden jeg tar buss fra Trondheim. Derfor tenkte jeg å kjøpe et lite billig et til TG. :)

Lenke til kommentar
er det for seint å melde seg på Hw rekka? jeg og en kamerat skal på tg, og vi vil gjerne sitte med resten av folket, men det er kameraten min som har kjøpt billetter og sånt, og han er glemsk og treig som F til å ordne ting...

 

hvis jeg får han til å fikse mail og sånt til dere som ordner plass i dag, går det bra da?

5602087[/snapback]

Kanskje du kan sende en PM til Danielsn eller Ueland?

Lenke til kommentar
Edit: Så ikke det med pris, det kabinettet her koster 1200,- :wee:

Hehe, litt dyrt det ja. Jeg får med meg det kabinettet jeg har nå, men det er litt stort og jeg har ikke orginaleska, som jeg ville hatt siden jeg tar buss fra Trondheim. Derfor tenkte jeg å kjøpe et lite billig et til TG. :)

5602091[/snapback]

kjøp deg et raidmax kabinett fra microplex eller ps data. microplex har åpna for visa betaling nå :D og de har vistnok kutta ut expedisjonsgebyret også :thumbup:

Lenke til kommentar
er det for seint å melde seg på Hw rekka? jeg og en kamerat skal på tg, og vi vil gjerne sitte med resten av folket, men det er kameraten min som har kjøpt billetter og sånt, og han er glemsk og treig som F til å ordne ting...

 

hvis jeg får han til å fikse mail og sånt til dere som ordner plass i dag, går det bra da?

5602087[/snapback]

Send navn, nick, hvem du ønsker å sitte med og all annen relevant informasjon til [email protected]

Så finner du danielsn som seater på PTN

Lenke til kommentar
Vurderer å trekke meg fra TG i år.

Frykter det blir en liten utgift jeg ikke kommer til å få råd til..

5619251[/snapback]

Det har jeg frykta de siste 4 årene. Jammen har jeg overlevd hvert år ;)

5619267[/snapback]

Joda, men så blir jeg mest sannsynligvis å flytte ut til egen leilighet og da blir det en del utgifter der til forskjellige ting som jeg trenger..

Vurderer sterkt å droppe tg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...