Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice :dribble: Jeg lurer på om jeg skal å TG jeg.. En kompis av skrevet seg av lista, og en annen en hakke skjekka på partyticket, og han var nr. 21 i overigår. sikkert inne nå,

5359156[/snapback]

 

Da er han sikkert nr. 2500++ nå.. Det ble jeg! :w00t:

5360609[/snapback]

når du ikke hadde skjekka, ell vært innpå der? haha :lol:

5360802[/snapback]

 

Jo, ja.. :blush: Jeg hadde sjekket, men skulle bare vente litt med å bestille. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nice :dribble: Jeg lurer på om jeg skal å TG jeg.. En kompis av skrevet seg av lista, og en annen en hakke skjekka på partyticket, og han var nr. 21 i overigår. sikkert inne nå,

5359156[/snapback]

 

Da er han sikkert nr. 2500++ nå.. Det ble jeg! :w00t:

5360609[/snapback]

når du ikke hadde skjekka, ell vært innpå der? haha :lol:

5360802[/snapback]

 

Jo, ja.. :blush: Jeg hadde sjekket, men skulle bare vente litt med å bestille. :thumbup:

5360955[/snapback]

Tss :!: Det ekke greit;p Jeg har mast på han hele tia jeg, men han har aldri giddi, jeg skreiv til og med inn mailen hans og spørte om han kunne skrive inn pw, men han sa bare nei.. raring. det kommer ikke av seg selv;p

Har en annen kompis og da men han skukke være med sa han.. så da er det bare meg igjen, som er nr 1000 elns. stor sjangs for at jeg får bilett?

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Nice :dribble: Jeg lurer på om jeg skal å TG jeg.. En kompis av skrevet seg av lista, og en annen en hakke skjekka på partyticket, og han var nr. 21 i overigår. sikkert inne nå,

5359156[/snapback]

 

Da er han sikkert nr. 2500++ nå.. Det ble jeg! :w00t:

5360609[/snapback]

når du ikke hadde skjekka, ell vært innpå der? haha :lol:

5360802[/snapback]

 

Jo, ja.. :blush: Jeg hadde sjekket, men skulle bare vente litt med å bestille. :thumbup:

5360955[/snapback]

Tss :!: Det ekke greit;p Jeg har mast på han hele tia jeg, men han har aldri giddi, jeg skreiv til og med inn mailen hans og spørte om han kunne skrive inn pw, men han sa bare nei.. raring. det kommer ikke av seg selv;p

Har en annen kompis og da men han skukke være med sa han.. så da er det bare meg igjen, som er nr 1000 elns. stor sjangs for at jeg får bilett?

 

Øyvind

5360992[/snapback]

 

Som sagt så er det mange som trekker seg + at det var ledige i fjor, så alt håp er ikke ute

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på TG selv.. har alldri sjekka det ut..

 

Er det virkelig verdt å reise helt fra Stavanger hvor jeg bor med en haug av ting og tang for noen dager?

5360919[/snapback]

 

 

JAAAA.. seriøst, hvis du interesserer deg så. Føler du at du har noe der og gjøre?

5360934[/snapback]

 

Hehe ok såpass, ja har holdt på me data siden 12 års alderen (er nå 20).. vert en del på LAN opp gjennom årene, men interessen/lidenskapen er kanskje ikke så stor så den en gang var..

 

Hadde jeg bodd sånn, 5 min fra vikingskipet så tror jeg nok det hadde vert annerledes :cool:

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på TG selv.. har alldri sjekka det ut..

 

Er det virkelig verdt å reise helt fra Stavanger hvor jeg bor med en haug av ting og tang for noen dager?

5360919[/snapback]

 

 

JAAAA.. seriøst, hvis du interesserer deg så. Føler du at du har noe der og gjøre?

5360934[/snapback]

 

Hehe ok såpass, ja har holdt på me data siden 12 års alderen (er nå 20).. vert en del på LAN opp gjennom årene, men interessen/lidenskapen er kanskje ikke så stor så den en gang var..

 

Hadde jeg bodd sånn, 5 min fra vikingskipet så tror jeg nok det hadde vert annerledes :cool:

5361050[/snapback]

 

 

Det er en opplevelse for livet, 5500 personer+++. Men du begynner kanskje å bli for gammel ja. Du kan jo melde deg på 20år+@HWrekka, hvis du har lyst og får billetter.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet enda lengre på rekken til TG :w00t:

 

Etter at jeg blir ferdig med tastatur/mus/musematte/ledninger/psu så kan jeg kopiere rekken i x antall og lage vikingskipet! :cool:;)

..Og det blir selvførgelig etter at jeg har kjøpt meg ny pc som klarer å kjøre en så stor sketchup fil :)

 

 

Uten pcer++

 

 

Med pcer++

 

 

(Poenget med å lage dette er fordi jeg skal 'designe' 2 spacesavere, så da tenkte jeg å lage en sketchup-tegning med de eksakte mål til å designe spacesaverne i.

 

..Og foresten, ble mye unødvendig quoting over her.

 

Scotty

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Har tenkt litt på TG selv.. har alldri sjekka det ut..

 

Er det virkelig verdt å reise helt fra Stavanger hvor jeg bor med en haug av ting og tang for noen dager?

5360919[/snapback]

 

 

JAAAA.. seriøst, hvis du interesserer deg så. Føler du at du har noe der og gjøre?

5360934[/snapback]

 

Hehe ok såpass, ja har holdt på me data siden 12 års alderen (er nå 20).. vert en del på LAN opp gjennom årene, men interessen/lidenskapen er kanskje ikke så stor så den en gang var..

 

Hadde jeg bodd sånn, 5 min fra vikingskipet så tror jeg nok det hadde vert annerledes :cool:

5361050[/snapback]

 

 

Det er en opplevelse for livet, 5500 personer+++. Men du begynner kanskje å bli for gammel ja. Du kan jo melde deg på 20år+@HWrekka, hvis du har lyst og får billetter.

5361085[/snapback]

 

Ok, hva er fordelen med det? simpelthen å "komme seg vekk fra småtassene"? :!:

Lenke til kommentar
Masse quoting her nå, men den skissa av hw-rekka var utrolig nice! Du har skills. Du bruker ferdigmodeller av pc/skjerm/mus/tastatur/musematte/stoler? men resten lagde du selv? eller?

5361171[/snapback]

 

Takker!

 

Jeg bruker ferdigmodell av stol-musematte-tastatur-skjerm, og pcen/kabinettet har jeg modifisert litt selv. Og pallen lagde jeg fra scratch istad :)

 

Dette er en av de første tegningene mine også! :)

 

edit: mus finner jeg ingen steder så jeg må nok lage det selv.

 

Scotty

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Ok, jeg lagde en mus en gang, men den er borte trur jeg, ellers kunne du fått den :)

5361404[/snapback]

 

Skulle ønske du hadde den ja :( Må nok lage selv da(og masseprodusere den i sketchup) :)

 

 

Har kommet litt lengre nå!

 

 

 

 

edit: Husker jeg startet med bare en liten treplanke som skulle bli en palle :p

 

Btw, jeg tar kvelden nå. God natt forum :)

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...